EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Κραυγή αγωνίας για τις συγκοινωνίες από τους εργαζόμενους - Κινητοποιήσεις μέσα στο Δεκέμβριο

Με κλιμάκωση κινητοποιήσεων μέσα στο πρώτο δεκαπανθήμερο του Δεκεμβρίου ετοιμάζονται να εναντιωθούν στο σχέδιο ιδιωτικοποιήσεων, το ασφαλιστικό αλλά και στην απαξίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ.

Σε κοινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν την Τρίτη οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, το σιδηρόδρομο και τους λιμένες εξήγγειλαν κοινές δράσεις και συμβολική κατάληψη του ΤΑΙΠΕΔ στις 15 Δεκεμβρίου, ημέρα κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών για τον ΟΛΠ.

Επίσης, ανακοινώθηκε ότι θα πραγματοποιηθεί εκστρατεία ενημέρωσης της κοινής γνώμης, σχετικά με την εκποίηση του δημόσιου πλούτου που εφαρμόζει η κυβέρνηση, ακολουθούμενη πιστά τις μνημονιακές πολιτικές.

Ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών κ.Παναγιώτης Παρασκευόπουλος, αναφέρθηκε στην απαξίωση των σιδηροδρομικών εταιρειών και την έλλειψη τροχαίου υλικού και προσωπικού.

Τόνισε ότι το 50% του τροχαίου υλικού είναι ανενεργό, σημειώνοντας την έλλειψη σε πολλές ειδικότητες, όπως στους μηχανοδηγούς κλάδος στον οποίο απασχολούνται 284 μηχανοδηγοί, έναντι 450 που ορίζει το Οργανόγραμμα.

Αντίστοιχα, ο Πρόεδρος του Συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ κ. Λεωνίδας Σκούλος, ο εξαφανισμένος , παρέθεσε στατιστικά στοιχεία που καταδεικνύουν τη δραματική μείωση του συγκοινωνιακού έργου της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες.

Για παράδειγμα, το 2009 τα λεωφορεία ήταν 1.703 και σήμερα μόλις 1.127 και τα δρομολόγια 15.857 το 2009 και 11.103 το 2015. Ακόμη, ο κ. Σκούλος αντιτάχθηκε στην αύξηση του ενιαίου εισιτηρίου στα 1,4 ευρώ σημειώνοντας ότι η οικονομική διαφορά θα πρέπει να αναζητηθεί από τις οφειλές υπουργείων προς τον ΟΑΣΑ.

Ο Πρόεδρος της 'Ένωσης Εργαζομένων ΗΣΑΠ κ. Ελευθέριος Ρενιέρης, σχολίασε ότι η συγχώνευση των Μέσων

Σταθερής Τροχιάς δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα, καταγγέλλοντας ότι οι χρονοαποστάσεις των δρομολογίων του

Ηλεκτρικού, αντί να μειώνονται επιμηκύνονται (σήμερα είναι από 4'έως 6', έναντι 3' πριν από μερικά χρόνια) καθώς, και την έλλειψη ανταλλακτικών στους νέους συρμούς του ΜΕΤΡΟ.

Ο Γενικός Γραμματέας της ΟΣΜΕ κ. Διομήδης Καρακωνσταντής, επέκρινε τις ελαστικές εργασιακές σχέσεις σε φορτηγά, τουριστικά λεωφορεία και ΚΤΕΛ, σημειώνοντας την ανάγκη παρέμβασης της ελληνικής πολιτείας.

Τέλος, ο Αντιπρόεδρος της ΟΜΥΛΕ κ. Απόστολος Ντάλλας, χαρακτήρισε «μύθο» την υποτιθέμενη «επιτυχημένη» παραχώρηση των προβλητών του ΟΛΠ στην κινεζική COSCO, κάνοντας λόγο για εργασιακό μεσαίωνα.

Παράλληλα, ο κ. Ντάλλας κατήγγειλε ότι η ελληνική πολιτεία κάνει τα «στραβά μάτια» στις παράνομες κρατικές ενισχύσεις που λαμβάνει η COSCO, με ορατή την επιβολή προστίμου στην Ελλάδα από την Ε.Ε.



Πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID