EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Χωρίς ΕΛΤΑ στις 26/9. Η ΠΟΣΤ κατά της αποκρατικοποίησης του οργανισμού


 

Η ΠΟΣΤ καλεί τους εργαζόμενους στα Ελληνικά Ταχυδρομεία να συμμετέχουν μαζικά στην 24ωρη απεργία των Συνδικάτων που διοργανώνει η ΓΣΕΕ, την Τετάρτη 26 Σεπτέμβρη 2012.
«Αγωνιζόμαστε ενάντια:
- Στην ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ.
- Στις άδικες και προκλητικές πολιτικές των περικοπών και της αφαίμαξης που επωμίζονται για άλλη μια φορά οι μισθωτοί, οι άνεργοι, οι συνταξιούχοι.
- Στα νέα Μνημόνια που αποτελειώνουν ότι έχει απομείνει από εργασιακά, οικονομικά, συνταξιοδοτικά και κοινωνικά μας  δικαιώματα.
- Στις απολύσεις.
- Στην ανεργία.
- Στην κατάλυση κάθε εργατικού θεσμικού πλαισίου.
- Στο ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου .
-  Στην έλλειψη σχεδίου ανάπτυξης για τη χώρα.
Δεν θέλουμε ένα μέλλον χωρίς προοπτική, χωρίς ελπίδα.
Δεν αντέχουν άλλα βάρη οι πλάτες του λαού, οι πλάτες των εργαζομένων.
Απεργούμε  - παλεύουμε:
Ενάντια σε πολιτικές που μας καταδικάζουν στον βραχνά μιας νέας λιτότητας.
Θα ακυρώσουμε τα εφιαλτικά σχέδια των ισχυρών της Ευρώπης και του ΔΝΤ, αντιτάσσοντας τα δικά μας όπλα, τον οργανωμένο, μαζικό και συλλογικό μας αγώνα.
Όλοι την Τετάρτη 26 Σεπτέμβρη στην απεργία και στη συγκέντρωση στο Πεδίο του Άρεως, στις 11 π.μ. Προσυγκέντρωση στα γραφεία της Ομοσπονδίας, Αριστοτέλους 11-15, στις 10.30 π.μ.», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της ΠΟΣΤ.

Πρόστιμο 250 ευρώ στους ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων!


 

