EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Ιόνια Οδός: εικόνες ντροπής από τις εγκατελειμένες σήραγγες Μακύνειας που κινδυνεύουν

Ιόνια Οδός: εικόνες ντροπής από τις εγκατελειμένες σήραγγες Μακύνειας που κινδυνεύουν
Η Ιόνια Οδός ένα όνειρο για την Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο έχει γίνει ο εφιάλτης και για τις δύο περιοχές τα 2 τελευταία χρόνια. Με τις κατασκευές που έχουν γίνει να φτάνουν στα όρια τους γίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη για εξεύρεση λύσης "εδώ και τώρα".

Τα έργα οδοποιίας στην Ιόνια οδό φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα πριν ακόμη αυτά παραδοθούν προς χρήση στους πολίτες. Οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από τοπική ιστοσελίδα δέιχνουν σημάδια όψχι απλά εγκατάλειψης αλλά κατάρρευσης.

Συγκεκριμένες εικόνες από τις σήραγγες Μακύνειας καταδεικνύουν το πρόβλημα και την σοβαρότητα του. Οι εργασίες που σταμάτησαν πριν να εξασφαλιστεί η μόνωση στις σήραγγες έχει φέρει σοβαρά και ορατά προβλήματα πλέον και το πρόβλημα φτάνει στο αποκορύφωμα του.

 
 
 

Εξάλλου και ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας κος Κατσιφάρας έχει δηλώσει την σθεναρή του θέση για άμεση επανεκκίνηση των έργων όντας γνώστης της κατάστασης των εκτελεσμένων εργασιών.

Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο περιμένουμε τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων του Υπουργείου με τις εταιρείες και περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα αποτελέσματα τους. Σε χτεσινή του ομιλία ο πρόεδρος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κος Περιστέρης αναφερόμενος στο θέμα των αυτοκινητόδρομων είπε
"Ας πάρουμε για παράδειγμα τι συμβαίνει στις παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων, οι οποίες όπως ξέρετε έχουν παγώσει εδώ και δυόμισι χρόνια. Όταν το πρόβλημα ήταν ακόμη μικρό και εύκολα διαχειρίσιμο, η πολιτική ηγεσία κορόιδευε κυριολεκτικά την κοινή γνώμη ότι με έναν μαγικό τρόπο και τα διόδια θα μειωθούν και οι δρόμοι θα γίνουν παρά τις δυσκολίες χρηματοδότησης και τις τεράστιες καθυστερήσεις του ελληνικού Δημοσίου.

Δυόμισι χρόνια μετά δεν έχει σημειωθεί ιδιαίτερη πρόοδος. Ακόμα περιμένουμε ένα περίγραμμα λύσης υπό σαφώς πιο δύσκολες συνθήκες και κινδυνεύουμε να χάσουμε ένα πρόγραμμα συνολικού ύψους 8 δις. ευρώ, το οποίο είχε προ διετίας απολύτως εξασφαλισμένα ιδιωτικά κεφάλαια για την χρηματοδότησή του.

Έχει υπολογιστεί από τον κ. Στουρνάρα ότι αν τα έργα ήταν σε εξέλιξη, η ύφεση θα μπορούσε να είναι έως και 2% του ΑΕΠ χαμηλότερη, με 70.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας. Τι άλλο σημαίνει αυτό το πακέτο των 8 δις. ευρώ; Σημαίνει 95% εγχώρια προστιθέμενη αξία, η οποία αφορά κυρίως μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις καθώς και μισθούς για δεκάδες χιλιάδες εργαζομένους, ασφαλιστικές εισφορές για τα ταμεία, φόρους για το Δημόσιο κ.ά.

Εμείς, δυστυχώς, ακόμα περιμένουμε την λύση, ειδικά τώρα που όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές της Πολιτείας στεγάζονται σε ένα κοινό υπουργείο και δεν υπάρχει η έλλειψη συνεννόησης του παρελθόντος.

Φωτό από το nafpaktianews.gr
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID