EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

ΈΦΥΓΕ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ !

ΤΙ ΛΕΝΕ  ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ! ΑΝΤΙΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΥ ΣΚΟΡΠΙΖΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΤΟ ΓΕΛΙΟ…

Ο ηθοποιός Κώστας Τσάκωνας εδώ και ένα περίπου χρόνο έδινε τη δική του μάχη με το καρκίνο και χτες το πρωί τον μετέφεραν στο νοσοκομείο, όπου άφησε την τελευταία του πνοή. Μάλιστα για την ασθένεια του είχε μιλήσει στη κάμερα της εκπομπής στα «Καλά καθούμενα».

«Τώρα απολαμβάνω την ησυχία μου κι έχω τον καρκίνο μου να ασχολούμαι με αυτό. Έχω καρκίνο στην ουροδόχο κύστη…

Εντάξει, μια χαρά είμαι. Και αύριο να φύγω δεν υπάρχει πρόβλημα, έχω βρει ακόμα και ποιο τραγούδι θα παίξουν στην κηδεία μου, τα «Πέτρινα Χρόνια», γιατί τα έχω ζήσει.
Δίπλα μου έχω τη γυναίκα μου και το παιδί μου. Το συνειδητοποιούν σιγά σιγά ότι κάποια στιγμή η ζωή έχει ένα τέλος…».

Η Κηδεία του θα γίνει το Σάββατο το πρωί στις 11 στο κοιμητήριο της Αργυρούπολης.

tsakonas

Σύντομο βιογραφικό

Γεννήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 1943 στην Αθήνα. Ο Κώστας Τσάκωνας φοίτησε στη «Δραματική Σχολή του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου» του Λεωνίδα Τριβιζά και στη δραματική σχολή «Βεάκη». Η πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο έγινε με εντελώς τυχαίο τρόπο σε μια ταινία μικρού μήκους του Κώστα Ζυρίνη. Στην συνέχεια έπαιξε σε πολλούς πρωταγωνιστικούς ρόλους στον κινηματογράφο, το θέατρο αλλά και στην τηλεόραση. Χαρακτηριστικός ήταν ο ρόλος του στην ταινία «Μάθε παιδί μου γράμματα».

KOSTAS_TSAKONAS_19122011

Ο ηθοποιός τραυματίστηκε σοβαρά το 2004 όταν ένα δέντρο έπεσε στο κεφάλι του και σε συνδυασμό διάφορων προβλημάτων υγείας που τον ταλαιπωρούν, δεν είναι πλέον σε θέση να εργασθεί στο θέατρο.Τα προβλήματα υγείας και η δυσχερής οικονομική του κατάσταση τον οδήγησαν να σκεφτεί να κάνει απεργία πείνας, ως ένδειξη διαμαρτυρίας το Πάσχα του 2011.

Την είδηση του χαμού του επιβεβαιώνει στο makeleio.gr  ο ηθοποιός και φίλος του Ηλίας Κακλαμάνης! Στο facebook του έγραψε πριν λίγο

tsakonas1


Αν ειναι δυνατον…Θεε των συμπτωσεων…και των γραφτων μας……Πριν ακριβως 3 χρονια σαν σημερα 5-11-2012…..ξεκινουσε αυτο εδω το καναλι….Στην πρωτη εκπομπη ειχα καλεσμενο τον Κωστα Τσακωνα…Η εκπομπη εβγαινε απ’ ευθειας μεσα απο το σπιτι του Κωστα….Την ιδια στιγμη που ξεκιναγε η εκπομπη το διαδικτυο ειχε γεμισει με την ειδηση πως…..’πεθανε ο Κωστας Τσακωνας και αφηνει..συμβουλες σε νεους ηθοποιους..’….Τι μακαβριο χιουμορ που ειχε ο φαρσερ…!!! Το τι εγινε εκει ζωντανα την ωρα της εκπομπης δεν περιγραφεται…απο το ‘ζουγκλα’ ο Μακης Τριανταφυλοπουλος τηλεφωνησε στον ‘αερα’ στον Κωστα…ενας δημοσιογραφος απο το ‘ενικος’ του Νικου Χατζηνικολαου να μαθουν αν αληθευει…χαμος τα τηλεφωνα στα κινητα του Κωστα…και η Κυρια Λελα η γλυκητατη γυναικα του μπηκε αυθορμητα να φωναξει στον Τσακωνα ‘Κωστα βγαις και πες πως δεν εχεις πεθανει…μου τηλεφωνουν απο ολη την Ελλαδα..’ !!!……Εγω κι ο Κωστας συνεχιζαμε…καποιοι ειπαν που ειναι εκεινη την ωρα ο Κωστας…..ο κοσμος εμπαινε να δει ποια ηταν η αληθεια…Χαμος..και το καναλι καθε τοσο να ‘πεφτει’ απο τον πολυ κοσμο….Αυτα…..3 χρονια πριν..ακριβως σαν σημερα….και μεις χαρουμενοι…διαψευδαμε τον χαμο αυτου του κορυφαιου μας ηθοποιου…..Ομως…Ομως…αποψε…αγαπητοι μου φιλοι.. ειχα την ατυχια στον ‘αερα’…κι ενω εκανα εκπομπη να μαθω απο
τηλεθεατη του καναλιου την ειδηση…Εβαλα την Δημητρα Κοινακη να παρει τηλεφωνο στο σπιτι του Κωστα…στην αλλη ακρη της γραμμης αυτη η γλυκεια γυναικα του Κωστα…σπαραζοντας.. …περασε στα χερια μου ..η μαλλον στα αυτια μου τα λογια….’Κυριε Κακλαμανη…μας ‘εφυγε’ ο Κωστας
….χθες ολη νυχτα…βογγουσε απο τους πονους…σημερα το πρωι τον πηγαμε στο νοσοκομειο…και αποψε….’ τα δακρυα τα δικα της..γινοταν ενα με τα δικα μου..κι ας ηταν μακρια ο ενας απο τον αλλον…Δεν ξερω τι της ελεγα…ηταν και η εκπομπη απ’ ευθειας βλεπεις….το γελα παλιατσο δεν μπορουσε να με σωσει…..δακρυσμενος…προσπαθησα …οπως και η Κοινακη…σαν να εβλεπα και τους τηλεθεατες…δακρυσμενους απο εκει…..Αποψε δεν ηταν …5-11-2012…που ηταν ψεμα…..Δυστυχως ηταν….5-11-2015…και ηταν Αληθεια!!! Ο ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΑΚΩΝΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ…ΕΙΧΕ …ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ!!!…Φιλε Κωστα Τσακωνα….εσυ που εκανες τοσο κοσμο να γελασει και που θα τον κανεις παντα…Φιλε Κωστα Τσακωνα…εσυ που καθε φορα που τηλεφωνιομαστε και με ακουγες..καπως μου ελεγες ανεκδοτα να με ανεβασεις…ΑΠΟΨΕ …ΜΟΥ ΠΗΡΕΣ ΠΙΣΩ ΟΣΟ ΓΕΛΙΟ ΜΟΥ ΕΙΧΕΣ ΔΩΣΕΙ!!!! ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙΣ….ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΙ ΕΚΕΙ ΓΕΛΙΟ…!!! Μπορει ακομη να ειχες κουραστει εδω….μολις προχθες μου ελεγες…’Πολυ πονο Ηλια μου……Ολοι οι αντρες να κανουν τσεκ για προστατη και οι γυναικες για γυναικολογικα και στηθος….Ουτε εχθρος μου…τετοιους πονους…’.!!! Φιλε Κωστα….αυτα μολις προχθες… Μας εδινες συμβουλες κι αποψε μας εφυγες!!! ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ..? ΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΗΣΟΥΝΑ ..ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ!!! …ΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ …ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ !!!!…? ..Κυριες κυριοι…καλη σας νυχτα και συγνωμη!!

Υ.Γ φιλε Βασιλη μου εφερες το μαντατο αλλα με ενημερωσες….φιλε Πετρο μου…σημαδεψες πως ακριβως σαν σημερα..5-11-….ηταν η εκπομπη ..την οποια και κοινοποιω…του ..’μη θανατου’ ενω αποψε …ΔΥΣΤΥΧΩΣ!

Η πιο καλτ φιγούρα της εποχής της βιντεοκασέτας έχασε τη μάχη με τον καρκίνο και πέθανε σε ηλικία 72 ετών. Την είδηση επιβεβαίωσε ο ηθοποιός Πασχάλης Τσαρούχας με ανάρτησή του στο Facebook.


tsar



πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID