Ανοιχτό αφήνει η κυβέρνηση το ενδεχόμενο να αυξηθεί η τιμή των εισιτηρίων στις συγκοινωνίες της Αθήνας το επόμενο διάστημα μετά την αύξηση του ΦΠΑ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, από το νέο χρόνο είναι εξαιρετικά πιθανό η τιμή των μεμονωμένων εισιτηρίων να αυξηθούν από το 1,20 στο 1,30 και τα μειωμένα από 0,60 σε 0,65 ευρώ.
Ωστόσο, από το υπουργείο Μεταφορών τονίζουν πως βρίσκεται σε εξέλιξη μελέτη για να διαπιστωθεί εάν μπορούν εισιτήρια και κάρτες να μείνουν στην ίδια τιμή.
Πρόθεση του υπουργείου είναι να ωθήσει το επιβατικό κοινό προς τη χρήση καρτών ενώ εξετάζεται σχέδιο για αλλαγή στην τιμολόγηση των μετακινήσεων ανάλογα με τη ζώνη.
Παράλληλα, η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες είναι οριακή καθώς εκατοντάδες λεωφορεία βρίσκονται καθηλωμένα στα αμαξοστάσια, από έλλειψη ανταλλακτικών εξ αιτίας της κρίσης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από 2.152 λεωφορεία που έχει ο στόλος των συγκοινωνιών της Αθήνας, σύμφωνα με τους εργαζομένους βγαίνουν στους δρόμους τα 800 περίπου ενώ αρκετά έχουν ξεπεράσει τα 20 χρόνια ζωής που προβλέπεται και βαδίζουν στα 24 και 25.
Δεν είναι μόνο η έλλειψη ελαστικών που κρατά καθηλωμένα τα λεωφορεία αλλά συνολικότερα η έλλειψη ανταλλακτικών ενώ όπως καταγγέλλουν συνδικαλιστές έχουν "παγώσει" και οι προσλήψεις οδηγών και τεχνικών.
Λόγω των capital controls οι παραγγελίες προς τους προμηθευτές πρέπει να προπληρώνονται, κάτι που δεν είναι πάντα εφικτό ενώ τα πράγματα αναμένεται να δυσκολέψουν και άλλο στο άμεσο μέλλον.
Πηγή
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, από το νέο χρόνο είναι εξαιρετικά πιθανό η τιμή των μεμονωμένων εισιτηρίων να αυξηθούν από το 1,20 στο 1,30 και τα μειωμένα από 0,60 σε 0,65 ευρώ.
Ωστόσο, από το υπουργείο Μεταφορών τονίζουν πως βρίσκεται σε εξέλιξη μελέτη για να διαπιστωθεί εάν μπορούν εισιτήρια και κάρτες να μείνουν στην ίδια τιμή.
Πρόθεση του υπουργείου είναι να ωθήσει το επιβατικό κοινό προς τη χρήση καρτών ενώ εξετάζεται σχέδιο για αλλαγή στην τιμολόγηση των μετακινήσεων ανάλογα με τη ζώνη.
Παράλληλα, η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες είναι οριακή καθώς εκατοντάδες λεωφορεία βρίσκονται καθηλωμένα στα αμαξοστάσια, από έλλειψη ανταλλακτικών εξ αιτίας της κρίσης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι από 2.152 λεωφορεία που έχει ο στόλος των συγκοινωνιών της Αθήνας, σύμφωνα με τους εργαζομένους βγαίνουν στους δρόμους τα 800 περίπου ενώ αρκετά έχουν ξεπεράσει τα 20 χρόνια ζωής που προβλέπεται και βαδίζουν στα 24 και 25.
Δεν είναι μόνο η έλλειψη ελαστικών που κρατά καθηλωμένα τα λεωφορεία αλλά συνολικότερα η έλλειψη ανταλλακτικών ενώ όπως καταγγέλλουν συνδικαλιστές έχουν "παγώσει" και οι προσλήψεις οδηγών και τεχνικών.
Λόγω των capital controls οι παραγγελίες προς τους προμηθευτές πρέπει να προπληρώνονται, κάτι που δεν είναι πάντα εφικτό ενώ τα πράγματα αναμένεται να δυσκολέψουν και άλλο στο άμεσο μέλλον.
Πηγή
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!