Το Honda Project 2&4 powered by RC213V, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, που θα δώσει το παρόν στην έκθεση της Φρανκφούρτης, συνδυάζει, σύμφωνα με του ανθρώπους της ιαπωνικής εταιρείας την ελευθερία μιας μοτοσυκλέτας και την ευελιξία ενός αυτοκινήτου.
To design του, που έχει το κλασικό στυλ των αγωνιστικών Honda, είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Κέντρου Σχεδίασης Μοτοσυκλετών της μάρκας στην Asaka (Τόκιο) της Ιαπωνίας και του αντίστοιχου κέντρου για αυτοκίνητα στο Wako. Στην ουσία πρόκειται για μια φόρμουλα με μονοκόκ πλαίσιο και ελεύθερους τροχούς, το μήκος της οποίας είναι 3 μέτρα και κάτι (3,04 για την ακρίβεια). Το ύψος αντίστοιχα δεν είναι ούτε ένα μέτρο (995 χιλιοστά), το πλάτος με 1,82 μέτρα είναι υπερβολικά μεγάλο, ενώ το βάρος είναι μόλις 405 κιλά.
Ο κινητήρας είναι η έκδοση των 215 ίππων του τετρακύλινδρου των 1.000 κυβικών της πιο exclusive μοτοσυκλέτας του κόσμου αυτή τη στιγμή -της Honda RC213V-S των 180.000 ευρώ που είναι η ρέπλικα της αγωνιστικής RC213V- οπότε λογικά οι επιδόσεις θα είναι εξωπραγματικές. Κινητήριοι τροχοί είναι οι πίσω και το κιβώτιο ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!