EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Έμειναν από καύσιμα τα ΚΤΕΛ Θες/νίκης! Κανένα δρομολόγιο στο νομό!

Κυριολεκτικά, έμειναν από καύσιμα! Τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αποφάσισαν, από τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου, να σταματήσουν τα δρομολόγια στο νομό Θεσσαλονίκης. Κανονικά θα διεξάγονται τα δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη και τα μαθητικά δρομολόγια.

Το κόψιμο των δρομολογίων επέρχεται εξαιτίας της έλλειψης πετρελαίου, απόρροια των προβλημάτων ρευστότητας που αντιμετωπίζουν τα ΚΤΕΛ από τις οφειλές του Δημοσίου.

«Οι συνεχείς καθυστερήσεις στην καταβολή των δεδουλευμένων από την πολιτεία, οδήγησαν το ΚΤΕΛ σε πραγματική αδυναμία εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου.

Παράλληλα, οι αστοχίες του σχεδιασμού του ίδιου έργου, το κατέστησαν μη βιώσιμο και πρέπει να επανασχεδιαστεί, με γνώμονα τη βιωσιμότητα του εκτελεστικού φορέα, που δεν μπορεί να χρηματοδοτεί εξ ιδίων τα ελλείμματα της συγκοινωνίας στο νομό Θεσσαλονίκης», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα εκτελούνται από την Παρασκευή 23/11 έως και την Κυριακή 25/11, δέκα δρομολόγια ασφαλείας, ενώ από τη Δευτέρα 26/11 δεν θα εκτελούνται δρομολόγια.

Τα μαθητικά δρομολόγια και τα δρομολόγια στη γραμμή Αθηνών θα εκτελούνται κανονικά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.», οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι:

1) Η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ανέλαβε την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στο πρώην επαρχείο Λαγκαδά, με δικές της δαπάνες, αλλά αστικό εισιτήριο. Μείωσε επίσης τα κόμιστρα στους πρώην δήμους Καλλινδοίων, Ρεντίνας, Αγ.Γεωργίου και Μαδύτου, Απολλωνίας κατά 50%, ενώ αντίστοιχα αύξησε τα δρομολόγια στην αστική ζώνη και στην υπεραστική.

Ως αντάλλαγμα συμφωνήθηκε η σταθερή χρηματική αποζημίωση από τον ΟΑΣΘ, σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις, η οποία δεν καλύπτει το κόστος, καθώς από την ημέρα υπογραφής της συμφωνίας, αυξήθηκε κατά 82% η τιμή του πετρελαίου, ενώ ο ΟΑΣΘ, λόγω της δικής του ελλειπούς χρηματοδότησης, αδυνατεί να καταβάλλει έγκαιρα τις δόσεις Οκτωβρίου και Νοεμβρίου 2012, με αποτέλεσμα την οικονομική ασφυξία του ΚΤΕΛ που αδυνατεί να προμηθευθεί καύσιμα για τα λεωφορεία του.

2) Το πρόγραμμα της ΚΕΔΚΕ «ΣΥΝΚΟΙΝΩΝΙΑ» με το οποίο εκτελέστηκε συγκοινωνιακό έργο χωρίς κόμιστρο καθ΄'ολη τη διάρκεια του 2009, προέβλεπε την εξόφληση των τιμολογίων κάθε μήνα, μέχρι το τέλος ου επόμενου. Επτά πρώην δήμοι της Π.Α. Θεσσαλονίκης, οφείλουν το ποσό των 320.889,86 ευρώ, το οποίο έχει τιμολογηθεί εντός του 2009 και δεν έχει καταβληθεί ακόμη (!) στο ΚΤΕΛ, για το οποίο το ΚΤΕΛ απέδωσε ήδη Φ.Π.Α. και ο φόρος εισοδήματος.

3) Η μεταφορά μαθητών η οποία εκτελέστηκε με λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, δεν έχει εξοφληθεί κατά το ποσό των 500.000 ευρώ περίπου, ενώ οι δαπάνες (καύσιμα, μισθοί κλπ) έχουν καταβληθεί ήδη, με μετρητά από το ΚΤΕΛ.
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID