EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

ΠΟΣ:Από τον σιδηρόδρομο δεν περισσεύει κανένας.Ζητεί συνάντηση με υπ.Μεταφορών

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ζήτησε, με επείγουσα επιστολή της, συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, αναφορικά με τις εξελίξεις που αφορούν το μέλλον των εργαζομένων στις εταιρείες του ομίλου των εταιρειών του ΟΣΕ.

Μάλιστα, στην επιστολή αναφέρεται ότι η ΠΟΣ έχει ζητήσει συνάντηση, από τις 10 Σεπτεμβρίου, με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, δίχως να λάβει απάντηση.

Στους εργαζομένους του ομίλου ΟΣΕ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι έντονες οι ανησυχίες, έπειτα από την υπαγωγή τους στο καθεστώς της αξιολόγησης, καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος απομάκρυνσης προσωπικού που διαπιστωθεί ως «πλεονάζον».

Σε σχετικό δελτίο τύπου, η ΠΟΣ επισημαίνει τα ακόλουθα:

"Η αξιολόγηση των δομών στο σιδηρόδρομο πραγματοποιήθηκε προ διετίας από την ίδια την εταιρεία που κάνει και σήμερα την αξιολόγηση, την PricewaterhouseCoupers (PWC).

Σύμφωνα με την αξιολόγηση:

-Το δίκτυο του ΟΣΕ έχει συρρικνωθεί σημαντικά (κλείσιμο Πελοποννήσου και Δυτικής Μακεδονίας, υπολειτουργία του τμήματος Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη με δύο τραίνα την ημέρα).

-Το ελάχιστο απαιτητό προσωπικό για να λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος καθορίστηκε για τον ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ) 2800 άτομα και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 920 άτομα.

-Σήμερα, μετά από 2500 μετατάξεις στον ΟΣΕ και 750 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που πραγματοποιήθηκαν στο μεσοδιάστημα, το προσωπικό των δύο εταιρειών υπολείπεται της προαναφερθείσας αξιολόγησης της PWC, κατά 600 περίπου άτομα στον ΟΣΕ και 100 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μάλιστα, σήμερα τόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο και ο ΟΣΕ παρουσιάζουν λειτουργική κερδοφορία, έναντι ζημιών προ του προγράμματος εξυγίανσης, κάτι το οποίο παραδέχθηκε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός στις προγραμματικές δηλώσεις.

Στον όμιλο του ΟΣΕ έχει εφαρμοστεί, με τον πιο ακραίο τρόπο, το ενιαίο μισθολόγιο, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να έχουν υποστεί μειώσεις, επί των τακτικών αποδοχών, που φτάνουν περίπου έως και 60%, σε σύγκριση με το 2009.

Από το σιδηρόδρομο δεν περισσεύει κανένας εργαζόμενος και αποτελεί «μνημονιακό παραλογισμό» να επανέρχεται «αξιολόγηση» για να δικαιολογήσει τις επερχόμενες απολύσεις που προανήγγειλε ο ίδιος ο Υπουργός Μεταφορών.

Αποτελεί πάγια θέση μας η λειτουργία ενός ενιαίου δημόσιου σιδηρόδρομου με επαγγελματίες σιδηροδρομικούς, που μόνο αυτοί, με την καθημερινή προσπάθεια που καταβάλλουν, μπορούν να εγγυηθούν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τη διασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας του».

ΠΗΓΗ

« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID