Την άποψη ότι ο σταθμός Βενιζέλου αποτελεί την «καρδιά του μετρό Θεσσαλονίκης» και δεν πρέπει να καταργηθεί εξέφρασε με δήλωσή του ο πρώην γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος.
Όπως είπε, αυτή άλλωστε είναι και η επιθυμία όλων των παραγωγικών φορέων της πόλης.
«Το έργο, με λυμένα εδώ και μήνες τα περισσότερα, πλην των αρχαιολογικών, από τα προβλήματά του, ήταν αδικαιολόγητα σταματημένο. Σε κάθε περίπτωση επανεκκίνησε και αυτό από μόνο του αποτελεί μια θετική εξέλιξη. Θα στηρίξουμε κάθε προσπάθεια να επιταχυνθεί η κατασκευή του, μακριά από τους λαϊκισμούς τους οποίους αντιμετωπίσαμε, όταν διαχειριζόμασταν εμείς τα θέματα του έργου», υπογράμμισε ο ίδιος.
Την ίδια ώρα ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, Ιωάννης Μυλόπουλος επιβεβαίωσε την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης με ρυθμούς ταχύτερους από αυτούς του παρελθόντος.
Όπως είπε, η πρόθεση αυτή εδράζεται σε συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, βάσει του οποίου έως και την άνοιξη του 2017 θα έχουν απομακρυνθεί από τα περισσότερα εργοτάξια οι σιδηρόφρακτες κατασκευές.
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Όπως είπε, αυτή άλλωστε είναι και η επιθυμία όλων των παραγωγικών φορέων της πόλης.
«Το έργο, με λυμένα εδώ και μήνες τα περισσότερα, πλην των αρχαιολογικών, από τα προβλήματά του, ήταν αδικαιολόγητα σταματημένο. Σε κάθε περίπτωση επανεκκίνησε και αυτό από μόνο του αποτελεί μια θετική εξέλιξη. Θα στηρίξουμε κάθε προσπάθεια να επιταχυνθεί η κατασκευή του, μακριά από τους λαϊκισμούς τους οποίους αντιμετωπίσαμε, όταν διαχειριζόμασταν εμείς τα θέματα του έργου», υπογράμμισε ο ίδιος.
Την ίδια ώρα ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, Ιωάννης Μυλόπουλος επιβεβαίωσε την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης με ρυθμούς ταχύτερους από αυτούς του παρελθόντος.
Όπως είπε, η πρόθεση αυτή εδράζεται σε συγκεκριμένο σχέδιο δράσης, βάσει του οποίου έως και την άνοιξη του 2017 θα έχουν απομακρυνθεί από τα περισσότερα εργοτάξια οι σιδηρόφρακτες κατασκευές.
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!