Αρκετά είναι τα προβλήματα που
είχαν εντοπίσει οι αρμόδιες αρχές ασφαλείας στο πλοίο «Νorman Αtlantic»
και τα οποία είχαν επισημανθεί κατά την επιθεώρηση που έγινε στο λιμάνι
της Πάτρας, πριν από περίπου μία εβδομάδα.
Συγκεκριμένα, στις 19 Δεκεμβρίου το πλοίο πέρασε επιθεώρηση (Port State Control) στην Πάτρα και κατεγράφησαν έξι παρατηρήσεις σχετικά με τη στεγανότητα, τα σωστικά μέσα, τα φώτα ασφαλείας και -το σημαντικότερο- πως δεν υπήρχε σαφές πλάνο διαχείρισης διάσωσης.
Βάσει νόμου, δόθηκε προθεσμία προσαρμογής 15 ημερών, προκειμένου να τακτοποιηθούν τα συγκεκριμένα θέματα, ωστόσο φαίνεται πως είτε δεν πρόλαβαν, είτε δεν έκαναν καμία εργασία.
Σύμφωνα με το ιταλικό IlFattoQuotidiano, το πλοίο είχε ελεγχθεί και τον Μάιο του 2011 στο λιμάνι της Μάλτας, όπου και εκεί είχαν εντοπιστεί προβλήματα στις εξόδους κινδύνου. Το Norman Atlantic, ιδιοκτησίας της ιταλικής Visemar di Navigazione, είχε ναυπηγηθεί το 2009 και μέχρι σήμερα- μέσα σε μια πενταετία- έχει αλλάξει τρεις φορές όνομα: στην αρχή βαφτίστηκε «Akeman Street», μετά έγινε «Scintu» και τον περασμένο Ιανουάριο το όνομα του άλλαξε πάλι σε «Norman Atlantic». Στην αρχή είχε ναυλωθεί από την εταιρεία T-Link, μετά από μια άλλη την Siremar, μετά την Moby, μετά την LD Lines και την Charon and Tourist και τέλος την ANEK.
Σύμφωνα με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, το Norman Atlantic «έχει περάσει από περιοδικούς ελέγχους», που επιβεβαίωσαν «ότι είναι αξιόπλοο». Ωστόσο επιβεβαίωσε ότι οι έλεγχοι έδειξαν «δυσλειτουργία σε μια από τις εξόδους κινδύνου, την 112 που βρίσκεται στο κατάστρωμα νούμερο 5, πάνω από το σημείο όπου λέγεται ότι ξέσπασε η πυρκαγιά. Το πρόβλημα διορθώθηκε, υποστήριξαν οι πλοιοκτήτες, γι αυτό και οι επιθεωρητές του έδωσαν άδεια να αποπλεύσει. Οπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, το καράβι έχει 160 πόρτες και εξόδους κινδύνου.
Συγκεκριμένα, στις 19 Δεκεμβρίου το πλοίο πέρασε επιθεώρηση (Port State Control) στην Πάτρα και κατεγράφησαν έξι παρατηρήσεις σχετικά με τη στεγανότητα, τα σωστικά μέσα, τα φώτα ασφαλείας και -το σημαντικότερο- πως δεν υπήρχε σαφές πλάνο διαχείρισης διάσωσης.
Βάσει νόμου, δόθηκε προθεσμία προσαρμογής 15 ημερών, προκειμένου να τακτοποιηθούν τα συγκεκριμένα θέματα, ωστόσο φαίνεται πως είτε δεν πρόλαβαν, είτε δεν έκαναν καμία εργασία.
Σύμφωνα με το ιταλικό IlFattoQuotidiano, το πλοίο είχε ελεγχθεί και τον Μάιο του 2011 στο λιμάνι της Μάλτας, όπου και εκεί είχαν εντοπιστεί προβλήματα στις εξόδους κινδύνου. Το Norman Atlantic, ιδιοκτησίας της ιταλικής Visemar di Navigazione, είχε ναυπηγηθεί το 2009 και μέχρι σήμερα- μέσα σε μια πενταετία- έχει αλλάξει τρεις φορές όνομα: στην αρχή βαφτίστηκε «Akeman Street», μετά έγινε «Scintu» και τον περασμένο Ιανουάριο το όνομα του άλλαξε πάλι σε «Norman Atlantic». Στην αρχή είχε ναυλωθεί από την εταιρεία T-Link, μετά από μια άλλη την Siremar, μετά την Moby, μετά την LD Lines και την Charon and Tourist και τέλος την ANEK.
Σύμφωνα με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, το Norman Atlantic «έχει περάσει από περιοδικούς ελέγχους», που επιβεβαίωσαν «ότι είναι αξιόπλοο». Ωστόσο επιβεβαίωσε ότι οι έλεγχοι έδειξαν «δυσλειτουργία σε μια από τις εξόδους κινδύνου, την 112 που βρίσκεται στο κατάστρωμα νούμερο 5, πάνω από το σημείο όπου λέγεται ότι ξέσπασε η πυρκαγιά. Το πρόβλημα διορθώθηκε, υποστήριξαν οι πλοιοκτήτες, γι αυτό και οι επιθεωρητές του έδωσαν άδεια να αποπλεύσει. Οπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, το καράβι έχει 160 πόρτες και εξόδους κινδύνου.
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!