Επιβεβαιώθηκε και επίσημα η παραγωγή του BMW i8 Spyder, της ανοικτής
δηλαδή έκδοσης του κορυφαίου sportscar της γερμανικής φίρμας, το οποίο
θα δούμε στους δρόμους στο άμεσο μέλλον. O Πρόεδρος της BMW, κ. Χάρλαντ
Κρούγκερ, επιβεβαίωσε την επικείμενη είσοδο στη γκάμα του i8 Spyder, ένα
μοντέλο που έχει καθυστερήσει αρκετά σε σχέση με το ομώνυμο πρωτότυπο
που μας είχε δείξει η εταιρεία στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνο το
2012.
Πλέον, με το κουπέ BMW i8 να βρίσκεται ήδη εδώ και ένα χρόνο στην παραγωγή, η ανοικτή του εκδοχή αναμένεται αρκετά σύντομα στους δρόμους, φέροντας φυσικά τα ίδια μηχανικά μέρη με το κλειστό μοντέλο. Έτσι, θα έχουμε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με 1.500άρη 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα και 2 ηλεκτροκινητήρες, που προσφέρει συνδυαστική ισχύ 362 ίππων και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,4 δλ. Ως προς την μπαταρία, είναι πολύ πιθανό στο Spyder μοντέλο να έχουμε μια μεγαλύτερης χωρητικότητας αλλά ίδιων διαστάσεων επιλογή, η οποία θα αυξήσει έτσι την αυτονομία αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά τέλος στην οροφή, το πρωτότυπο διέθετε ένα ελαφρύ αφαιρούμενο πάνελ, χωρίς προς το παρόν πάντως να γνωρίζουμε εάν θα δούμε αυτή την πρακτική και στο μοντέλο παραγωγής.
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Πλέον, με το κουπέ BMW i8 να βρίσκεται ήδη εδώ και ένα χρόνο στην παραγωγή, η ανοικτή του εκδοχή αναμένεται αρκετά σύντομα στους δρόμους, φέροντας φυσικά τα ίδια μηχανικά μέρη με το κλειστό μοντέλο. Έτσι, θα έχουμε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με 1.500άρη 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα και 2 ηλεκτροκινητήρες, που προσφέρει συνδυαστική ισχύ 362 ίππων και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,4 δλ. Ως προς την μπαταρία, είναι πολύ πιθανό στο Spyder μοντέλο να έχουμε μια μεγαλύτερης χωρητικότητας αλλά ίδιων διαστάσεων επιλογή, η οποία θα αυξήσει έτσι την αυτονομία αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης του μοντέλου.
Σε ό,τι αφορά τέλος στην οροφή, το πρωτότυπο διέθετε ένα ελαφρύ αφαιρούμενο πάνελ, χωρίς προς το παρόν πάντως να γνωρίζουμε εάν θα δούμε αυτή την πρακτική και στο μοντέλο παραγωγής.
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!