Ολοκληρώθηκε η διάνοιξη της σήραγγας του Όρθυος στην περιοχή του
Δομοκού, μια από τις μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες στην Ελλάδα,
ανοίγοντας έτσι τον «δρόμο» ολοκλήρωσης των έργων στο τμήμα Τιθορέα-
Λιανοκλάδι- Δομοκός.
Το έργο θεωρείται από τα πλέον δύσκολα τεχνικά και ουσιαστικά ολοκληρώνει τα έργα κατασκευής στη διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονίκη (επιδομή, υποδομή, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση).
Η σήραγγα του Όθρυος, έχει μήκος 6,5 χλμ ανά κλάδο (ένας κλάδος ανά κατεύθυνση) και ο σχεδιασμός της παρέχει τη δυνατότητα να αναπτύσσονται ταχύτητες των 160 χλμ / ώρα, έτσι ώστε η διαδρομή να μειώνεται κατά 2 χλμ και ο χρόνος του ταξιδιού κατά 30 λεπτά.
Σημειώνεται, ότι στην ίδια γεωγραφική περιοχή βρίσκεται και η σήραγγα Καλλιδρόμου, η διάνοιξη της οποίας ολοκληρώθηκε πριν ένα χρόνο, και με μήκος 9 χλμ ανά κλάδο, αποτελεί τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα των Βαλκανίων.
Με την ολοκλήρωσή της, η διαδρομή Αθήνα – Λιανοκλάδι θα διαρκεί έως 90 λεπτά, η διαδρομή Αθήνα-Δομοκός έως 108 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3,5 ώρες.
Την ανακοίνωση για τη διάνοιξη της σήραγγας και στα δύο μέτωπα έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κ. Σπηλιόπουλος στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, όπου επιβεβαιώθηκε η τήρηση του χρονοδιαγράμματος της συγκεκριμένης σύμβασης.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Το έργο θεωρείται από τα πλέον δύσκολα τεχνικά και ουσιαστικά ολοκληρώνει τα έργα κατασκευής στη διπλή ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα -Θεσσαλονίκη (επιδομή, υποδομή, σηματοδότηση και ηλεκτροκίνηση).
Η σήραγγα του Όθρυος, έχει μήκος 6,5 χλμ ανά κλάδο (ένας κλάδος ανά κατεύθυνση) και ο σχεδιασμός της παρέχει τη δυνατότητα να αναπτύσσονται ταχύτητες των 160 χλμ / ώρα, έτσι ώστε η διαδρομή να μειώνεται κατά 2 χλμ και ο χρόνος του ταξιδιού κατά 30 λεπτά.
Σημειώνεται, ότι στην ίδια γεωγραφική περιοχή βρίσκεται και η σήραγγα Καλλιδρόμου, η διάνοιξη της οποίας ολοκληρώθηκε πριν ένα χρόνο, και με μήκος 9 χλμ ανά κλάδο, αποτελεί τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα των Βαλκανίων.
Με την ολοκλήρωσή της, η διαδρομή Αθήνα – Λιανοκλάδι θα διαρκεί έως 90 λεπτά, η διαδρομή Αθήνα-Δομοκός έως 108 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3,5 ώρες.
Την ανακοίνωση για τη διάνοιξη της σήραγγας και στα δύο μέτωπα έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Κ. Σπηλιόπουλος στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, όπου επιβεβαιώθηκε η τήρηση του χρονοδιαγράμματος της συγκεκριμένης σύμβασης.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!