Μόνο η υπογειοποίηση του «Ηλεκτρικού» στο τμήμα Νέο Φάληρο - Πειραιάς
από τις μελετηθείσες επεκτάσεις των ΗΣΑΠ προβλέπεται να γίνει στο
επόμενο διάστημα, εάν και εφόσον εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από την
επόμενη προγραμματική περίοδο.
Αυτό απαντά ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης σε γραπτή ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Α' Αθήνας Άρης Σπηλιωτόπουλος, με την οποία έθεσε το ερώτημα της επέκτασης των ΗΣΑΠ προς την παραλία του Ωρωπού. Όπως αναφέρει ο κ. Χρυσοχοΐδης, σύμφωνα με τον τρέχοντα σχεδιασμό της Αττικό Μετρό, προβλέπεται μόνο η υπογειοποίηση της γραμμής των ΗΣΑΠ στο τμήμα Ν. Φάληρο - Πειραιάς «εφόσον εξασφαλισθεί η αναγκαία χρηματοδότηση στο πλαίσιο της επόμενης προγραμματικής περιόδου».
«Κατά το παρελθόν, είχε εξετασθεί από τους ΗΣΑΠ η υπόγεια επέκταση της γραμμής προς Άγιο Στέφανο, έργο για το οποίο μέχρι σήμερα δεν έχει τεκμηριωθεί η σκοπιμότητα, ενώ στο πρόσφατο Ρυθμιστικό Σχέδιο του Οργανισμού της Αθήνας έχει περιληφθεί μόνο το πρώτο τμήμα της επέκτασης αυτής, εντός του Δήμου Ν. Ερυθραίας - Κηφισιάς» σημειώνει.
«Καθώς η επέκταση της Γραμμής 1 προς Βορρά θα ήταν κατ' ανάγκη υπογειοποιημένη, πιστεύουμε ότι δεν ενδείκνυται η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση περιοχών εκτός της μητροπολιτικής περιοχής του Λεκανοπεδίου να γίνεται με τον υπόγειο αστικό σιδηρόδρομο» συνεχίζει ο κ. Χρυσοχοΐδης. «Αντίθετα, η εξυπηρέτηση αυτή ενδείκνυται από κάθε άποψη να γίνεται από το δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου, ο οποίος άλλωστε στη συγκεκριμένη περίπτωση διέρχεται σε κοντική απόσταση από την περιοχή του Ωρωπού» καταλήγει.
ΠΗΓΗ
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Αυτό απαντά ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης σε γραπτή ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Α' Αθήνας Άρης Σπηλιωτόπουλος, με την οποία έθεσε το ερώτημα της επέκτασης των ΗΣΑΠ προς την παραλία του Ωρωπού. Όπως αναφέρει ο κ. Χρυσοχοΐδης, σύμφωνα με τον τρέχοντα σχεδιασμό της Αττικό Μετρό, προβλέπεται μόνο η υπογειοποίηση της γραμμής των ΗΣΑΠ στο τμήμα Ν. Φάληρο - Πειραιάς «εφόσον εξασφαλισθεί η αναγκαία χρηματοδότηση στο πλαίσιο της επόμενης προγραμματικής περιόδου».
«Κατά το παρελθόν, είχε εξετασθεί από τους ΗΣΑΠ η υπόγεια επέκταση της γραμμής προς Άγιο Στέφανο, έργο για το οποίο μέχρι σήμερα δεν έχει τεκμηριωθεί η σκοπιμότητα, ενώ στο πρόσφατο Ρυθμιστικό Σχέδιο του Οργανισμού της Αθήνας έχει περιληφθεί μόνο το πρώτο τμήμα της επέκτασης αυτής, εντός του Δήμου Ν. Ερυθραίας - Κηφισιάς» σημειώνει.
«Καθώς η επέκταση της Γραμμής 1 προς Βορρά θα ήταν κατ' ανάγκη υπογειοποιημένη, πιστεύουμε ότι δεν ενδείκνυται η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση περιοχών εκτός της μητροπολιτικής περιοχής του Λεκανοπεδίου να γίνεται με τον υπόγειο αστικό σιδηρόδρομο» συνεχίζει ο κ. Χρυσοχοΐδης. «Αντίθετα, η εξυπηρέτηση αυτή ενδείκνυται από κάθε άποψη να γίνεται από το δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου, ο οποίος άλλωστε στη συγκεκριμένη περίπτωση διέρχεται σε κοντική απόσταση από την περιοχή του Ωρωπού» καταλήγει.
ΠΗΓΗ
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!