EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Μετρό Αθήνας: η επέκταση προς Πειραιά γκαζώνει, αρχαία βρέθηκαν στο Δημοτικό Θέατρο



Μετρό Αθήνας: η επέκταση προς Πειραιά γκαζώνει, αρχαία βρέθηκαν στο Δημοτικό ΘέατροΚανονικά τρέχει το έργο της επέκτασης του Μετρό από το Χαϊδάρι στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά. Σοβαρά προβλήματα μέχρι τώρα δεν υπάρχουν και οι εργασίες όσο πάνε γίνονται και πιο έντονες.

Αυτό το διάστημα έχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες από τις μελέτες και έχουν ξεκινήσει  οι εργοταξιακές καταλήψεις. Το ypodomes.com επικοινώνησε με τον διευθυντή του έργου κο Ουρανό και ενημερώθηκε για την πορεία του έργου.

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ
Σε όλους τους σταθμούς έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί οι αρχαιολογικές τομές και προς ανακούφιση όλων δεν έχει βρεθεί κάτι σπουδαίο. Η εξαίρεση είναι στο εργοτάξιο του σταθμού ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ που σχεδόν από το πρώτο σκάψιμο βρέθηκαν αρχαία.

Όπως μας είπε ο κος Ουρανός έχουν βρεθεί ίχνη από το Ιπποδάμειο σύστημα, δηλαδή την αρχαία πόλη του Πειραιά. Τα ηνία αναλαμβάνουν οι υπηρεσίες της ΚΣΤ` αρχαιολογικής υπηρεσίας και η υπηρεσία νεωτέρων μνημείων για να γίνει η καταγραφή και να διαπιστωθεί η σημαντικότητα τους.

Ελπίδα όλων είναι οι ανασκαφές να μην περάσουν το ένα έτος που έχει υπολογισθεί από την Αττικό Μετρό. Σε αντίθετη περίπτωση θα έχουμε μικρή απόκλιση από το χρονοδιάγραμμα αλλά  και σε αυτή την περίπτωση το θετικό είναι ότι  πρόκειται για τον τελικό σταθμό και δεν επηρεάζει το σύνολο του έργου.

Ο ΜΕΤΡΟΠΟΝΤΙΚΑΣ
Ο μετροπόντικας αυτή την εποχή συναρμολογείται στην Ιταλία. Είναι  μεταχειρισμένος αλλά σε πολύ καλή κατάσταση.  Ομάδα από την Αττικό Μετρό θα ταξιδέψει το πρώτο τρίμηνο για να γίνουν τα απαραίτητα τεστ και αν όλα πάνε καλά  το ερχόμενο καλοκαίρι ο μετροπόντικας θα έρθει αποσυναρμολογημένος.

Από εκεί θα μεταφερθεί στο φρέαρ της Αγίας Βαρβάρας και το «θηρίο» των 100 μέτρων θα συναρμολογηθεί και θα ξεκινήσει το ταξίδι των 7,6 χιλιομέτρων τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Στόχος είναι στις αρχές του 2016 να έχει ολοκληρώσει το ταξίδι του.

ΕΡΓΟΤΑΞΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ
Όλοι οι σταθμοί έχουν εργοτάξια πλην από τον σταθμό ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ. Εκεί παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις  και τα χρήματα έχουν κατατεθεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων οι ιδιοκτήτες 2 ακινήτων δεν έχουν εγκαταλείψει τους χώρους. Αυτό σύμφωνα με τον κο Ουρανό θα γίνει μέχρι το τέλος του έτους και αρχές του 2013 θα ξεκινήσει η εγκατάσταση των εργοταξίων.

Κατά τα άλλα σε  ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ, ΝΙΚΑΙΑ γίνονται κάποιες  αρχαιολογικές ανασκαφές μικρού βεληνεκούς καθώς δεν έχει βρεθεί κάτι σπουδαίο και αρχές του 2013 θα ξεκινήσει η εκσκαφή των σταθμών. Στον σταθμό ΠΕΙΡΑΙΑΣ που θα είναι σταθμός σύνδεση με τον υφιστάμενο σταθμό της γραμμής  1  περιμένουμε από μέρα σε μέρα να ξεκινήσει μέσα στον χώρο του ΟΛΠ στην Ακτή Καλλιμασιώτη να λειτουργεί το εργοτάξιο.

Σε πρώτη φάση γίνονται παρακάμψεις των ΟΚΩ  ενώ εργοτάξιο υπάρχει και στην πλατεία Οδησσού με τις εργασίες να είναι σε πλήρη εξέλιξη.  Σημαντικό είναι και το γεγονός πως σε όλους τους χώρους των εργοταξίων έχει υπάρξει ιδιαίτερη μέριμνα για τα δέντρα.

Έχουν γίνει όλες οι μεταφυτεύσεις με την μέγιστη προσοχή και σε συνεργασία με γεωπόνους όλα τα δέντρα έχουν μεταφυτευτεί σε άλλους χώρους  προκειμένου να μην χαθούν.

Η Αττικό Μετρό για να υποστηρίξει το μεγάλο αυτό έργο έχει ξεκινήσει ήδη τις πρώτες πληρωμές. Έχει δοθεί η προκαταβολή των 19,5 εκ.ευρώ  ενώ έχουν εκταμιευθεί και άλλα 2εκ.ευρώ περίπου για  τις πρώτες εργασίες.  Το σύνολο των ποσών αντιπροσωπεύει περίπου το 4% το ποσού που αγγίζει τα 530εκ.ευρώ.
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID