EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Το Μετρό φτάνει στην Αγία Μαρίνα

 Ο νέος σταθμός αναμένεται να δοθεί προς χρήση στους πολίτες στο τέλος της εβδομάδας, αλλά για ακόμη μια φορά δεν θα λειτουργήσει χώρος στάθμευσης των αυτοκινήτων

Στο τέλος της εβδομάδας -εκτός απροόπτου-αναμένεται να δοθεί στο επιβατικό κοινό ο νέος σταθμός του Μετρό στην Αγία Μαρίνα, στα όρια των Δήμων Αιγάλεω και Χαϊδαρίου, που θα επεκτείνει κατά 1,5 χλμ. τη γραμμή Αεροδρόμιο-Δουκ. Πλακεντίας-Αιγάλεω.

Οι εργασίες κατασκευής είχαν ξεκινήσει στις αρχές του 2006 και συνεχίστηκαν μετ’ εμποδίων ώς το τέλος. Λόγω υπερφόρτωσης του γενικού δικτύου, χρειάστηκε να γίνουν παρεμβάσεις με ευθύνη του αναδόχου των ηλεκτρομηχανολογικών εργασιών, με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν τα προγραμματισμένα εγκαίνια. Παραμένει έτσι αναξιοποίητος και ο ανοιχτός χώρος στάθμευσης, που μπορεί να εξυπηρετήσει 380 Ι.Χ.

Το Μετρό, από την αρχική γραμμή, δεν είχε καλές σχέσεις με τα γκαράζ, με αποτέλεσμα να δημιουργείται το αδιαχώρητο γύρω από τους βασικούς σταθμούς από τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα. Το ρεκόρ καθυστέρησης πάντως καταγράφεται στο υπόγειο γκαράζ στη διασταύρωση της Πειραιώς με την Ιερά οδό, που είναι έτοιμο από τον Ιανουάριο αλλά ακόμη παραμένει κλειστό! Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, καθυστέρησε για να δημοπρατηθεί από κοινού με τον νέο χώρο στάθμευσης στην Αγία Μαρίνα.

Πρόκειται για τη γνωστή «τρύπα», που είχε ανοιχθεί με προοπτική να γίνει σταθμός του Μετρό, αλλά έχει εγκαταλειφθεί από τα τέλη της δεκαετίας του ‘90, όταν οι αρχαιολόγοι ζήτησαν να μετατοπιστεί η γραμμή για να προστατευθεί ο αρχαιολογικός χώρος του Κεραμεικού. Για να μην επιστραφούν κονδύλια στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί ως πάρκινγκ. Η σύμβαση, με προϋπολογισμό 7,3 εκατ. ευρώ, υπογράφηκε τον Σεπτέμβριο του 2007 με προοπτική να ολοκληρωθεί σε μια διετία. Χρειάστηκε να περάσουν άλλα πέντε χρόνια, ενώ είναι άγνωστη η χρηματική επιβάρυνση. Το νέο υπόγειο γκαράζ είναι πενταώροφο και διαθέτει 285 θέσεις στάθμευσης. Στην επιφάνεια διαμορφώθηκε χώρος πρασίνου, περίπου 10 στρεμμάτων.

Σε νέο «γρίφο» του μετρό εξελίσσεται η υπόθεση των 17 συρμών τρίτης γενιάς που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο του Ελαιώνα από το καλοκαίρι του 2012, χωρίς ώς τώρα να έχουν ενταχθεί στο δίκτυο. Πέντε τρένα επρόκειτο να καλύψουν τις νέες ανάγκες της επέκτασης προς Ελληνικό.

Καθυστερήσεις δρομολογίων

Σήμερα πάντως, λόγω της αύξησης του μήκους της γραμμής, τα δρομολόγια έχουν αραιώσει, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται οι επιβάτες. Καταγγελίες αναγνωστών κάνουν λόγο για δρομολόγια κάθε οκτώ λεπτά στις ώρες αιχμής. Μικρότερες καθυστερήσεις παρατηρούνται και στην άλλη γραμμή, που έπρεπε να ενισχυθεί με τρεις νέους συρμούς. Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, οι νέοι συρμοί δεν μπορούν να δρομολογηθούν λόγω έλλειψης οδηγών.

Με καθυστερήσεις προχωρούν τα έργα και στην επέκταση προς Πειραιά. Ο μετροπόντικας καθυστέρησε να ξεκινήσει και αναμένεται να μπει στον πρώτο σταθμό, στην Αγία Βαρβάρα, τον Μάρτιο. Ως τώρα έχουν κατασκευαστεί μόλις 20 μέτρα σήραγγας.

 







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID