EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Ζημιές 8,1 εκατ. για την Olympic Air στο 9μηνο, χωρίς Airbus σε λίγο καιρό;


 

Συνεχώς βελτιούμενα βαίνουν τα οικονομικά αποτελέσματα της Olympic Air. Αυτό, διότι η εταιρεία έχει συρρικνώσει σημαντικά το έργο της (έχει περιοριστεί σχεδόν μόνο στο εσωτερικό και τα Βαλκάνια), σε συνδυασμό με την αποδέσμευση αρκετών Airbus.

Συγκεκριμένα, η Olympic Air είχε, στο 9μηνο του 2012, πωλήσεις 173,1 εκατ. ευρώ, αντί 189,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αν και παρουσίασε, για πρώτη φορά από την ίδρυσή της (τέλη του 2009), λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) 7,5 εκατ., έναντι αρνητικών EBITDA 6,5 εκατ. το 2011, το τελικό οικονομικό αποτέλεσμα ήταν ζημιογόνο.

Οι ζημιές μετά από φόρους ανήλθαν στα 8,1 εκατ. ευρώ, αντί 22,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η Aegean Airlines, στο 9μηνο του έτους, είχε πωλήσεις 511,2 εκατ. και ζημιές μετά από φόρους 8,6 εκατ.

Με άλλα λόγια, η Olympic Air και η Aegean παρουσίασαν πάνω – κάτω τις ίδιες ζημιές στο 9μηνο (8,1-8,6 εκατ.), με την Aegean να έχει τριπλάσιο κύκλο εργασιών.

Οι δυο εταιρείες περιμένουν την έγκριση ή μη της ΕΕ για την συγχώνευση τους, την ίδια ώρα που συνεχίζονται οι περικοπές προσωπικού, κυρίως στην Olympic Air. Έντονα φημολογείται ότι η εταιρεία, στο πλαίσιο της εξαγοράς από την Aegean, θα μείνει μόνο με τα Bombardier και κανένα Airbus.

Στα αξιοσημείωτα γεγονότα για την Olympic Air αναφέρονται:

- Η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, ύψους 12,5 εκατ. ευρώ που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2012 και καλύφθηκε πλήρως από την MIG, γεγονός που αποτελεί «επιβεβαίωση της υποστήριξης του μετόχου στην εταιρεία»,

- η συνέχιση της εφαρμογής του ανασχεδιασμού του πτητικού δικτύου, με την αναστολή ζημιογόνων δρομολογίων, όπως τα Θεσσαλονίκη - Τίρανα, Αθήνα - Άμστερνταμ και Αθήνα - Κάιρο,

- η εκμετάλλευση νέων πηγών εσόδων από τις πτήσεις τσάρτερ από Ρόδο προς Τελ Αβίβ και από Ηράκλειο προς Μιλάνο, Μπολόνια και Βερόνα,

- η ανάληψη της εξυπηρέτησης 15 άγονων γραμμών, έως τον Μάρτιο του 2016, έναντι 116 εκατ. ευρώ συνολικά,

- η πώληση των θυγατρικών εταιρειών MIG AVIATION UK και MIG AVIATION 3, οι οποίες είναι ιδιοκτήτρiες του στόλου των Bombardier (10 Q-400 και 4 Dash 8-100) της Olympic Air στην εταιρία NAC, έναντι 20 εκατ. ευρώ και με την υποχρέωση επαναμίσθωσής τους για 11 χρόνια,

- η υπογραφή συμφωνίας εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines, έναντι 72 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 20 εκατ. ευρώ ήδη έχουν εισπραχθεί.

« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID