EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Σπίρτζης: Χάος στις συγκοινωνίες- Δεν γνωρίζουμε ούτε πόσους οδηγούς έχουν λεωφορεία - τρόλεϊ

Της Μαριάννας Τζάννε

Την εικόνα χάους και πλήρους διάλυσης των αστικών συγκοινωνιών επιβεβαιώνουν τα όσα ανακοίνωσε χθες από το βήμα της βουλής ο υπουργός Υποδομών κ. Χρίστος Σπίρτζης.

Κατά τη διάρκεια ακρόασης των νέων διοικήσεων στις συγκοινωνίες, ο υπουργός κατέθεσε στην αρμόδια Επιτροπή σειρά εγγράφων με τα οποία διαπιστώνεται ότι το υπουργείο εποπτεύει τους οργανισμούς, αλλά αδυνατεί να τους ελέγξει.

Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε πως είναι αδύνατο να εξακριβωθεί ακόμα και ο αριθμός των οδηγών που απασχολούνται σήμερα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ στην ΟΣΥ. Από τα στοιχεία που παρέθεσε από την διεύθυνση ανθρωπίνου δυναμικού προκύπτει πως στα τέλη Οκτωβρίου, η δύναμη του προσωπικού που έχει προσληφθεί με ειδικότητα οδηγού ανέρχεται στα 4.143 άτομα. Διαφορετική όμως εικόνα δίνει η διεύθυνση παραγωγής συγκοινωνιακού έργου. Όπως αναφέρεται, με βάση τα στοιχεία καταμερισμού των οδηγών στη 1 Δεκεμβρίου, 3416 οδηγοί εργάζονται για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου (2.964 λεωφορείων και 452 τρόλεϊ). Επιπλέον, «153 (136 λεωφορείων και 17 τρόλεϊ ) οδηγοί των αμαξοστασίων είναι σε άδεια άνευ αποδοχών, μακρά ασθένεια πέραν του ενός μηνός, απόντες από άλλες αιτίες, συνδικαλιστές με πλήρη απαλλαγή, προσωρινή απασχόληση σε άλλη θέση ή ελιγμοδηγοί με εντολή του αμαξοστασιάρχη, εκτέλεση υπηρεσιακών δρομολογίων».

Εντύπωση προκαλούν και τα στοιχεία για τα συμβόλαια ασφάλισης που καταβάλλουν οι αστικές συγκοινωνίες. «Τα θερμικά λεωφορεία που ασφαλίζονται για εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου είναι 1624 από ένα σύνολο 2031 οχημάτων. Τα ημερησίως προγραμματιζόμενα για εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου είναι 1146 ενώ κυκλοφορούν μόλις 1075». Επιπλέον, τα θερμικά λεωφορεία (διώροφα τουριστικού τύπου λεωφορεία) που ασφαλίζονται παρά το γεγονός ότι δεν εκτελούν συγκοινωνιακό έργο (ενοικιάζονται κυρίως για διαφημιστικούς λόγους) είναι 4.

Τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία (τρόλεϊ) που ασφαλίζονται για εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου είναι 290 από ένα σύνολο 356 οχημάτων. Τα ημερησίως προγραμματιζόμενα για εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου είναι 169 ενώ κυκλοφορούν 160. Τα βοηθητικά οχήματα (κινητά συνεργεία, φορτηγά, επιβατικά κλπ) που επίσης ασφαλίζονται είναι 130 και κυκλοφορούν όλα.

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία που κατέθεσε ο κ. Σπίρτζης, και για τα μεταφερόμενα ρεπό των υπαλλήλων των αστικών συγκοινωνιών αλλά και για τα χρυσά συμβόλαια προβολής και διαφήμισης. Όπως δήλωσε τα μεταφερόμενα ρεπό στοιχίζουν 1 εκ. ευρώ ενώ την ίδια στιγμή το συνολικό μεταφορικό έργο έχει μειωθεί 30% και οι βάρδιες κατά 15%. «Κάποιοι οδηγοί κάθονται, ενώ άλλοι κάνουν και διπλοβάρδιες, προκειμένου τα λεωφορείο να βρίσκονται στις στάσεις. Κάποιοι βάζανε μαϊμού ρεπό ή έκαναν άλλη δουλειά». Τα συνολικά μεταφερόμενα ρεπό του προσωπικού κίνησης των αστικών συγκοινωνιών έφταναν στις 8 Δεκεμβρίου τα 9.822!




πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID