EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Η χαρά του εργολάβου

Φαραωνικού τύπου έργα, τα οποία είτε δεν περιλαμβάνονταν στην προηγούμενη έκδοση του Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας – Αττικής είτε δεν αντέχουν στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η οικονομική κρίση στην κυκλοφορία του Λεκανοπεδίου, περιλαμβάνει το σχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος (ΥΠΕΚΑ) που θα συζητηθεί την επόμενη Τετάρτη σε κοινή συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου και της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής. Το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο χαρακτηρίζεται «η χαρά του εργολάβου», αφού ανασταίνει ακόμα και την τεράστιου κόστους σήραγγα Αργυρουπόλεως, δηλαδή τη διάνοιξη σήραγγας στον Υμηττό που θα συνδέει την παραλιακή λεωφόρο με τα Μεσόγεια. Σύμφωνα με το σχέδιο, η σήραγγα «θα αξιολογηθεί ως μία εκ των εναλλακτικών λύσεων οδικής διασύνδεσης Ελληνικού – Νέου Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών».

Στο νέο ρυθμιστικό εντάσσονται επίσης η επέκταση της Αττικής Οδού ως το Λαύριο καθώς και η Ελεύθερη Λεωφόρος Σταυρού – Ραφήνας, στο τμήμα από τον Ανισόπεδο Κόμβο με την Αττική Οδό ως τη διασταύρωση Ραφήνας και η σύνδεση με τη βόρεια πύλη του Διεθνούς Αερολιμένα Ελευθέριος Βενιζέλος. Για ακόμα μια φορά περιλαμβάνεται στο Ρυθμιστικό Σχέδιο και ο «στοιχειωμένος» οδικός άξονας Ελευσίνας (Κόμβος Αγ. Λουκά) – Θήβας με το επιχείρημα ότι «θα συμβάλει στη μείωση των χρονοαποστάσεων στον άξονα ΠΑΘΕ και θα αποφορτίσει την Παρακηφίσια Λεωφόρο και τον Αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Λαμίας στο τμήμα Αθηνών – Υλίκης, από πλευράς κυκλοφοριακής και περιβαλλοντικής.
 

Το έργο σχεδιάζεται να κατασκευαστεί μέσω σύμβασης παραχώρησης (ο ανάδοχος θα διαχειρίζεται και τα διόδια), όπως και η επίσης «στοιχειωμένη» υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος. 

Οι διαγωνισμοί για τα δύο έργα (όπως και για τη ζεύξη Λευκάδας) αναβάλλονται συνεχώς, γιατί ουδείς ενδιαφέρεται να συμμετάσχει. Προ ημερών αναβλήθηκαν για τρίτη φορά για την άνοιξη του 2014, με την ελπίδα ότι ως τότε θα έχουν διαμορφωθεί καλύτερες συνθήκες. 

Στο νέο Ρυθμιστικό εντάσσονται και οι επεκτάσεις του μετρό (με τη νέα γραμμή 4) και του δικτύου τραμ.
 

Φώτης Κόλλιας – Δημοκρατία
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID