Οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι (SNCF) παρήγγειλαν 2.000 τρένα για το
εκτεταμένο περιφερειακό σιδηροδρομικό δίκτυό τους, τα οποία όμως είναι
πολύ φαρδιά και δεν χωρούν στις πλατφόρμες πολλών σταθμών, όπως έγινε
γνωστό την Τρίτη, από την εταιρεία RFF, που διαχειρίζεται το δίκτυο.
Ένας εκπρόσωπος της εθνικής εταιρείας RFF επιβεβαίωσε το λάθος, που αποκάλυψε η σατιρική εβδομαδιαία εφημερίδα Canard Enchaîne.
«Ανακαλύψαμε το πρόβλημα κάπως αργά, το παραδεχόμαστε και αναλαμβάνουμε την ευθύνη», δήλωσε ο Κριστόφ Πιενοέλ στο ραδιοφωνικό σταθμό France Info.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για τη ανάπλαση εκατοντάδων σταθμών ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν τους νέους συρμούς. Θα χρειαστεί όμως να γίνουν κοστοβόρα έργα σε πολλούς άλλους επίσης.
Το μπέρδεμα προέκυψε επειδή η RFF έδωσε λάθος διαστάσεις των σταθμών της στην SNCF, αρμοδιότητα της οποίας ήταν η παραγγελία των τρένων στο πλαίσιο μιας μεγάλης επιχείρησης για τον εκσυγχρονισμό των συρμών, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας.
Η RFF ανέφερε μόνο τις διαστάσεις των σταθμών που κατασκευάστηκαν μέσα στην τελευταία 30ετία, όμως οι περισσότερες από τις 1.200 πλατφόρμες της Γαλλίας έχουν ηλικία άνω των 50 ετών. Η ανακατασκευή τους έχει ήδη κοστίσει 80 εκατομμύρια ευρώ...
Ο υπουργός Μεταφορών Φρεντερίκ Κιβιλιέ επέρριψε την ευθύνη για το πρόβλημα στο «παράλογο σύστημα» με το οποίο λειτουργούν οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι, αναφερόμενος στις αλλαγές που έγιναν το 1997 από την τότε κυβέρνηση.
«Οταν διαχωρίζεις το διαχειριστή του δικτύου (την RFF) από το χρήστη (την SNCF), τότε δεν λειτουργεί», είπε χαρακτηριστικά.
«Ανακαλύψαμε το πρόβλημα κάπως αργά, το παραδεχόμαστε και αναλαμβάνουμε την ευθύνη», δήλωσε ο Κριστόφ Πιενοέλ στο ραδιοφωνικό σταθμό France Info.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, έχουν ήδη ξεκινήσει οι εργασίες για τη ανάπλαση εκατοντάδων σταθμών ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν τους νέους συρμούς. Θα χρειαστεί όμως να γίνουν κοστοβόρα έργα σε πολλούς άλλους επίσης.
Το μπέρδεμα προέκυψε επειδή η RFF έδωσε λάθος διαστάσεις των σταθμών της στην SNCF, αρμοδιότητα της οποίας ήταν η παραγγελία των τρένων στο πλαίσιο μιας μεγάλης επιχείρησης για τον εκσυγχρονισμό των συρμών, σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας.
Η RFF ανέφερε μόνο τις διαστάσεις των σταθμών που κατασκευάστηκαν μέσα στην τελευταία 30ετία, όμως οι περισσότερες από τις 1.200 πλατφόρμες της Γαλλίας έχουν ηλικία άνω των 50 ετών. Η ανακατασκευή τους έχει ήδη κοστίσει 80 εκατομμύρια ευρώ...
Ο υπουργός Μεταφορών Φρεντερίκ Κιβιλιέ επέρριψε την ευθύνη για το πρόβλημα στο «παράλογο σύστημα» με το οποίο λειτουργούν οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι, αναφερόμενος στις αλλαγές που έγιναν το 1997 από την τότε κυβέρνηση.
«Οταν διαχωρίζεις το διαχειριστή του δικτύου (την RFF) από το χρήστη (την SNCF), τότε δεν λειτουργεί», είπε χαρακτηριστικά.
πηγη
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!