EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Μετρό Αθήνας: Τον Σεπτέμβριο σε λειτουργία ο νέος σταθμός της γραμμής 3 ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ

Ένα βήμα πριν το τέλος των φετινών επεκτάσεων του Μετρό της Αθήνας είμαστε πλέον. Μετά τις επεκτασεις προς Ανθούπολη (με 2 σταθμούς) και προς Ελληνικό (με 4 σταθμούς) η Αττικό Μετρό ετοιμάζεται πυρετωδώς και για την τρίτη επέκταση, αυτή τη φορά της γραμμής 3 από το Αιγάλεω στο σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ στα σύνορα Αιγάλεω-Χαϊδαρίου. Με την επέκταση αυτή η γραμμή 3 θα πεεριλαμβάνει 21 σταθμούς ενώ συνολικά το δίκτυο του Μετρό στην Αθήνα θα έχει 65 σταθμούς.

Με τη λειτουργία του σταθμού “ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ” ο χρόνος μετακίνησης των κατοίκων της περιοχής έως το Σύνταγμα θα είναι μόλις 9 λεπτά, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα απευθείας μετάβασης στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» σε 40 λεπτά. Υπολογίζεται ότι η λειτουργία του σταθμού “Χαϊδάρι” θα εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 30.000 νέους επιβάτες. Μαζί μ,ε τον νέο σταθμό αναμένεται να λειτουργήσει και υπόγειο παρκινγκ χωρητικότητας 400 θέσεων που θα βοηθήσει στην καθημερινή μετακίνηση χιλιάδων επιβατών.

Την ίδια ώρα, έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για την επέκταση της γραμμής 3 του μετρό από την Αγία Μαρίνα Χαϊδαρίου προς τον Πειραιά, συνολικού μήκους 7,6 χλμ. , με 6 σύγχρονους σταθμούς. Η σχετική σύμβαση υπεγράφη τον Μάρτιο του 012. Πρόκειται για επένδυση ύψους 660 εκατ. ευρώ στον δήμο Πειραιά και τις ευρύτερες περιοχές (Νίκαια, Κορυδαλλός, Αγία Βαρβάρα), που σήμερα έχουν έντονα προβλήματα κυκλοφορίας και χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης από μέσα μεταφοράς.

Με την κατασκευή της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά (υπολογίζεται να είναι έτοιμη το 2017), θα εξυπηρετούνται καθημερινά 132.000 επιβάτες, ενώ ο συνολικός χρόνος από το λιμάνι έως το αεροδρόμιο θα διανύεται μόλις σε 45 λεπτά. Με την παράδοση των επεκτάσεων του μετρό προς Ελληνικό και Χαϊδάρι, θα ξεκινήσει ουσιαστικά και η σταδιακή αλλαγή του χάρτη αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Ουσιαστικά, επιχειρείται η ανατροπή του σημερινού συστήματος αστικών συγκοινωνιών, με την κατάργηση πολλών λεωφορειακών γραμμών και τρόλεϊ, που θα λειτουργούν πλέον ως τροφοδοτικά στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ). Το νέο σύστημα δημοσίων επιβατικών μεταφορών θα στηρίζεται στα μέσα σταθερής τροχιάς και στη «συνεργασία» λεωφορείων, ΚΤΕΛ και τρόλεϊ, ώστε να μην «στοιβάζονται» όλα μαζί στον στενό ιστό της πόλης.

ΠΗΓΗ


« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID