Περισσότερα από 1.000 βιογραφικά μέσα σε πέντε ημέρες έλαβαν οι κατασκευαστές της επέκτασης του μετρό στον Πειραιά, μόλις ανακοινώθηκε ότι ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες. Κι όλα αυτά χωρίς να υπάρχουν προσφερόμενες θέσεις, αφού οι περισσότερες εργασίες στα μεγάλα έργα πραγματοποιούνται μέσω υπεργολαβιών.
Η κρίση, λοιπόν, επηρεάζει τον τρόπο που εκτελούνται τα μεγάλα έργα (όπου εκτελούνται) με τρόπους αναπάντεχους και το μετρό Πειραιά είναι ίσως το πρώτο παράδειγμα των αλλαγών αυτών.
Το παράδειγμα της υποβολής 1.000 βιογραφικών μέσα σε λίγες ημέρες είναι χαρακτηριστικό. «Είναι πρωτόγνωρο. Κάποτε εξέταζα προσωπικά όλα τα βιογραφικά, τώρα είναι αδύνατον» λέει στην εφημερίδα «Καθημερινή» ο κ. Νίκος Ρηγόπουλος, διευθυντής του έργου για λογαριασμό της Κοινοπραξίας J&P Avax, Ghella, Alstom Transport. «Επιπλέον δεν προσφέρονται θέσεις, καθώς οι περισσότερες εργασίες καλύπτονται μέσω υπεργολαβιών».
Οπως εξηγεί ο κ. Ρηγόπουλος, τα σημάδια της κρίσης στα μεγάλα έργα δεν είναι πάντα αρνητικά. Για παράδειγμα, την περίοδο αυτή είναι ευκολότερο να βρεθούν διαθέσιμα τα απαραίτητα μηχανήματα. Επιπλέον, είναι ευκολότερο να βρεθεί τρόπος για τη διάθεση των υλικών που θα προκύψουν από την εκσκαφή σταθμών και σηράγγων - ένα ιδιαίτερα σημαντικό πρόβλημα στα έργα μετρό.
Πηγή: Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!