EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Συγκοινωνίες Αθηνών: Τρικυμία φέρνει η αύξηση των εισιτηριων στα ΜΜΜ

Τρικυμία φέρνει η επερχόμενη αύξηση κατά 10% της άυξησης των τιμών στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς της Αθήνας. Μετά τη σχετική δήλωση του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, άρχισαν οι αντιδράσεις από τα κόμματα με τη ΝΔ και το Ποτάμι να εκφράζονται αρνητικά.

Η Νέα Δημοκρατία μέσω του Τομεάρχη Υποδομών της κο Λευτέρη Αυγενάκη εξέδωσε μία σκληρή ανακοίνωση όπου κάνει λόγο για αυτοδιάψευση του Υπουργού. Συγκεκριμένα λέει: "Επιβεβαίωσε ο αρμόδιος Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης την αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων μετά την αύξηση του ΦΠΑ στο 23%.  Συνεπώς, η τιμή του ενιαίου εισιτηρίου θα ανέβει στο 1,30 ευρώ από 1,20 ευρώ και του μειωμένου εισιτηρίου στο 0,65 ευρώ από 0,60 ευρώ που είναι σήμερα.

Η φορολόγηση των μεταφορών με ΦΠΑ 23% από 13% που ισχύει από τον Σεπτέμβριο, καθώς και η επιβάρυνση των αστικών συγκοινωνιών από την ελεύθερη μετακίνηση πολιτών που ίσχυσε με την επιβολή του ελέγχου κεφαλαίων το καλοκαίρι του 2015 με πάνω από 10 εκατ. ευρώ, οδηγούν στην αναπροσαρμογή των τιμών των εισιτηρίων προς τα πάνω.

Για ακόμη μια φορά ο κ. Σπίρτζης διαψεύδει τον εαυτό του, αφού μέχρι πρότινος διαβεβαίωνε πως οι μετακινούμενοι δεν θα επιβαρυνθούν από την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ στις μεταφορές.

Ο κ. Υπουργός ανακοίνωσε αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων για να καλυφθούν τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών! Αφού έκανε τον «κουβαρντά» με τις δωρεάν μετακινήσεις τις ημέρες του δημοψηφίσματος, αφού εξάντλησε το λαϊκισμό με την ανοχή –αν όχι υποστήριξη-  στο κίνημα «δεν πληρώνω», αφού προσπάθησε να φανεί «γενναιόδωρος» με δωρεάν μετακινήσεις ακόμη και των τουριστών τις πρώτες ημέρες επιβολής των κεφαλαιακών ελέγχων που επιβλήθηκαν με ευθύνη της κυβέρνησης του, τώρα έφθασε η ώρα να πληρωθεί ο λογαριασμός αυξάνοντας τις τιμές των εισιτηρίων.

«Κουβαρντάς» με τα λεφτά των άλλων και «μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα»!».

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το Ποτάμι καθώς κατέθεσε και σχετική ερώτηση (από Γ.Μαυρωτά και Σ.Δανέλλη) και λέει μεταξύ άλλων:

Ο Υπουργός κ. Σπίρτζης προανήγγειλε την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 10%, εξαιτίας της αλλαγής του ΦΠΑ. Ωστόσο ο ίδιος ο κ. Υπουργός 3 μήνες πριν αλλά και μόλις πρόσφατα η Γενική Γραμματέας επί θεμάτων Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κα. Πέρκα, είχαν αφήσει να εννοηθεί ότι θα υπάρξουν άλλοι τρόποι αντιμετώπισης της αλλαγής του καθεστώτος ΦΠΑ στις μετακινήσεις από 13% σε 23%.

Εν όψει του δημοψηφίσματος της 5 Ιουλίου ο κ. Υπουργός είχε προχωρήσει τότε, στην απόφαση όλοι οι πολίτες να μετακινούνται δωρεάν με τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες για δύο περίπου εβδομάδες. Ο κ. Σπίρτζης κοστολόγησε την ενέργειά του αυτή σε 10 εκατομμύρια ευρώ έλλειμμα για το ταμείο του ΟΑΣΑ. Συγχρόνως παρείχε στους πολίτες που είναι εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ, τη δυνατότητα της δωρεάν πρόσβασής τους στα ΜΜΜ με την υπόσχεση η επιλογή αυτή να αντισταθμιστεί με εξοικονόμηση χρηματικών πόρων από άλλες δράσεις.

Δυστυχώς, για ακόμη μία φορά, οι άκρατες υποσχέσεις και «φιλολαϊκές» τύπου κινήσεις της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ τόσο κατά το δημοψήφισμα όσο και προεκλογικά, πέφτουν στο κενό και τελικά προκαλούν μεγάλα προβλήματα στην καθημερινότητα και την οικονομική κατάσταση των πολιτών. Οι απλοί πολίτες που κατά κύριο λόγο χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ θα κληθούν μέσα στον ορυμαγδό των νέων φορολογικών μέτρων, να πληρώσουν οι ίδιοι και τα ελλείμματα των αστικών συγκοινωνιών.

Επειδή η ευκαιριακή και «εύκολη» άσκηση πολιτικής για την αλίευση ψήφων έχει συσσωρεύει κόστος το οποίο στο τέλος καλείται να πληρώσει πάλι ο ελληνικός λαός.

Επειδή την ανυπαρξία διαπραγμάτευσης, τα λάθη όλων αυτών των μηνών και τη σύναψη του 3ου μνημονίου από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ τα επιβαρύνεται εις το πολλαπλάσιο ο Έλληνας φορολογούμενος.

Και επειδή οι αυξήσεις των εισιτηρίων πρόκειται να πλήξουν όσους ανήκουν στα μικρομεσαία και οικονομικά ασθενέστερα τμήματα του πληθυσμού.

Ερωτάται ο αρμόδιος κ. Υπουργός:

    Ποιο είναι το κόστος της δωρεάν μετακίνησης των πολιτών την περίοδο του δημοψηφίσματος από 30 Ιουνίου έως και 15 Ιουλίου 2015, λαμβάνοντας υπόψη τις επίσημες εκτιμήσεις του ΟΑΣΑ και σε σύγκριση με τα εποχιακά δεδομένα του εν λόγω διαστήματος;
    Έχει αποδώσει το μέτρο διευκόλυνσης της μετακίνησης των ανέργων; Ποιος είναι ο αριθμός των ανέργων οι οποίοι κάνουν χρήση του μέτρου της δωρεάν μετακίνησης με τις αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα;
    Ποιες δράσεις και ενέργειες αναζητήθηκαν ή έγιναν προκειμένου να υπάρξει εξοικονόμηση χρημάτων έτσι ώστε να μην αυξηθούν οι τιμές των εισιτηρίων και να διατηρηθεί η δωρεάν πρόσβαση των ανέργων στα ΜΜΜ;
    Ποιες είναι οι οφειλές άλλων φορέων του δημοσίου προς τον ΟΑΣΑ;
    Πρόκειται να επεκταθεί το μέτρο της δωρεάν μετακίνησης ανέργων και σε άλλες πόλεις και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα;



ypodomes.com


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID