Σημαντικά βελτιωμένο, πιο γρήγορο και πιο ασφαλές θα είναι το ταξίδι για όλους τους οδηγούς που θα χρησιμοποιούν από την ερχόμενη Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου την Εθνική Οδό Αθηνών Πατρών, καθώς παραδίδονται και επίσημα στην κυκλοφορία δύο από τα τμήματα του έργου.
Το ένα είναι το τμήμα Κόρινθος - Κιάτο που ήδη έχει δοθεί σε κυκλοφορία και είναι συνολικής έκτασης 20 χιλιομέτρων. Το έργο αυτό αποτελείται από 7 άνω διαβάσεις, 19 κάτω διαβάσεις, 7 γέφυρες και 3 κόμβους.
Το δεύτερο είναι οι δύο σήραγγες Δερβενίου, που παρακάμπτουν την κωμόπολη του νομού Κορινθίας. Οι σήραγγες έχουν μήκος 670 και 535 μέτρα αντίστοιχα, ενώ η νέα γέφυρα διέλευσης του νοτίου κλάδου του αυτοκινητοδρόμου στον ποταμό Δερβένι έχει μήκος 22 μέτρων.
Τα συνολικά 120 ατελείωτα χιλιόμετρα... μονόδρομου που είναι ένα κανονικό μαρτύριο για οδηγούς ΙΧ και επαγγελματικών οχημάτων από Κόρινθο έως Πάτρα, με την λειτουργία αυτού του τμήματος μειώνονται κατά 20χλμ και θα απομένουν άλλα 100χλμ μέχρι τον Μάρτιο του 2017, οπότε έχει τεθεί, ο -κατά πολλούς- φιλόδοξος στόχος της λειτουργίας όλου του άξονα.
Από την παράδοση των δύο αυτών κομματιών του συνολικού έργου, υπολογίζοντας μια μέση ταχύτητα 120 χλμ/ ώρα, εκτιμάται ότι οι οδηγοί θα εξοικονομούν περίπου 15 λεπτά από τον μέχρι πρότινος χρόνο διέλευσης από την Αθήνα ως την Πάτρα, εάν υπολογίσουμε ότι οι ταχύτητες στα μονοδρομημένα τμήματα δεν υπερέβαιναν τα 60-70 χλμ/ώρα.
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Το ένα είναι το τμήμα Κόρινθος - Κιάτο που ήδη έχει δοθεί σε κυκλοφορία και είναι συνολικής έκτασης 20 χιλιομέτρων. Το έργο αυτό αποτελείται από 7 άνω διαβάσεις, 19 κάτω διαβάσεις, 7 γέφυρες και 3 κόμβους.
Το δεύτερο είναι οι δύο σήραγγες Δερβενίου, που παρακάμπτουν την κωμόπολη του νομού Κορινθίας. Οι σήραγγες έχουν μήκος 670 και 535 μέτρα αντίστοιχα, ενώ η νέα γέφυρα διέλευσης του νοτίου κλάδου του αυτοκινητοδρόμου στον ποταμό Δερβένι έχει μήκος 22 μέτρων.
Τα συνολικά 120 ατελείωτα χιλιόμετρα... μονόδρομου που είναι ένα κανονικό μαρτύριο για οδηγούς ΙΧ και επαγγελματικών οχημάτων από Κόρινθο έως Πάτρα, με την λειτουργία αυτού του τμήματος μειώνονται κατά 20χλμ και θα απομένουν άλλα 100χλμ μέχρι τον Μάρτιο του 2017, οπότε έχει τεθεί, ο -κατά πολλούς- φιλόδοξος στόχος της λειτουργίας όλου του άξονα.
Από την παράδοση των δύο αυτών κομματιών του συνολικού έργου, υπολογίζοντας μια μέση ταχύτητα 120 χλμ/ ώρα, εκτιμάται ότι οι οδηγοί θα εξοικονομούν περίπου 15 λεπτά από τον μέχρι πρότινος χρόνο διέλευσης από την Αθήνα ως την Πάτρα, εάν υπολογίσουμε ότι οι ταχύτητες στα μονοδρομημένα τμήματα δεν υπερέβαιναν τα 60-70 χλμ/ώρα.
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!