EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Μεγάλα έργα: γνωρίστε τα 'αιώνια' έργα που εξαγγέλονται αλλά δεν υλοποιούνται


Μεγάλα έργα: γνωρίστε τα 'αιώνια' έργα που εξαγγέλονται αλλά δεν υλοποιούνται 

Τα αιώνια έργα είναι έργα που έχουν εξαγγελθεί χρόνια τώρα αλλά δεν υλοποιούνται ποτέ. Είναι έργα που σχεδόν έχουν γίνει ανέκδοτο.

Το πιο χαρακτηριστικό «αιώνιο» έργο που έφτασε στο σημείο να κατασκευαστεί μετά από σχεδόν 20 χρόνια εξαγγελιών είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης. Υπάρχουν όμως σειρά από έργα που έχουν εξαγγελθεί δεκάδες φορές αλλά η υλοποίηση τους δεν είναι καν στα πλάνα των Υπουργείων αλλά μόνο στα χαρτιά Υπουργών και Υφυπουργών που αναζητούν ..δόξα και ψήφους.

Τα αιώνια έργα είναι σε μεγάλη ποσότητα στην πρωτεύουσα. Το περίφημο Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό από το κλείσιμο του παλιού αεροδρομίου είναι σε συνεχείς εξαγγελίες εδώ και 10 χρόνια ενώ το πιο πρόσφατο νέο μας δίνει ένα πάρκο 2.000 στρεμμάτων.

Άλλο αιώνιο έργο εξαγγελίας είναι η επέκταση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου στο Λαύριο που εδώ και 8 χρόνια είναι στην ατζέντα των έργων αλλά ποτέ δεν έχει φτάσει σε δημοπράτηση. Το έργο έχει εξαγγελθεί 3 φορές με πιο πρόσφατη αυτή του πρώην Υπουργού κου Βορίδη. Από τότε παραμένει εξαφανισμένο.


Αιώνιο είναι και το έργο της διπλής ανάπλασης Βοτανικού και Λεωφόρου Αλεξάνδρας. Οι πρώτες κουβέντες έγιναν το 2006 και από τότε τα επεισόδια και οι ίντριγκες έχουν φτάσει σε επίπεδο καθημερινής σαπουνόπερας. Σήμερα το μεγάλο αύτο έργο είναι και πάλι στα σχέδια καθώς έχει εγκρίσεις από το ΚΑΣ το ΥΠΕΚΑ αλλά περί δημοπράτησης ...κουβέντα!

Ανέκδοτο κοντεύει να γίνει η κατασκευή τερματικού ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα δίπλα στον ομώνυμο σταθμό του Μετρό. Οι κουβέντες έχουν ξεκινήσει εδώ και 12 χρόνια αλλά ακόμα και σήμερα δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση και τα ΚΤΕΛ της πρωτεύουσας παραμένουν διασπασμένα σε 3 σημεία και σε κτίρια από αλουμινοκατασκευή που θυμίζουν περισσότερο ..αποθήκη. Πρίν λίγες μέρες είχαμε νέα εξαγγελία του έργου αυτή τη φορά με ΣΔΙΤ..

Έργο για γέλια σε λίγο θα είναι η αναβάθμιση του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Αθήνας. Ένα έργο γεφύρι της Άρτας, μόνιμο εργοτάξιο. Ο σταθμός αποτελεί ένα από τα πιο άσχημα συγκοινωνιακά μέρη της πόλης παρά το γεγονός πως είναι ο μοναδικός κεντρικός σταθμός της πρωτεύουσας της χώρας. Τώρα περιμένουμε να παραχωρηθεί μήπως δει καλύτερες μέρες.

Σε ανέκδοτο σχεδόν παραπέμπει η κατασκευή Τραμ σε μεγάλες Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρας, τα Ιωάννινα, η Λάρισα, ο Βόλος, το Ηράκλειο, η Καβάλα. Για όλες αυτές τις πόλεις έχουν ξοδευτεί πολλά χρήματα για μελέτες που ποτέ δεν προχώρησαν διότι λεφτά δεν υπάρχουν. Στο ..κόλπο του Τραμ θέλει να μπει και η Θεσσαλονίκη

Μεγάλες στιγμές ζήσαμε με τις εξαγγελίες του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου. Η αλήθεια είναι ότι έγινε προσπάθεια να δημοπρατηθεί η παραχώρηση του αλλά διάλεξαν την χειρότερη χρονική στιγμή με αποτέλεσμα να μην υπάρξει ενδιαφέρον σε ακτίνα χιλιομέτρων. Τώρα ξανά έχουμε διαβουλεύσεις που παραπέμπουν σε ένα μίνι- αεροδρόμιο.

Η γραμμή 4 του Μετρό είναι η γραμμή που σου μαθαίνει το λατινικό Αλφάβητο. Αρχικά ήταν παρακλάδια των γραμμών 2 και 3. Το 2005 χαράχθηκε ένα μεσαίο τμήμα και ..ιδού η νέα γραμμή 4 που μάλιστα ονομάστηκε ως γραμμή U λόγω του σχήματος της. Το 2010 το Υπουργείο Υποδομών και το ΥΠΕΚΑ είπαν να κάνουν ένα ακόμα σχέδιο στο χάρτη και μας προέκυψε ένα τμήμα προς Ηλιούπολη και η γραμμή από U έγινε Y. Την δημοπράτηση έστω και ενός τμήματος ακόμα την περιμένουμε..

Φυσικά υπάρχουν δεκάδες άλλα έργα σπαρμένα σε όλη την Ελλάδα που φιλόδοξοι πολιτικοί βιάστηκαν να τα εξαγγείλουν προς άγρα ψήφων. Όσον αφορά το μέλλον τους; Αφού εξαγγέλθηκαν είναι σαν να έγιναν μάλλον θα σκέφτηκαν..

Πηγή:ypodomes.com
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID