Με την κατασκευή της επέκτασης του μετρό προς τον
Πειραιά θα εξυπηρετούνται καθημερινά πάνω απο 132.000 επιβάτες, ενώ ο
συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το
μετρό μόλις σε 45 λεπτά.
Ειδικότερα, από τις ρυθμίσεις που ισχύουν θα επηρεαστεί η λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών:
* 806 Κορυδαλλός - Σταθμός Μετρό Αιγάλεω.
* 809 Σχιστό - Κορυδαλλός - Πειραιάς Α’.
* 810 Σχιστό - Κορυδαλλός - Πειραιάς Β’.
* 830 Αγία Βαρβάρα -Πειραιάς.
* 831 Πειραιάς - Αιγάλεω.
* 750 Αττικό Νοσοκομείο - Σταθμός Μετρό Αιγάλεω - Νίκαια.
Σύμφωνα με τον ΟΣΥ, κάποιες από τις υπάρχουσες στάσεις των γραμμών αυτών θα καταργηθούν προσωρινά, ορισμένες γραμμές θα εξυπηρετούνται από στάσεις άλλων γραμμών, ενώ θα δημιουργηθούν και νέες στάσεις.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την «Αττικό Μετρό» το ερχόμενο Καλοκαίρι φτάνει στην Ελλάδα ο μετροπόντικας απο την Ιταλία και μέσα στον Σεπτέμβρη αναμένεται να ξεκινήσει την διάνοιξη της σήραγγας μήκους 7,6 χλμ. για την μεγάλη επέκταση της γραμμής 3, απο το Χαϊδάρι έως τον Πειραιά.
Ο προϋπολογισμός του φτάνει τα 550 εκατ. ευρώ. Η επέκταση θα εξυπηρετεί τα πυκνοκατοικημένα προάστια του Πειραιά και θα καταλήγει στο λιμάνι.
Οι έξι σταθμοί θα δημιουργηθούν στην περιοχή της Αγίας Ελεούσας στην Αγία Βαρβάρα, στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό, στην πλατεία Ελ. Βενιζέλου στη Νίκαια, στη συμβολή των οδών Μαυρομιχάλη και Αιτωλικού στα Μανιάτικα, στο λιμάνι του Πειραιά και στην πλατεία του Δημοτικού Θεάτρου.
Με την κατασκευή της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά θα εξυπηρετούνται καθημερινά πάνω απο 132.000 επιβάτες, ενώ ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το μετρό μόλις σε 45 λεπτά.
Επιπρόσθετα, με τη λειτουργία του έργου υπολογίζεται οτι θα κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 23.000 Ι.Χ. οχήματα λιγότερα, επιφέροντας αντίστοιχα μείωση των ρύπων διοξειδίου του άνθρακα κατά 119 τόνους ημερησίως.
Ειδικότερα, από τις ρυθμίσεις που ισχύουν θα επηρεαστεί η λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών:
* 806 Κορυδαλλός - Σταθμός Μετρό Αιγάλεω.
* 809 Σχιστό - Κορυδαλλός - Πειραιάς Α’.
* 810 Σχιστό - Κορυδαλλός - Πειραιάς Β’.
* 830 Αγία Βαρβάρα -Πειραιάς.
* 831 Πειραιάς - Αιγάλεω.
* 750 Αττικό Νοσοκομείο - Σταθμός Μετρό Αιγάλεω - Νίκαια.
Σύμφωνα με τον ΟΣΥ, κάποιες από τις υπάρχουσες στάσεις των γραμμών αυτών θα καταργηθούν προσωρινά, ορισμένες γραμμές θα εξυπηρετούνται από στάσεις άλλων γραμμών, ενώ θα δημιουργηθούν και νέες στάσεις.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με την «Αττικό Μετρό» το ερχόμενο Καλοκαίρι φτάνει στην Ελλάδα ο μετροπόντικας απο την Ιταλία και μέσα στον Σεπτέμβρη αναμένεται να ξεκινήσει την διάνοιξη της σήραγγας μήκους 7,6 χλμ. για την μεγάλη επέκταση της γραμμής 3, απο το Χαϊδάρι έως τον Πειραιά.
Ο προϋπολογισμός του φτάνει τα 550 εκατ. ευρώ. Η επέκταση θα εξυπηρετεί τα πυκνοκατοικημένα προάστια του Πειραιά και θα καταλήγει στο λιμάνι.
Οι έξι σταθμοί θα δημιουργηθούν στην περιοχή της Αγίας Ελεούσας στην Αγία Βαρβάρα, στην πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό, στην πλατεία Ελ. Βενιζέλου στη Νίκαια, στη συμβολή των οδών Μαυρομιχάλη και Αιτωλικού στα Μανιάτικα, στο λιμάνι του Πειραιά και στην πλατεία του Δημοτικού Θεάτρου.
Με την κατασκευή της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά θα εξυπηρετούνται καθημερινά πάνω απο 132.000 επιβάτες, ενώ ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το μετρό μόλις σε 45 λεπτά.
Επιπρόσθετα, με τη λειτουργία του έργου υπολογίζεται οτι θα κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 23.000 Ι.Χ. οχήματα λιγότερα, επιφέροντας αντίστοιχα μείωση των ρύπων διοξειδίου του άνθρακα κατά 119 τόνους ημερησίως.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!