EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Από ημέρα σε ημέρα υπογράφεται η σύμβαση του Τραμ για Πειραιά


 

Με καθυστέρηση σχεδόν 3 ετών, από ημέρα σε ημέρα αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση για την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά. Ήδη, εκδόθηκε η άδεια πολιτικού μηχανικού, η οποία σηματοδοτεί την έναρξη των εργασιών.

Κάποιο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί με την εγγυητική του αναδόχου (Θεμέλη), το οποίο εκτιμάται ότι θα ξεπεραστεί.

Το έργο, συνολικού μήκους 5,35 χλμ με 12 σύγχρονες στάσεις, είναι προϋπολογισμού 50 εκ ευρώ και ξεκινά από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά στον τερματικό σταθμό «Ακτή Ποσειδώνος».

Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2013 και να ολοκληρωθεί σε 25 μήνες, ενώ παράλληλα η Αττικό Μετρό ΑΕ, θα προμηθευθεί, με διεθνή διαγωνισμό, 25 νέα οχήματα Τραμ, προκειμένου να υποστηρίξουν τη νέα επέκταση.

Σε καθημερινή βάση προβλέπεται να εξυπηρετούνται 35.000 επιβάτες, ενώ η απόσταση από το Λιμάνι έως το ΣΕΦ θα καλύπτεται μόλις σε 8 λεπτά.

Αναλυτικά, τα χαρακτηριστικά του έργου:

-Επέκταση του υφιστάμενου τροχιόδρομου (τραμ) από τη σημερινή στάση «ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ» με κατάληξη της γραμμής στον υφιστάμενο τερματικό σταθμό «Σ.Ε.Φ.» μέσω των οδών Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Β. Γεωργίου, Εθν. Αντιστάσεως και Ομ. Σκυλίτση, με κατασκευή τερματικού σταθμού επί της Ακτής Ποσειδώνος στον Πειραιά, μήκους απλής διαδρομής 5.350 περίπου μέτρων.

-Ανακατασκευή της υπάρχουσας στάσης «Σ.Ε.Φ.», κατασκευή 11 νέων ενδιάμεσων στάσεων και κατασκευή τερματικής στάσης στην Ακτή Ποσειδώνος. Κατασκευή

νέου κτιρίου Υ/Σ Έλξης πίσω από τον Πύργο του Πειραιά.

-Κατασκευές αναδιαμόρφωσης του αστικού τοπίου στον διάδρομο διέλευσης του

τροχιοδρόμου που θα περιλαμβάνουν έργα αποχέτευσης και αποστράγγισης ομβρίων, ανακατασκευές των πεζοδρομίων, μετατόπιση ή αναδιαμόρφωση των οδοστρωμάτων,

αναδιάταξη των οδικών διασταυρώσεων (περιλαμβανομένης της σήμανσης, σηματοδότησης κλπ), ηλεκτροφωτισμό, κατασκευή μιας πεζογέφυρας και εγκατάσταση δύο ανελκυστήρων, εργασίες ανάπλασης ελεύθερων χώρων και φύτευσης άρδευσης δένδρων, διαμόρφωση παιδικού κήπου, κατασκευή υπογείων σταθμών συγκεντρώσεως απορριμμάτων, εργασίες προσαρμογής των έργων του τραμ με την υφιστάμενη διαμόρφωση του ευρύτερου χώρου.

-Αναγκαία Τεχνικά Έργα όπως γέφυρα σκυροδέματος πλησίον της στάσης «Σ.Ε.Φ.» υπεράνω της οδού Παν. Μυρτιδιώτισσας και τοίχος αντιστήριξης στη λεωφόρο Λαμπράκη.

-Κυκλοφοριακές και συγκοινωνιακές διευθετήσεις (σήμανση, σηματοδότηση οδικής

κυκλοφορίας), πεζοδιαβάσεις, τροποποιήσεις στο οδικό δίκτυο, αναδιάταξη παρακείμενων χώρων στάθμευσης, διαμόρφωση χώρου στάθμευσης στο Υπόγειο του Πύργου Λιμανιού στον Πειραιά, κατάλληλες διαμορφώσεις χώρων για βελτίωση της μετεπιβίβασης σε άλλα ΜΜΜ, διαμορφώσεις σε παρακείμενες εισόδους/εξόδους ιδιοκτησιών κλπ.
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID