EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Επέκταση Τραμ Πειραιά: Το καλοκαίρι ξεκινούν οι καταλήψεις δρόμων, δείτε την διαδρομή

Σε φουλ ρυθμούς προετοιμασίας είναι πλέον το έργο της επέκτασης του Αθηναϊκού Τραμ από το Φάληρο στο κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com από την Αττικό Μετρό το έργο είναι σε φάσεις κατάθεσης μελετών καθώς σχεδόν στο σύνολο του το έργο περνά από πυκνό αστικό ιστό.

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι εκείνες που θα καθορίσουν την έναρξη του έργου αλλά έχουμε τα πάντα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα καθώς και τις παρακάμψεις των ΟΚΩ (Οργανισμοί Κοινής Ωφέλειας).

Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό τα πρώτα «δειλά» εργοτάξια θα τα συναντήσουμε μετά το Πάσχα επί της οδού Ομηρίδου Σκυλίτση. Θα ακολουθήσει  η Γ.Λαμπράκη κ.ο.κ. Αυτή την εποχή υπάρχει στενή συνεργασία με την Αρχαιολογική Υπηρεσία και το πιθανότερο σημείο για εύρεση αρχαιοτήτων θεωρείται η Ο.Σκυλίτση από όπου περνούσε και το αρχαίο τείχος.

Πάντως σαν κύριο κατασκευαστικό  και καταλήψεις σημείων θα γίνει πιο έντονο και πιο ορατό μετά το τέλος Ιουνίου, ενώ υπάρχει ένα μικρό ερωτηματικό καθώς το καλοκαίρι ο Πειραιάς παραδοσιακά «φουλάρει» από οχήματα λόγω του λιμανιού και της θερινής περιόδου.

Η ΛΩΡΙΔΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΜ ΑΝΑ ΔΡΟΜΟ
Η πορεία της νέας επέκτασης θα ξεκινά από την στάση Φάληρο που βρίσκεται πριν το Στάδιο Καραϊσκάκη. Από εκεί σε μονή γραμμή θα συνεχίζει επί της Μικράς Ασίας στην δεξιά λωρίδα του δρόμου.  Ακολούθως το Τραμ θα κάνει μία μικρή αναστροφή (loop) ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που κάνουν τα οχήματα και θα πιάνει την Γ.Λαμπράκη. Επί της Μικράς Ασίας η λωρίδα του Τραμ θα χρησιμοποιείται και από αυτοκίνητα και από Λεωφορεία-Τρόλεϊ.

Εκεί θα καταλαμβάνει την αριστερή πλευρά του δρόμου (δηλαδή όπως είναι η άνοδος προς την οδό Πειραιώς, εκεί που σήμερα είναι τα παρκαρισμένα οχήματα).  Στην συνέχεια κρατώντας πάντα την αριστερή λωρίδα θα στρίβει στην Βασιλέως Γεωργίου, θα περνά μπροστά από την Πλατεία Δημαρχείου και εκεί με στάση θα ενώνεται με τον μελλοντικό σταθμό του Μετρό ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ. Σε όλο αυτό το μήκος η λωρίδα θα είναι αποκλειστική.

Συνεχίζοντας και κρατώντας πάντα την αριστερή λωρίδα θα φτάνει μέχρι το λιμάνι στην αρχή της Πλ.Καραϊσκάκη. Εκεί θα είναι ο τερματικός σταθμός. Σε απόσταση 70 μέτρων θα βρίσκονται ο σταθμός της γραμμής 1 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ), ο μελλοντικός σταθμός της γραμμής 3 και ο σταθμός του Προαστιακού.

Η επιστροφή θα γίνεται από το ίδιο σημείο και μετά από μερικά μέτρα, το Τραμ θα στρίβει στην Εθνικής Αντιστάσεως κρατώντας την δεξιά λωρίδα (εκεί που σήμερα είναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα). Μέχρι την πλατεία Ιπποδαμείας θα έχει λωρίδα που θα χρησιμοποιείται και από τα Λεωφορεία-Τρόλεϊ.

Μετά θα στρίβει και θα πιάνει την Ομηρίδου Σκυλίτση και κρατώντας την δεξιά λωρίδα (όχι αποκλειστική) θα φτάνει και πάλι στο Φάληρο. Εκεί με ένα μικρό τεχνικό έργο θα ενωθεί με τον σημερινό τερματικό σταθμό που βρίσκεται στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Στην Σκυλίτση θα υπάρχει στάση όπου θα συνδέεται με τον μελλοντικό σταθμό της γραμμής 1 (πρώην ΗΣΑΠ) Καμίνια.

Όλη η υποδομή των γραμμών θα γίνει με προκατασκευασμένα τμήματα προσέχοντας ιδιαιτέρως τα θέματα ασφάλειας, δονήσεων και θορύβου καθώς θα περνά από πυκνοκατοικημένες περιοχές.

Στην Αττικό Μετρό είναι σε αναμονή για την διεξαγωγή της δημοπράτησης για την προμήθεια 25 νέων συρμών Τραμ που υπολογίζεται να βγει στον αέρα μετά το Πάσχα ενώ το κόστος θα φτάσει τα 65εκ.ευρώ, καλύπτοντας όχι μόνο την επέκταση προς Πειραιά αλλά και εκείνη από το Σύνταγμα μέχρι την Πατησίων.

Προς το παρόν βρισκόμαστε εντός χρονοδιαγράμματος ενώ σχετικά με μία κίνηση πολιτών παρά το γεγονός πως προκάλεσε κάποια ένταση, δεν έχει προκαλέσει προβλήματα για την ώρα. Σύμφωνα με την σύμβαση τα έργα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2015 και μετά από 2-3 μήνες δοκιμών να λειτουργήσει δίνοντας στον Πειραιά ένα ισχυρό συγκοινωνιακό πλεονέκτημα.

Τα δρομολόγια μετά την επέκταση προς Πειραιά δεν πρόκειται να αλλάξουν όσον αφορά την σημερινή τους μορφή. Ουσιαστικά ο Πειραιάς θα ενώνεται τόσο με το Σύνταγμα όσο και με την Βούλα.

Ypodomes.com
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID