Ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνων κατέθεσε προχθές ο Βουλευτής Β` Αθήνας και
πρώην Υπουργός Ανάπτυξης (και Υποδομών για ένα διάστημα) Κωστής
Χατζηδάκης για την κατασκευή ή όχι της νέας Γραμμής 4 του Μετρό της
Αθήνας.
Ο Κωστής Χατζηδάκης σημειώνει ότι η προηγούμενη κυβέρνηση είχε αναλάβει δέσμευση να εντάξει στο νέο ΕΣΠΑ, την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 και είχε ανακοινώσει τη δημοπράτηση του έργου αυτού.
Πρόκειται για το τμήμα Άλσος Βεϊκου έως το Γουδή, συνολικού μήκους 12,9χλμ., προϋπολογισμού 1,2 δις ευρώ, με 14 σταθμούς που θα εξυπηρετούν 220.000 επιβάτες.
Οι ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις και η προκήρυξη εθνικών εκλογών, επισημαίνει ο Κωστής Χατζηδάκης, δεν επέτρεψαν να προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός. Ενώ από τις εκλογές μέχρι σήμερα, καμιά εξέλιξη δεν έχει σημειωθεί σχετικά με τη δημοπράτηση του έργου, ούτε είναι ξεκάθαρες οι προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου.
Με βάση τα παραπάνω, ο κ. Χατζηδάκης ρωτάει τον κ. Σταθάκη:
Πρώτον: εάν σκοπεύει η κυβέρνηση να εντάξει για χρηματοδότηση το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό στο νέο ΕΣΠΑ και
Δεύτερον: σε περίπτωση που το έργο βρίσκεται στις προτεραιότητες της κυβέρνησης, εάν υπάρχει ένα ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα για τη δημοπράτηση και την έναρξη κατασκευής του έργου.
ypodomes
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Ο Κωστής Χατζηδάκης σημειώνει ότι η προηγούμενη κυβέρνηση είχε αναλάβει δέσμευση να εντάξει στο νέο ΕΣΠΑ, την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 και είχε ανακοινώσει τη δημοπράτηση του έργου αυτού.
Πρόκειται για το τμήμα Άλσος Βεϊκου έως το Γουδή, συνολικού μήκους 12,9χλμ., προϋπολογισμού 1,2 δις ευρώ, με 14 σταθμούς που θα εξυπηρετούν 220.000 επιβάτες.
Οι ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις και η προκήρυξη εθνικών εκλογών, επισημαίνει ο Κωστής Χατζηδάκης, δεν επέτρεψαν να προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός. Ενώ από τις εκλογές μέχρι σήμερα, καμιά εξέλιξη δεν έχει σημειωθεί σχετικά με τη δημοπράτηση του έργου, ούτε είναι ξεκάθαρες οι προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου.
Με βάση τα παραπάνω, ο κ. Χατζηδάκης ρωτάει τον κ. Σταθάκη:
Πρώτον: εάν σκοπεύει η κυβέρνηση να εντάξει για χρηματοδότηση το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό στο νέο ΕΣΠΑ και
Δεύτερον: σε περίπτωση που το έργο βρίσκεται στις προτεραιότητες της κυβέρνησης, εάν υπάρχει ένα ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα για τη δημοπράτηση και την έναρξη κατασκευής του έργου.
ypodomes
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!