Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Red Bull κέρδισε το νυχτερινό GP Σιγκαπούρης, επιστρέφοντας στον δρόμο των επιτυχιών έπειτα από πέντε μήνες, καθώς η προηγούμενη νίκη του ήταν τον περασμένο Απρίλιο στο Μπαχρέιν.
Για να τα καταφέρει ο παγκόσμιος πρωταθλητής χρειάστηκε και τη βοήθεια της τύχης, δηλαδή ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του Λιούις Χάμιλτον, το οποίο έβγαλε εκτός τον οδηγό της McLaren από την πρωτοπορία της κούρσας.
Ηταν ένα ηχηρό πλήγμα στις ελπίδες του Χάμιλτον για τον τίτλο, καθώς τον έριξε 52 βαθμούς πίσω από τον Φερνάντο Αλόνσο που τερμάτισε τρίτος τον αγώνα.
Ο κοντινότερος αντίπαλος του ισπανού της Ferrari στο πρωτάθλημα είναι πλέον ο Φέτελ, ο οποίος μπήκε ξανά δυναμικά στη μάχη, απέχοντας 29 βαθμούς από την κορυφή.
Στη δεύτερη θέση του GP Σιγκαπούρης τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον με την άλλη McLaren, ενώ ο Πολ ντι Ρέστα πήρε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στην F1, χαρίζοντας στη Force India την τέταρτη θέση.
Πέμπτος ήταν ο Νίκο Ρόσμπεργκ της Mercedes, ακολουθούμενος από τις δύο Lotus των Κίμι Ράικονεν και Ρομέν Γκροζάν. Τη 10άδα συμπλήρωσαν οι Φελίπε Μάσα (Ferrari), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Toro Rosso) και Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull).
Η εξέλιξη του GP Σιγκαπούρης
Ο Φέτελ προερχόταν από έναν απογοητευτικό αγώνα στη Μόντσα, έχοντας φύγει με άδεια χέρια από εκεί - αλλά η μοίρα του ήταν εντελώς διαφορετική στη μοναδική εξολοκλήρου νυχτερινή κούρσα της σεζόν, η οποία τον επανέφερε στο κάδρο του πρωταθλήματος.
Ο γερμανός ακολουθούσε τον poleman Χάμιλτον για 22 γύρους, έχοντας περάσει τον Πάστορ Μαλντονάντο για τη δεύτερη θέση κατά την εκκίνηση.
Και στον 23ο γύρο τα δεδομένα άλλαξαν άρδην, όταν το κιβώτιο στη McLaren του Χάμιλτον παρέδωσε το πνεύμα του, γεγονός που ανέβασε τον Φέτελ στην κορυφή της κατάταξης.
Παρά τις δύο διαδοχικές περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας λίγο μετά το μέσον του αγώνα, ο Φέτελ αντεπεξήλθε στην πίεση του Μπάτον και πήρε τη νίκη για δεύτερη σερί χρονιά στη Σιγκαπούρη.
Ο Αλόνσο έβλεπε εφιάλτες μέχρι να έρθει η εγκατάλειψη του Χάμιλτον, καθώς ήταν πέμπτος στην κατάταξη τη δεδομένη στιγμή. Αλλά στη συνέχεια ευνοήθηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας για να ανέβει τρίτος και να τερματίσει εκεί, βγάζοντας 30 γύρους με το ίδιο σετ ελαστικών.
Η πρώτη περίοδος με safety car ήρθε λόγω ατυχήματος του Ναράιν Καρθικέγιαν, ενώ η αμέσως επόμενη όταν ο Μίκαελ Σουμάχερ έχασε τα φρένα του και έπεσε πάνω στον Ζαν-Ερίκ Βερν, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Τίμο Γκλοκ έδωσε στη Marussia τον καλύτερο τερματισμό της ιστορίας της, παίρνοντας την 12η θέση ανάμεσα στις δύο Sauber.
Ο 15ος από τους 20 αγώνες της σεζόν θα γίνει στη Σουζούκα της Ιαπωνίας σε δύο εβδομάδες (5-7 Οκτωβρίου).
1. Φέτελ Red Bull-Renault 2h00:26.144
2. Μπάτον McLaren-Mercedes + 8.959
3. Αλόνσο Ferrari + 15.227
4. ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 19.063
5. Ρόσμπεργκ Mercedes + 34.759
6. Ράικονεν Lotus-Renault + 35.700
7. Γκροζάν Lotus-Renault + 36.600
8. Μάσα Ferrari + 42.800
9. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 45.800
10. Ουέμπερ Red Bull-Renault + 47.100
11. Πέρες Sauber-Ferrari + 50.600
12. Γκλοκ Marussia-Cosworth + 1 lap
13. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 1 lap
14. Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes + 1 lap
15. Πικ Marussia-Cosworth + 1 lap
16. Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 1 lap
17. ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth + 1 lap
18. Σένα Williams-Renault + 2 laps
19. Πετρόφ Caterham-Renault + 2 laps
Εγκαταλείψεις
Βερν Toro Rosso-Ferrari 40 laps
Σουμάχερ Mercedes 40
Μαλντονάντο Williams-Renault 40
Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 32
Χάμιλτον McLaren-Mercedes 24
Βαθμολογίες παγκόσμιων πρωταθλημάτων (14 αγώνες):
Οδηγοί: Κατασκευαστές:
1. Αλόνσο 194 1. Red Bull-Renault 298
2. Φέτελ 165 2. McLaren-Mercedes 261
3. Ράικονεν 149 3. Ferrari 245
4. Χάμιλτον 142 4. Lotus-Renault 231
5. Ουέμπερ 133 5. Mercedes 136
6. Μπάτον 119 6. Sauber-Ferrari 100
7. Ρόσμπεργκ 93 7. Force India-Mercedes 75
8. Γκροζάν 82 8. Williams-Renault 54
9. Πέρες 65 9. Toro Rosso-Ferrari 14
10. Μάσα 51
11. ντι Ρέστα 44
12. Σουμάχερ 43
13. Κομπαγιάσι 35
14. Χούλκενμπεργκ 31
15. Μαλντονάντο 29
16. Σένα 25
17. Βερν 8
18. Ρικιάρντο 6
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!