Πρόστιμα 250 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν 2.000.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που κυκλοφορούν ανασφάλιστα σε ολόκληρη τη χώρα. Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να εκδοθεί υπουργική απόφαση για την επιβολή προστίμων στα ανασφάλιστα ΙΧ, τα οποία θα πρέπει να καταβληθούν από τους φορολογούμενους μέσα σε διάστημα οκτώ ημερών.
Το σχέδιο προβλέπει επίσης βαριές ποινές (πρόστιμο του ΚΟΚ, αφαίρεση πινακίδων, διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας για 10 ημέρες) σε όσους αγνοήσουν την προθεσμία των 8 ημερών.
Ειδικότερα, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα αποστείλει ταχυδρομικώς επιστολή προς τους ιδιοκτήτες των εμφανιζόμενων ως ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και θα τους καλεί να εμφανιστούν στις ΔΟΥ και να δώσουν στοιχεία και εξηγήσεις μέσα σε οκτώ ημέρες για το εάν έχουν ασφαλιστεί κανονικά αλλά δεν φαίνονται στα αρχεία ή για κάποιο λόγο εξαιρούνται νομίμως από την ασφάλιση του οχήματός τους (π.χ. διπλωματικό σώμα, δημόσια υπηρεσία κ.λπ.).
Επίσης, σε περίπτωση απόσυρσης ή καταστροφής ή κλοπής ή μεταβίβασης ή κατάθεσης πινακίδων αυτοκίνητου οχήματος, ο ιδιοκτήτης του εμφανιζόμενου ως ανασφάλιστου οχήματος θα πρέπει να παραδώσει ακριβές φωτοαντίγραφο των κατά περίπτωση δικαιολογητικών στην αρμόδια ΔΟΥ.
Αφαίρεση πινακίδων σε όποιον αγνοήσει τις κλήσεις της Εφορίας
Μόλις πληρώσει το πρόστιμο των 250 ευρώ, ο ιδιοκτήτης του ΙΧ θα επιλέγει μια ασφαλιστική εταιρία, στην οποία θα καταθέτει το παράβολο που πλήρωσε στην εφορία και στη συνεχεία θα υπογράφει νέο ασφαλιστικό συμβόλαιο.
Από την πλευρά της, η ασφαλιστική θα καταβάλλει το παράβολο στο Δημόσιο και θα ενημερώνει το Κέντρο Πληροφοριών για κάθε ανασφάλιστο όχημα το οποίο θα αποκτά σήμα ασφάλισης.
Στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου οχήματος αγνοήσει το κάλεσμα της εφορίας, θα επιβάλλονται πρόσθετες κυρώσεις, όπως αφαίρεση της άδειας οδήγησης, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του οχήματος, που θα αποδίδονται στο δικαιούχο μόνο αφού προσκομιστεί το ειδικό σήμα ασφάλισης.
Αν περάσουν 20 μέρες και ο δικαιούχος δεν εμφανιστεί για την παραλαβή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας, η αστυνομική αρχή θα αποστέλλει τις πινακίδες κυκλοφορίας προς φύλαξη στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών, από όπου θα επιστρέφονται μόνο με την προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο του ειδικού σήματος ασφάλισης.
Από το μέτρο αυτό εκτιμάται ότι στα ταμεία των ασφαλιστικών εταιριών θα εισρεύσουν έσοδα της τάξης των 300.000.000 ευρώ. Οι εισηγητές του σχεδίου εκτιμούν ότι θα υπάρξουν σημαντικά οικονομικά οφέλη και για το Δημόσιο, τόσο από την πληρωμή του παραβόλου όσο και από τους φόρους επί των ασφαλίστρων και εν τέλει από τη φορολόγηση των κερδών που θα έχουν οι ασφαλιστικές εταιρίες από τη δραστηριότητά τους αυτή.

Το τρένο "ξανασφυρίζει", στις 29-30/9, στο δίκτυο Πελοποννήσου

 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πραγματοποιεί τη δεύτερη θεματική εκδρομή με τραίνο στο παλαιό δίκτυο της Πελοποννήσου. Η πρώτη πραγματοποιήθηκε την 1η Σεπτεμβρίου 2012, με ιδιαίτερα θερμή ανταπόκριση από τους φίλους του τραίνου. Η ομολογουμένως θεαματική ζήτηση για αυτή τη σιδηροδρομική και ταξιδιωτική εμπειρία, οδήγησε στη διοργάνωση μιας δεύτερης, διήμερης αυτή τη φορά, εκδρομής με το θεματικό τραίνο να ξανασφυρίζει στους ιστορικούς σταθμούς της Πελοποννήσου στο τέλος του μήνα.
Το Σάββατο 29 και την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012 το τραίνο θα ταξιδέψει στις ομορφιές της Πελοποννήσου δίνοντας την ευκαιρία στους φυσιολάτρες και φίλους του σιδηροδρόμου να γνωρίσουν ένα από τα ιστορικά σιδηροδρομικά δίκτυα.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει προγραμματίσει για τους κατοίκους της πρωτεύουσας αναχώρηση από την Αθήνα καθώς και άφιξη την ημέρα της επιστροφής, με ειδικά λεωφορεία.
Το πρόγραμμα:
Σάββατο 29/9/2012
Αναχώρηση λεωφορείων από Σ.Σ. Λαρίσης 07:00 προς Τρίπολη.
Αναχώρηση αμαξοστοιχίας από Τρίπολη 11:00.
Ενδιάμεσες σταθμεύσεις στους Χράνους (στάθμευση αμαξοστοιχίας περίπου 2 ώρες) και στο Ζευγολατιό (στάθμευση αμαξοστοιχίας περίπου 20 λεπτά) με τελικό προορισμό το Σ.Σ. Καλαμάτας.
Ελεύθερος χρόνος.
Κυριακή 30/9/2012
Αναχώρηση από Σ.Σ. Καλαμάτας 09:00 με δρομολόγιο Ζευγολατιό – Καλόνερο – Κυπαρισσία – Καλόνερο – Πύργος – Κατάκολο – Πύργος, με ενδιάμεσες σταθμεύσεις σε Κυπαρισσία (30 λεπτά περίπου), διέλευση από Σ.Σ. Πύργου, άφιξη στο Κατάκολο περίπου στις 15:30.
Αναχώρηση από Κατάκολο 18:30, άφιξη στο Σ.Σ. Πύργου 19:00.
Αναχώρηση με λεωφορείο από Σ.Σ. Πύργου προς Αθήνα Σ.Σ. Λαρίσης 19:00.
Κόστος
Το κόστος για τη διήμερη εκδρομή ανέρχεται στα 100 ευρώ για θέση σε επιβατάμαξα (56 θέσεις) και 95 ευρώ για θέση σε σκευοφόρο (12 θέσεις).
Στο κόστος περιλαμβάνεται η σιδηροδρομική διαδρομή στην Πελοπόννησο καθώς και η διαδρομή με λεωφορείο από και προς Αθήνα.
Δεν περιλαμβάνονται έξοδα διατροφής και διαμονής.
Πληροφορίες
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Τα εισιτήρια διατίθενται από το Γραφείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Σίνα 6, Αθήνα.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 3624406, 210 3621039 κος Πολίτης (ώρες λειτουργίας 8:00-15:30 Δευτέρα έως Παρασκευή).

Η επιστροφή του πρωταθλητή!


 

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Red Bull κέρδισε το νυχτερινό GP Σιγκαπούρης, επιστρέφοντας στον δρόμο των επιτυχιών έπειτα από πέντε μήνες, καθώς η προηγούμενη νίκη του ήταν τον περασμένο Απρίλιο στο Μπαχρέιν.
Για να τα καταφέρει ο παγκόσμιος πρωταθλητής χρειάστηκε και τη βοήθεια της τύχης, δηλαδή ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Λιούις Χάμιλτον, το οποίο έβγαλε εκτός τον οδηγό της McLaren από την πρωτοπορία της κούρσας.
Ηταν ένα ηχηρό πλήγμα στις ελπίδες του Χάμιλτον για τον τίτλο, καθώς τον έριξε 52 βαθμούς πίσω από τον Φερνάντο Αλόνσο που τερμάτισε τρίτος τον αγώνα.
Ο κοντινότερος αντίπαλος του ισπανού της Ferrari στο πρωτάθλημα είναι πλέον ο Φέτελ, ο οποίος μπήκε ξανά δυναμικά στη μάχη, απέχοντας 29 βαθμούς από την κορυφή.
Στη δεύτερη θέση του GP Σιγκαπούρης τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον με την άλλη McLaren, ενώ ο Πολ ντι Ρέστα πήρε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στην F1, χαρίζοντας στη Force India την τέταρτη θέση.
Πέμπτος ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ της Mercedes, ακολουθούμενος από τις δύο Lotus των Κίμι Ράικονεν και Ρομέν Γκροζάν. Τη 10άδα συμπλήρωσαν οι Φελίπε Μάσα (Ferrari), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Toro Rosso) και Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull).

Η εξέλιξη του GP Σιγκαπούρης
Ο Φέτελ προερχόταν από έναν απογοητευτικό αγώνα στη Μόντσα, έχοντας φύγει με άδεια χέρια από εκεί - αλλά η μοίρα του ήταν εντελώς διαφορετική στη μοναδική εξολοκλήρου νυχτερινή κούρσα της σεζόν, η οποία τον επανέφερε στο κάδρο του πρωταθλήματος.
Ο γερμανός ακολουθούσε τον poleman Χάμιλτον για 22 γύρους, έχοντας περάσει τον Πάστορ Μαλντονάντο για τη δεύτερη θέση κατά την εκκίνηση.
Και στον 23ο γύρο τα δεδομένα άλλαξαν άρδην, όταν το κιβώτιο στη McLaren του Χάμιλτον παρέδωσε το πνεύμα του, γεγονός που ανέβασε τον Φέτελ στην κορυφή της κατάταξης.
Παρά τις δύο διαδοχικές περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας λίγο μετά το μέσον του αγώνα, ο Φέτελ αντεπεξήλθε στην πίεση του Μπάτον και πήρε τη νίκη για δεύτερη σερί χρονιά στη Σιγκαπούρη.
Ο Αλόνσο έβλεπε εφιάλτες μέχρι να έρθει η εγκατάλειψη του Χάμιλτον, καθώς ήταν πέμπτος στην κατάταξη τη δεδομένη στιγμή. Αλλά στη συνέχεια ευνοήθηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας για να ανέβει τρίτος και να τερματίσει εκεί, βγάζοντας 30 γύρους με το ίδιο σετ ελαστικών.
Η πρώτη περίοδος με safety car ήρθε λόγω ατυχήματος του Ναράιν Καρθικέγιαν, ενώ η αμέσως επόμενη όταν ο Μίκαελ Σουμάχερ έχασε τα φρένα του και έπεσε πάνω στον Ζαν-Ερίκ Βερν, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Τίμο Γκλοκ έδωσε στη Marussia τον καλύτερο τερματισμό της ιστορίας της, παίρνοντας την 12η θέση ανάμεσα στις δύο Sauber.
Ο 15ος από τους 20 αγώνες της σεζόν θα γίνει στη Σουζούκα της Ιαπωνίας σε δύο εβδομάδες (5-7 Οκτωβρίου).
 1.  Φέτελ         Red Bull-Renault           2h00:26.144
 2.  Μπάτον        McLaren-Mercedes           +     8.959
 3.  Αλόνσο        Ferrari                    +    15.227
 4.  ντι Ρέστα     Force India-Mercedes       +    19.063
 5.  Ρόσμπεργκ     Mercedes                   +    34.759
 6.  Ράικονεν      Lotus-Renault              +    35.700
 7.  Γκροζάν       Lotus-Renault              +    36.600
 8.  Μάσα          Ferrari                    +    42.800
 9.  Ρικιάρντο     Toro Rosso-Ferrari         +    45.800
10.  Ουέμπερ       Red Bull-Renault           +    47.100
11.  Πέρες         Sauber-Ferrari             +    50.600
12.  Γκλοκ         Marussia-Cosworth          +     1 lap
13.  Κομπαγιάσι    Sauber-Ferrari             +     1 lap
14.  Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes       +     1 lap
15.  Πικ           Marussia-Cosworth          +     1 lap
16.  Κοβαλάινεν    Caterham-Renault           +     1 lap
17.  ντε λα Ρόσα   HRT-Cosworth               +     1 lap
18.  Σένα          Williams-Renault           +    2 laps
19.  Πετρόφ        Caterham-Renault           +    2 laps

Εγκαταλείψεις
Βερν          Toro Rosso-Ferrari           40 laps
Σουμάχερ      Mercedes                     40
Μαλντονάντο   Williams-Renault             40
Καρθικέγιαν   HRT-Cosworth                 32
Χάμιλτον      McLaren-Mercedes             24


Βαθμολογίες παγκόσμιων πρωταθλημάτων (14 αγώνες):                

Οδηγοί:                       Κατασκευαστές:             
 1.  Αλόνσο        194        1.  Red Bull-Renault          298
 2.  Φέτελ         165        2.  McLaren-Mercedes          261
 3.  Ράικονεν      149        3.  Ferrari                   245
 4.  Χάμιλτον      142        4.  Lotus-Renault             231
 5.  Ουέμπερ       133        5.  Mercedes                  136
 6.  Μπάτον        119        6.  Sauber-Ferrari            100
 7.  Ρόσμπεργκ      93        7.  Force India-Mercedes       75
 8.  Γκροζάν        82        8.  Williams-Renault           54
 9.  Πέρες          65        9.  Toro Rosso-Ferrari         14
10.  Μάσα           51       
11.  ντι Ρέστα      44       
12.  Σουμάχερ       43       
13.  Κομπαγιάσι     35       
14.  Χούλκενμπεργκ  31       
15.  Μαλντονάντο    29       
16.  Σένα           25       
17.  Βερν            8       
18.  Ρικιάρντο       6       



Δέκα θέσεις σε Σουμάχερ, έχασε το βαθμό ο Ουέμπερ


 

Ο Μίκαελ Σουμάχερ τιμωρήθηκε με ποινή 10 θέσεων στο grid του επόμενου αγώνα την Ιαπωνία, για τη σύγκρουσή του με τον Ζαν-Ερίκ Βερν κατά τη διάρκεια του GP Σιγκαπούρης.
Ο οδηγός της Mercedes έχασε τα φρένα μετά την πρώτη περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας και έπεσε στο πίσω μέρος της Toro Rosso του γάλλου, με αποτέλεσμα αμφότεροι να εγκαταλείψουν.
Ο ίδιος απέδωσε το ατύχημα σε πιθανό μηχανικό πρόβλημα στο μονοθέσιό του, ωστόσο αυτό δεν τον έκανε να γλιτώσει την ποινή.
"Το μονοθέσιο δεν επιβράδυνε και πρέπει να διερευνήσουμε γιατί συνέβη αυτό", είπε ο Σούμι.
"Πάτησα τα φρένα πολύ δυνατά, μπλόκαρα όλους τους τροχούς, αλλά το ατύχημα δεν μπορούσε να αποφευχθεί.
"Ασφαλώς λυπάμαι για τον Ζαν-Ερίκ που έπρεπε να εγκαταλείψει και για την ομάδα μου, αλλά πρέπει να βρούμε τι συνέβη".

Στο μεταξύ, ο Μαρκ Ουέμπερ δέχτηκε ποινή διέλευσης από τα pits επειδή θεωρήθηκε ότι βγήκε εκτός πίστας για να προσπεράσει τον Καμούι Κομπαγιάσι.

Η τιμωρία του αυστραλού της Red Bull μεταφράστηκε σε +20" στον τελικό του χρόνο, γεγονός που τον έριξε από τη 10η στην 11η θέση, με τον βαθμό να πηγαίνει στον Σέρχιο Πέρες.

Η μείωση των δαπανών μισθοδοσίας κατά 23,2% «εξυγίανε» τον ΟΑΣΑ


Του Φώτη Φωτεινού
Ναι μεν, αλλά. Το Μνημόνιο έχει οδηγήσει στη θεαματική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ομίλου ΟΑΣΑ (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ, ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ), αλλά φτάνει αυτό;
Ο όμιλος ΟΑΣΑ, το 8μηνο του έτους (Ιανουάριος – Αύγουστος), πέτυχε λειτουργική κερδοφορία 12,9 εκατ. ευρώ, έναντι λειτουργικών ζημιών 57 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2011.
Που οφείλεται αυτό; Σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία, αυτό που διαφοροποιεί τα μεγέθη είναι οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού. Στο 8μηνο του 2012 οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού έφτασαν τα 202,5 εκατ., έναντι 263,7 εκατ. το 2011, σημειώνοντας μείωση 23,2%.
Τι άλλο προκαλεί εντύπωση; Δυστυχώς, τα έσοδα του ομίλου από πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών μειώθηκαν κατά 9,34%! Με άλλα λόγια, ο όμιλος ΟΑΣΑ είτε έχασε επιβάτες, είτε διογκώθηκε η λαθρεπιβίβαση!
Μάλιστα, το τελικό οικονομικό αποτέλεσμα του ΟΑΣΑ ίσως και να ήταν ζημιογόνο, αν δεν είχε αυξηθεί η κρατική επιδότηση του υπουργείου Οικονομικών στα 131,7 εκατ., έναντι 106,2 εκατ. το 2011. Άγνωστο το πως αυξήθηκε η κρατική επιδότηση, όταν το νομοσχέδιο για την εξυγίανση του ΟΑΣΑ προβλέπει το αντίθετο.
Μεγέθη ομίλου ΟΑΣΑ 8μηνο 2011 8μηνο 2012 Διαφορά
Πωλήσεις υπηρεσιών 186,0 168,6 -9,34%
Λοιπά έσοδα 12,3 14,8 20,13%
Κρατική επιδότηση 106,2 131,7 23,97%
Σύνολο εσόδων 304,7 315,3 3,48%
Αμοιβές και έξοδα
Προσωπικού
263,7 202,5 -23,2%
Σύνολο εξόδων 361,7 302,4 -16,41%
Έλλειμμα / Πλεόνασμα λειτουργίας -57,02 12,9 -122,68%
Ζημιές 16,2 εκατ. για τις Οδικές Συγκοινωνίες (ΕΘΕΛ – ΗΛΠΑΠ)
Οι Οδικές Συγκοινωνίες (ΕΘΕΛ – ΗΛΠΑΠ) μπορεί να παραμένουν σε ζημιογόνα τροχιά, αλλά βελτιώνουν εντυπωσιακά τα αποτελέσματά τους.
Φυσικά, αυτό είναι απόρροια της μείωσης δρομολογίων και στόλου, αλλά και των δαπανών μισθοδοσίας. Η ίδια «συνταγή», με τα ίδια οικονομικά αποτελέσματα, εφαρμόστηκε και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στο 8μηνο του έτους, οι Οδικές Συγκοινωνίες ήταν λειτουργικά ζημιογόνες κατά 16,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 63,3 εκατ. το 8μηνο του 2011. Και εδώ η μείωση των δαπανών μισθοδοσίας είναι σημαντική (23,41%), αλλά τουλάχιστον παρατηρήθηκε αύξηση των εσόδων από εισιτήρια και κάρτες κατά 3,98%.
Μεγέθη ομίλου ΟΣΥ 8μηνο 2011 8μηνο 2012 Διαφορά
Πωλήσεις υπηρεσιών 82,0 85,3 3,98%
Λοιπά έσοδα 5,2 5,6 7,87%
Κρατική επιδότηση 87,6 90,3 3,09%
Σύνολο εσόδων 174,9 181,3 3,65%
Αμοιβές και έξοδα
Προσωπικού
173,4 132,8 -23,41%
Σύνολο εξόδων 238,3 197,5 -17,11%
Έλλειμμα / Πλεόνασμα λειτουργίας -63,3 -16,2 -74,42%
ΣΤΑΣΥ: Κέρδη λόγω κρατικής επιδότησης και «βουτιάς» στους μισθούς
Η εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες (Μετρό – Τραμ – ΗΣΑΠ) είχε στο 8μηνο του έτους λειτουργικά κέρδη 25,3 εκατ., έναντι 3,8 εκατ. Η αύξηση των κερδών οφείλεται στη μείωση των δαπανών μισθοδοσίας κατά 21,6%, αλλά και στην αύξηση της κρατικής επιδότησης κατά 122,3%!
Τα ανωτέρω «κρύβουν» το τραγικό γεγονός ότι Μετρό – Τραμ – ΗΣΑΠ είχαν λιγότερα έσοδα από εισιτήρια και κάρτες κατά 17,59%!
Μεγέθη ομίλου ΣΤΑΣΥ 8μηνο 2011 8μηνο 2012 Διαφορά
Πωλήσεις υπηρεσιών 96,2 79,3 -17,59%
Λοιπά έσοδα 6,9 6,3 -8,41%
Κρατική επιδότηση 18,6 41,3 122,37%
Σύνολο εσόδων 121,7 127,0 4,32%
Αμοιβές και έξοδα
Προσωπικού
85,6 67,1 -21,6%
Σύνολο εξόδων 117,8 101,7 -13,73%
Έλλειμμα / Πλεόνασμα λειτουργίας 3,8 25,3 550,96%
ΠΗΓΗ

"Σαφάρι" από αύριο κατά της λαθρεπιβίβασης στα ΜΜΜ


 

Από αύριο Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου θα διπλασιαστούν οι έλεγχοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με στόχο να μειωθεί η εισιτηριοδιαφυγή. Τα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε πρώτη φάση θα εφαρμοστούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπου το ποσοστό της λαθρεπιβίβασης ξεπερνάει το 20%, χωρίζονται σε άμεσα (εντός του μηνός) και βραχυπρόθεσμα (μέχρι τέλος Οκτώβριου).

Τα μέτρα αυτά έχουν σκοπό να έχει μειωθεί μέχρι τέλος του έτους κατά 50% η εισιτηριοδιαφυγή, που αποτελεί οικονομική αιμορραγία για τους φορείς που επιτελούν συγκοινωνιακό έργο.

Έτσι από αύριο, θα διπλασιαστούν οι έλεγχοι σε επιλεγμένους κεντρικούς σταθμούς και σταθμούς μετεπιβίβασης των Μέσων Σταθερής Τροχιάς, Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ, ενώ οι ελεγκτές από 35 που είναι σήμερα θα αυξηθούν σε 80 και θα εργάζονται σε δύο βάρδιες ημερησίως, ακόμη και τις νυχτερινές ώρες.

Σε ό,τι αφορά τις οδικές μεταφορές, λεωφορεία και τρόλεϊ, οι έλεγχοι θα ενισχυθούν με την ενεργοποίηση των εθελοντών ελεγκτών και σε συμφωνία με τις διοικήσεις και τα σωματεία εργαζομένων ο αριθμός των ελεγκτών σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα αυξηθεί στους 80.

Κίνδυνος για δραστική μείωση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ


 

Σοβαρός κίνδυνος για δραστική μείωση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ 2014-2020 για τη χώρα μας ελλοχεύει στις Βρυξέλλες, καθώς οι διαβουλεύσεις βρίσκονται σε δραματική καμπή και πιθανότατα οδεύουν στην ολοκλήρωσή τους.

Είναι ορατό πλέον το ενδεχόμενο, η Ελλάδα να βρεθεί από την «αναμονή» περίπου 20 δισ. ευρώ στη δυσχερή θέση να κατοχυρώσει ποσό στο ύψος μόλις των 12 δισ. ευρώ για τη νέα περίοδο κοινοτικής χρηματοδότησης. Aυτό, σε μία περίοδο που το ΕΣΠΑ θα κληθεί να λειτουργήσει καταλυτικά στην περίοδο εξόδου της Ελλάδας από την ύφεση.

Η ελληνική κυβέρνηση, πλήρως απορροφημένη από τις διαβουλεύσεις για το πακέτο των 11,7 δισ. ευρώ, κινδυνεύει να βρεθεί προ τετελεσμένων γεγονότων. Οι διαβουλεύσεις για τους σχετικούς κανονισμούς -οι οποίοι ουσιαστικά προκαθορίζουν και τα ποσά του ΕΣΠΑ- βρίσκονται στο τελικό στάδιο και ενώ αρχικά υπήρχε χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής τους το πρώτο τρίμηνο του 2013, τώρα γίνεται λόγος για κλείσιμο, ουσιαστικά, του κοινοτικού προϋπολογισμού ακόμα και τον ερχόμενο μήνα, στο άτυπο Συμβούλιο Κορυφής!

Πηγή:imerisia

Παραιτήθηκε ο Κον Μπετίτ από το Κόμμα των Πρασίνων


 

Ο Γάλλος ευρωβουλευτής Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ παραιτήθηκε από το Κόμμα των Πρασίνων σήμερα διαμαρτυρόμενος για την απόφαση του κόμματος να αντιταχθεί στην επικύρωση του Συμφώνου Δημοσιονομικής Πειθαρχίας της ΕΕ.

Η παραίτησή του απειλεί να στερήσει από το Ευρωπαϊκό Κόμμα των Οικολόγων μια από τις σημαντικές προσωπικότητες του και να προκαλέσει εντάσεις ανάμεσα στα μέλη των Γάλλων Πρασίνων που στηρίζουν την κυβέρνηση Ολάντ και έχουν δύο υπουργικές θέσεις.

Οι Γάλλοι Πράσινοι ψήφισαν χθες Σάββατο ομόφωνα κατά του συμφώνου, επισημαίνοντας πως δεν παρέχει μακροπρόθεσμες λύσεις στην ευρωπαϊκή κρίση και δεν βοηθά στην προώθηση φιλικών στο περιβάλλον πολιτικών.

Η Γαλλία αναμένεται να επικυρώσει στις αρχές του επόμενου μήνα το Σύμφωνο Δημοσιονομικής Πειθαρχίας.

«Το χθεσινό ομοσπονδιακό συμβούλιο των Πρασίνων ήταν δραματικό. Δραματικά αξιολύπητο» τόνισε ο Κον-Μπεντίτ στο τηλεοπτικό δίκτυο i-Tele.

«Αποφάσισα να αναστείλω την συμμετοχή μου στο κίνημα. Γνωρίζω βαθιά μέσα μου πως τα πράγματα έχουν τελειώσει ανάμεσα σε μένα και στο κόμμα» κατέληξε.

Αυτοκτονίες σε Ιωάννινα και Λίμνη Ευβοίας


 

Ένας νεαρός άνδρας 34 ετών περιλούστηκε με βενζίνη , έβαλε φωτιά και βούτηξε στο κενό από το μπαλκόνι του σπιτιού του στα Καρδαμίτσια Ιωαννίνων
Άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο των Ιωαννίνων όπου μεταφέρθηκε με βαριά τραύματα και εγκαύματα, καθώς παρά τις προσπάθειες των γιατρών να τον κρατήσουν στην ζωή αυτό ήταν αδύνατο.

Γυναίκα που διατηρούσε μεγάλη επιχείρηση στην Λίμνη Ευβοίας, αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή της βουτώντας με το αυτοκίνητό της στο λιμάνι
Το τραγικό γεγονός συνέβη τα ξημερώματα, όταν η αποφασισμένη 61χρονη μπήκε στο ΙΧ της, πάτησε το γκάζι και έπεσε στο λιμάνι της Λίμνης.

Αντίδραση των Ανεξαρτήτων Ελλήνων στο δημοσίευμα της Real News


 

Έντονη ήταν η αντίδραση των Ανεξαρτήτων Ελλήνων στο δημοσίευμα της εφημερίδας «Real News» που φέρει πολιτικά πρόσωπα να εμπλέκονται σε υποθέσεις οικονομικού χαρακτήρα, ζητώντας «άπλετο φως».

Ο εκπρόσωπος του κόμματος Χρήστος Ζώης, με δήλωσή του τόνισε ότι «ο ελληνικός λαός που απειλείται με περαιτέρω εξαθλίωση από την ελληνική κυβέρνηση και την τρόικα με μέτρα ύψους 11,5 δισ. ευρώ και την ενεργοποίηση της ρήτρας απόκλισης συγκλονίζεται από τις αποκαλύψεις για σκάνδαλα πολιτικών που πλούτισαν παράνομα και απαιτεί να χυθεί άπλετο φως».

Ο εκπρόσωπος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων παρέπεμψε επίσης στην υπόθεση της Ζήμενς και υποστήριξε ότι «ο κόσμος δεν ξεχνά ότι ο κ. πρωθυπουργός δεν έχει ζητήσει ακόμη από την γερμανική κυβέρνηση την λίστα Χριστοφοράκου με τους διεφθαρμένους Έλληνες πολιτικούς ούτε έχει υπογράψει το αίτημα του κόμματός του για σύσταση εξεταστικής επιτροπής για το μνημόνιο όπως δεσμευόταν συνεχώς προεκλογικά».