Παρά τις διαβεβαιώσεις επανεκκίνησης του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, οι
πρώτες απολύσεις με… αριστερό πρόσημο είναι γεγονός. Μιλάμε για τους
υπάλληλους του Αρχαιολογικού Τομέα στο μετρό της συμπρωτεύουσας που
βρέθηκαν εκτός εργασίας. Το θέμα αναδεικνύει ο Συντονιστής της ΟΔΕ Παραγωγής και
Εμπορίου της Νέας Δημοκρατίας βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος
Καλαφάτης, ο οποίος έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Πλέον, οι απολύσεις έχουν ονοματεπώνυμο. Είναι οι απολύσεις των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Οι εργαζόμενοι στον Αρχαιολογικό Τομέα του μετρό, θα κάνουν μαύρα Χριστούγεννα, παρά τις διαβεβαιώσεις των αρμόδιων υπουργών ότι το έργο επανεκκινεί. Ο υπουργός Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων πρέπει να απαντήσει άμεσα:
Σε ποιο βαθμό έχουν φτάσει οι συζητήσεις μεταξύ αναδόχου και κυρίου του έργου.
Για ποιο λόγο δεν τήρησε τη ρητή δημόσια δέσμευσή του για επίτευξη συμφωνίας μεταξύ αναδόχου και κυρίου του έργου.
Ποιος είναι ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου.
Συμπεριλαμβάνεται στη λύση που προτείνει η κυβέρνηση –αν φυσικά υπάρχει τέτοια πρόταση- η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου.
Κυρίως, όμως, πρέπει να απαντήσει αν ανέπτυξε οποιεσδήποτε προσπάθειες για να αποτρέψει τις απολύσεις στον αρχαιολογικό τομέα του μετρό Θεσσαλονίκης
Για όλα τα παραπάνω κατέθεσε σχετική ερώτηση στον αρμόδιο υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων».
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
«Πλέον, οι απολύσεις έχουν ονοματεπώνυμο. Είναι οι απολύσεις των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Οι εργαζόμενοι στον Αρχαιολογικό Τομέα του μετρό, θα κάνουν μαύρα Χριστούγεννα, παρά τις διαβεβαιώσεις των αρμόδιων υπουργών ότι το έργο επανεκκινεί. Ο υπουργός Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων πρέπει να απαντήσει άμεσα:
Σε ποιο βαθμό έχουν φτάσει οι συζητήσεις μεταξύ αναδόχου και κυρίου του έργου.
Για ποιο λόγο δεν τήρησε τη ρητή δημόσια δέσμευσή του για επίτευξη συμφωνίας μεταξύ αναδόχου και κυρίου του έργου.
Ποιος είναι ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου.
Συμπεριλαμβάνεται στη λύση που προτείνει η κυβέρνηση –αν φυσικά υπάρχει τέτοια πρόταση- η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου.
Κυρίως, όμως, πρέπει να απαντήσει αν ανέπτυξε οποιεσδήποτε προσπάθειες για να αποτρέψει τις απολύσεις στον αρχαιολογικό τομέα του μετρό Θεσσαλονίκης
Για όλα τα παραπάνω κατέθεσε σχετική ερώτηση στον αρμόδιο υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων».
πηγη
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!