EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Γενικό κυκλοφοριακό "λίφτινγκ" για το Χαλάνδρι

Αθήνα: γενικό κυκλοφοριακό "λίφτινγκ" για το Χαλάνδρι

Ομως, όλα αυτά ανήκουν (μάλλον) στο παρελθόν. Από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του στις αρχές Σεπτεμβρίου, το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης φαίνεται ότι έχει επιτελέσει τον σκοπό του, οδηγώντας στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του κέντρου του Χαλανδρίου και στην ψυχολογική αποφόρτιση των επισκεπτών του.

Δύο ζώνες
Το μέτρο εφαρμόζεται σε μια ευρύτατη περιοχή, η οποία χωρίζεται σε δύο ζώνες, την εξωτερική (μπλε), όπου σε 1.000 θέσεις μπορούν να σταθμεύουν ελεύθερα και δωρεάν οι μόνιμοι κάτοικοι του Χαλανδρίου (θα πρέπει να προμηθευτούν ειδική κάρτα κατοίκου), και την εσωτερική (κόκκινη) όπου σε 535 θέσεις μπορούν να σταθμεύουν οι επισκέπτες κάνοντας χρήση προπληρωμένων «ξυστών» καρτών. (Η χρέωση είναι 50 λεπτά η μισή ώρα, 1 ευρώ η μία ώρα, δύο ευρώ οι δύο ώρες και τρία ευρώ οι τρεις ώρες.)

«Βλέπουμε ότι όλοι βρίσκουν θέση να κάνουν τα ψώνια τους», λέει στην «Κ» ο αρμόδιος αντιδήμαρχος της πόλης, Πάνος Βάσιος. «Το Χαλάνδρι έχει εξελιχθεί σε ένα από τα καλύτερα εμπορικά κέντρα της Αθήνας, ενώ το τελευταίο διάστημα γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση. Κι όμως, ακόμα και κάτοικοι των γύρω περιοχών αποθαρρύνονταν από το να το επισκεφθούν λόγω του έντονου προβλήματος πάρκινγκ». Την ίδια στιγμή, η έντονη ζήτηση για πάρκινγκ είχε ως αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη στάθμευση περίπου «όπου να ’ναι» – επί των πεζοδρομίων, και στις δύο πλευρές των οδών, στις γωνίες του δρόμου κ.λπ. Το πρόβλημα ενέτεινε το γεγονός ότι τα πάρκινγκ που λειτουργούν στην περιοχή είναι ελάχιστα.

Το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης το διαχειρίζεται ο Δήμος Χαλανδρίου χωρίς τη διαμεσολάβηση ιδιωτικής εταιρείας. Η όλη επιχείρηση στήθηκε, όπως λέει ο κ. Βάσιος, με 93.000 ευρώ, όταν «η διακήρυξη για τη διεξαγωγή ανοιχτού τακτικού διεθνούς διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου που είχε δημοσιευθεί το 2010 είχε αγγίξει τα 3 εκατ. ευρώ». Ακόμα δεν μπορεί να εκτιμηθεί το ύψος των εσόδων για τον δήμο, όμως αυτά θα διατίθενται για τις ανάγκες της δημοτικής συγκοινωνίας, την επισκευή και συντήρηση των πεζοδρομίων και του οδοστρώματος στην περιοχή εφαρμογής του συστήματος.

Πηγή:kathimerini.gr
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID