Η ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού των Ελληνικών
Σιδηροδρόμων, προχωρά με ταχείς ρυθμούς τις εργασίες σε όλα τα μέτωπα,
του Τιθορέα – Δομοκός.
Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής και επιδομής στο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι. Αντιστοίχως οι εργασίες ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβρη του 2016.
Παράλληλα αναμένεται τους επόμενους 2 μήνες να υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και ΑΔΜΗΕ για τους υποσταθμούς της γραμμής, οι οποίοι θα τροφοδοτούν την ηλεκτροκίνηση. Το τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί την Άνοιξη του 2017, οπότε και θα αρχίσουν οι εργασίες δοκιμών και πιστοποίησης του έργου.
Οι Σιδηροδρομικοί Σταθμοί της γραμμής υλοποιούνται σε φάσεις, ώστε να μην κωλύεται η κυκλοφορία του ΟΣΕ στη γραμμή και να είναι σε λειτουργία τα υφιστάμενα συστήματα σηματοδότησης – τηλεπικοινωνιών, τα οποία θα αντικατασταθούν από τα νέα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα.
Μέχρι σήμερα, στη στρώση της γραμμής έχουν ολοκληρωθεί 9 Km σταθερής επιδομής, στη σήραγγα Καλλιδρόμου, και 89 Km σκυρογραμμής στο υπόλοιπο τμήμα. Η υλοποίηση του έργου με αυτούς τους ρυθμούς θα φέρει το ζητούμενο αποτέλεσμα που είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ώρα τους.
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα υποδομής και επιδομής στο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι. Αντιστοίχως οι εργασίες ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβρη του 2016.
Παράλληλα αναμένεται τους επόμενους 2 μήνες να υπογραφεί η συμφωνία μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και ΑΔΜΗΕ για τους υποσταθμούς της γραμμής, οι οποίοι θα τροφοδοτούν την ηλεκτροκίνηση. Το τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός αναμένεται ότι θα ολοκληρωθεί την Άνοιξη του 2017, οπότε και θα αρχίσουν οι εργασίες δοκιμών και πιστοποίησης του έργου.
Οι Σιδηροδρομικοί Σταθμοί της γραμμής υλοποιούνται σε φάσεις, ώστε να μην κωλύεται η κυκλοφορία του ΟΣΕ στη γραμμή και να είναι σε λειτουργία τα υφιστάμενα συστήματα σηματοδότησης – τηλεπικοινωνιών, τα οποία θα αντικατασταθούν από τα νέα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα.
Μέχρι σήμερα, στη στρώση της γραμμής έχουν ολοκληρωθεί 9 Km σταθερής επιδομής, στη σήραγγα Καλλιδρόμου, και 89 Km σκυρογραμμής στο υπόλοιπο τμήμα. Η υλοποίηση του έργου με αυτούς τους ρυθμούς θα φέρει το ζητούμενο αποτέλεσμα που είναι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στην ώρα τους.
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!