Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου αναμένεται να αναρτηθούν στο Taxisnet τα τέλη κυκλοφορίας για το 2018.
Για άλλη μια φορά τα σενάρια περί αλλαγών, δικαιότερης κατανομής των βαρών, παροχής κινήτρων για την ανάκτηση πινακίδων «ρίχνονται» στον κάλαθο των αχρήστων.
Ακόμη και το σενάριο που έλεγε ότι θα ευνοηθούν ιδιοκτήτες ΙΧ μεγάλου κυβισμού (άνω των 1.929 κ.εκ.) για οχήματα με άδεια κυκλοφορίας πριν από το 2005 «ξεχάστηκε» καθώς στο υπουργείο Οικονομικών δεν έχουν καταφέρει ακόμη να βρουν τα όποια ισοδύναμα μέτρα.
Μία άλλη πρόταση που είχε πέσει τα προηγούμενα χρόνια στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για γενναία μείωση των τελών κυκλοφορίας και παράλληλα να αυξηθεί η τιμή της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης κατά 1-2 λεπτά ώστε να επιβαρύνονται με τέλη και οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με ξένες πινακίδες απορρίφθηκε γιατί όπως αναφέρθηκε από τους ειδικούς δεν μπορεί να εξασφαλιστεί με ακρίβεια ότι το κράτος θα εισπράττει κάθε χρόνο τα 1,1 δισ. ευρώ.
Τα τέλη κυκλοφορίας που θα κληθούν να πληρώσουν έως το τέλος του τρέχοντος έτους οι ιδιοκτήτες θα είναι τα ίδια σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περυσινά και οι όποιες αλλαγές πραγματοποιηθούν θα αφορούν πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών, όπως είναι για παράδειγμα οι πολύτεκνοι και τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για να γίνει η εκτύπωση από TAXISNET χρειάζεται ο ΑΦΜ και ο αριθμός κυκλοφορίας, ενώ η πληρωμή θα πρέπει να γίνει μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2017
πηγη
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Για άλλη μια φορά τα σενάρια περί αλλαγών, δικαιότερης κατανομής των βαρών, παροχής κινήτρων για την ανάκτηση πινακίδων «ρίχνονται» στον κάλαθο των αχρήστων.
Ακόμη και το σενάριο που έλεγε ότι θα ευνοηθούν ιδιοκτήτες ΙΧ μεγάλου κυβισμού (άνω των 1.929 κ.εκ.) για οχήματα με άδεια κυκλοφορίας πριν από το 2005 «ξεχάστηκε» καθώς στο υπουργείο Οικονομικών δεν έχουν καταφέρει ακόμη να βρουν τα όποια ισοδύναμα μέτρα.
Μία άλλη πρόταση που είχε πέσει τα προηγούμενα χρόνια στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για γενναία μείωση των τελών κυκλοφορίας και παράλληλα να αυξηθεί η τιμή της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης κατά 1-2 λεπτά ώστε να επιβαρύνονται με τέλη και οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με ξένες πινακίδες απορρίφθηκε γιατί όπως αναφέρθηκε από τους ειδικούς δεν μπορεί να εξασφαλιστεί με ακρίβεια ότι το κράτος θα εισπράττει κάθε χρόνο τα 1,1 δισ. ευρώ.
Τα τέλη κυκλοφορίας που θα κληθούν να πληρώσουν έως το τέλος του τρέχοντος έτους οι ιδιοκτήτες θα είναι τα ίδια σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περυσινά και οι όποιες αλλαγές πραγματοποιηθούν θα αφορούν πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών, όπως είναι για παράδειγμα οι πολύτεκνοι και τα άτομα με ειδικές ανάγκες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για να γίνει η εκτύπωση από TAXISNET χρειάζεται ο ΑΦΜ και ο αριθμός κυκλοφορίας, ενώ η πληρωμή θα πρέπει να γίνει μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2017
πηγη
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!