EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Μετρό Αθήνας: Σε άθλια κατάσταση οι συρμοί της γραμμής 1

Άθλια είναι η κατάσταση στα βαγόνια της γραμμής 1 του Μετρό της Αθήνας (πρώην ΗΣΑΠ). Η εικόνα που αντιμετωπίζει ο επιβάτης που χρησιμοποιεί την γραμμή 1 είναι αποκαρδιωτική. Οι συρμοί είναι γεμάτοι γκράφιτι και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που το κανονικό χρώμα σε πολλούς από αυτούς δεν φαίνεται καν.

Στο εσωτερικό των βαγονιών η κατάσταση δεν είναι πολύ καλύτερη  καθώς η αίσθηση του ακαθάριστου υπάρχει σχεδόν παντού και η χαρακτηριστική μυρωδιά κατακλύζει τα πάντα.  Δυστυχώς τα άσχημα δεν σταματούν εδώ για τους συρμούς.

Σε πολλούς από τους συρμούς ο περιβόητος κλιματισμός που τόσα χρήματα δαπανήθηκαν για να τοποθετηθούν δεν λειτουργούν, ή όταν λειτουργούν δεν καλύπτουν επαρκώς τους χώρους με αποτέλεσμα να υπάρχει ταυτόχρονη λειτουργία  των κλιματιστικών και ανοιχτών παραθύρων ακυρώνοντας όποια προσπάθεια δροσιάς.

Τέλος παρά το γεγονός πως έχουν περάσει 2 μήνες από τη λειτουργία των νέων σταθμών της γραμμής 2 προς το Περιστέρι όμως     οι χάρτες πάνω από τις θύρες των συρμών δεν έχουν ακόμα αντικατασταθεί πλήρως.

Θετική εντύπωση πάντως προκαλεί η λειτουργία της τηλεματικής που ενημερώνει τους επιβάτες για τον χρόνο άφιξης των επόμενων δύο συρμών συμβάλλοντας στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Σημαντική είδηση αποτελεί η σύλληψη σπείρας που δρούσε τόσο στην γραμμή 1 του Μετρό όσο και στον Προαστιακό ..ξαλαφρώνοντας τους ανυποψίαστους επιβάτες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως στους κεντρικούς σταθμούς της γραμμής υπάρχει προειδοποιητική ανακοίνωση για την επιτήρηση των προσωπικών αντικειμένων των επιβατών.

ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ Η ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ
Κανένα νέο δεν υπάρχει σχετικά με το μεγάλο έργο της  υπογειοποίησης της γραμμής στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς που αφορά και την πόλη του Πειραιά καθώς θα αναβαθμιστεί κυκλοφοριακά δημιουργώντας μία νέα λεωφόρο ενώνοντας τον Πειραιά με τα Καμίνια.

Το έργο έχει κολλήσει εδώ και 2 χρόνια και φαίνεται πως εξελίξεις θα έχουμε με το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι περίπου 70εκ.ευρώ και θα περιλαμβάνει την υπογειοποίηση της γραμμής μετά τον σταθμό ΦΑΛΗΡΟ και μέχρι σχεδόν τον τερματικό σταθμό ΠΕΙΡΑΙΑ που θα αναδύεται προσωρινά. Στο ύψος  της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου θα κατασκευαστεί ένας νέος υπόγειος σταθμός με ονομασία ΚΑΜΙΝΙΑ.

Ypodomes.com
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID