Ανοδική πορεία για το Όμιλο ΟΑΣΑ καθώς ο κύκλος εργασιών του Ομίλου
διαμορφώθηκε στη χρήση 2014 στα 247.574.631 ευρώ, έναντι 232.849.067
ευρώ της προηγούμενης χρήσης 2013, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 6,32%. Οι
ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 83.217.362 ευρώ έναντι 21.137.738 ευρώ κατά
την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τέλος η καθαρή θέση του ομίλου για το
2014 διαμορφώθηκε στα 1.123.601.218 ευρώ από 1.204.712.707 ευρώ κατά τη
χρήση 2013.
Στόχοι – Προοπτικές
Οι στόχοι και οι προοπτικές του Ομίλου Ο.Α.Σ.Α. έως τη θέση σε εφαρμογή του Ν.3920/2011 καθορίζονταν από το Στρατηγικό Σχέδιο για την περίοδο 2008-2013 και βασίζονταν στο όραμα για τη Δημιουργία Συστήματος πράσινων αστικών συγκοινωνιών στη μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας που θα παρείχε, χωρίς διακρίσεις σε όλους τους αποδέκτες των υπηρεσιών, ασφαλείς, υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους υπηρεσίες δημόσιας επιβατικής μεταφοράς.
Οι στόχοι του νέου Νόμου 3920/2011 είναι η εξυγίανση και αναδιοργάνωση των Εταιρειών Ε.ΘΕ.Λ., Η.Λ.Π.Α.Π., Α.Μ.Ε.Λ., Η.Σ.Α.Π. και ΤΡΑΜ, η λειτουργία τους κάτω από το πλαίσιο δύο νέων Εταιρειών, των ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (για Η.Σ.Α.Π., ΤΡΑΜ, Α.Μ.Ε.Λ.) και Ο.ΣΥ. Α.Ε. (για Ε.ΘΕ.Λ., Η.Λ.Π.Α.Π.), η συγκεκριμενοποίηση των αρμοδιοτήτων του Ο.Α.Σ.Α. και ο προσδιορισμός των σχέσεων με τις παραπάνω Εταιρείες. Απώτερος στόχος του εν λόγω Νόμου είναι η βιώσιμη ανάπτυξη του Συστήματος Αστικών Συγκοινωνιών στην Αττική.
Ο ΟΑΣΑ έθεσε ως όραμά του το 2014 τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών, την οικονομική βιωσιμότητα του Ομίλου καθώς και τη θετική συμβολή του στην οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική ανάπτυξη της πρωτεύουσας.
Κατά τη χρήση του 2014 ο ΟΑΣΑ εστίασε στην ενοποίηση του δικτύου μέσα από την αναδιάρθρωση του συγκοινωνιακού έργου ώστε τα διαφορετικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του Ομίλου να λειτουργούν συμπληρωματικά, στη δημιουργία ενιαίου κομίστρου και στην αλλαγή της τιμολογιακή πολιτικής μέσω της μείωσης των τιμών των εισιτηρίων, των καρτών απεριορίστων διαδρομών, την εισαγωγή νέων προϊόντων κομίστρου και της καινοτόμου εφαρμογής mobile ticketing (Tfa tickets).
Στα πλαίσια αυτού του οράματος σχεδιάστηκε και κατοχυρώθηκε το νέο εταιρικό σήμα για το σύνολο των εταιρειών του Ομίλου «Συγκοινωνίες Αθηνών».
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Στόχοι – Προοπτικές
Οι στόχοι και οι προοπτικές του Ομίλου Ο.Α.Σ.Α. έως τη θέση σε εφαρμογή του Ν.3920/2011 καθορίζονταν από το Στρατηγικό Σχέδιο για την περίοδο 2008-2013 και βασίζονταν στο όραμα για τη Δημιουργία Συστήματος πράσινων αστικών συγκοινωνιών στη μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας που θα παρείχε, χωρίς διακρίσεις σε όλους τους αποδέκτες των υπηρεσιών, ασφαλείς, υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους υπηρεσίες δημόσιας επιβατικής μεταφοράς.
Οι στόχοι του νέου Νόμου 3920/2011 είναι η εξυγίανση και αναδιοργάνωση των Εταιρειών Ε.ΘΕ.Λ., Η.Λ.Π.Α.Π., Α.Μ.Ε.Λ., Η.Σ.Α.Π. και ΤΡΑΜ, η λειτουργία τους κάτω από το πλαίσιο δύο νέων Εταιρειών, των ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (για Η.Σ.Α.Π., ΤΡΑΜ, Α.Μ.Ε.Λ.) και Ο.ΣΥ. Α.Ε. (για Ε.ΘΕ.Λ., Η.Λ.Π.Α.Π.), η συγκεκριμενοποίηση των αρμοδιοτήτων του Ο.Α.Σ.Α. και ο προσδιορισμός των σχέσεων με τις παραπάνω Εταιρείες. Απώτερος στόχος του εν λόγω Νόμου είναι η βιώσιμη ανάπτυξη του Συστήματος Αστικών Συγκοινωνιών στην Αττική.
Ο ΟΑΣΑ έθεσε ως όραμά του το 2014 τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών, την οικονομική βιωσιμότητα του Ομίλου καθώς και τη θετική συμβολή του στην οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική ανάπτυξη της πρωτεύουσας.
Κατά τη χρήση του 2014 ο ΟΑΣΑ εστίασε στην ενοποίηση του δικτύου μέσα από την αναδιάρθρωση του συγκοινωνιακού έργου ώστε τα διαφορετικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του Ομίλου να λειτουργούν συμπληρωματικά, στη δημιουργία ενιαίου κομίστρου και στην αλλαγή της τιμολογιακή πολιτικής μέσω της μείωσης των τιμών των εισιτηρίων, των καρτών απεριορίστων διαδρομών, την εισαγωγή νέων προϊόντων κομίστρου και της καινοτόμου εφαρμογής mobile ticketing (Tfa tickets).
Στα πλαίσια αυτού του οράματος σχεδιάστηκε και κατοχυρώθηκε το νέο εταιρικό σήμα για το σύνολο των εταιρειών του Ομίλου «Συγκοινωνίες Αθηνών».
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!