Παρεμβάσεις προκειμένου να συγκροτηθούν σε όλη την επικράτεια
Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού, ώστε οι κάτοικοι της περιφέρειας να
έχουν αμεσότερη πρόσβαση σε μηχανισμούς εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών
και παράλληλα να υπάρξει αποσυμφόρηση της κεντρικής αρχής, θα
δρομολογηθούν από το υπουργείο Οικονομίας σε συνεργασία με το Συνήγορο
του Καταναλωτή.
Αυτό ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Αντώνης Παπαδεράκης στην ημερίδα που διοργάνωσε η Ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή", με θέμα "Προστασία του Καταναλωτή και Οικονομική κρίση" για τη συμπλήρωσης 10 χρόνων λειτουργίας της Αρχής.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή Λευτέρης Ζαγορίτης ανέφερε ότι η εξωδικαστική επίλυση των καταναλωτικών διαφορών, την οποία με συνέπεια υπηρετεί η Αρχή, αποτελεί την πιο γρήγορη, ανέξοδη και με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα εναλλακτική επιλογή επίλυσης των διαφορών για καταναλωτές και προμηθευτές, δεδομένου ότι 8 στις 10 διαφορές σε όλους τους εμπορικούς κλάδους διευθετούνται συμβιβαστικά, απαλλάσσοντας τα Δικαστήρια από χιλιάδες υποθέσεις.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Αθανάσιος Κουτρομάνος, πρόεδρος του Αρείου Πάγου, η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ευτέρπη Κουτζαμάνη, πρώην πρόεδροι της Βουλής, πρώην υπουργοί, βουλευτές, πρόεδροι Ανεξάρτητων Αρχών, πρόεδροι και μέλη καταναλωτικών οργανώσεων, επιμελητηρίων, δικηγορικών συλλόγων, καθηγητές, δικαστές και φοιτητές.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!