EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Οι 10 ανεξιχνίαστες αεροπορικές τραγωδίες που συγκλόνισαν.

Το μυστήριο που καλύπτει μέχρι στιγμής την εξαφάνιση του αεροπλάνου των Malaysian Airlines από την περασμένη Παρασκευή έφερε στο προσκήνιο μια σειρά παρόμοιων ανεξήγητων «εξαφανίσεων» αεροπλάνων που όχι μόνο δεν έφθασαν ποτέ στον προορισμό τους, αλλά δεν εντοπίστηκαν καν ίχνη τους. Πέπλο μυστηρίου καλύπτει την τύχη των επιβατών τους, με διάφορες θεωρίες συνωμοσιολόγων να κάνουν λόγο ακόμη και για απαγωγές εξωγήινων.

Ξεκινάμε λοιπόν μία αναδρομή για «εξαφανίσεις» αεροπλάνων που δεν έχουν φωτιστεί ακόμα όλες οι πτυχές σχετικά με τι ακριβώς προκάλεσε την τραγωδία ή τι απέγιναν οι επιβάτες.

1937 – Αμέλια:


Η γυναίκα- θρύλος της σύγχρονης αεροπλοΐας, η Amelia Earhart, ξεκινά λίγο μετά την έλευση του νέου έτους,μαζί με τον πλοηγό της Fred Noonan, μία υπεράνθρωπη προσπάθεια να πραγματοποιήσουν τον γύρο της γης με ένα Lockheed 10 Electra αεροσκάφος.

Ωστόσο η προσπάθεια τους δεν είχε αίσιο τέλος. Το σκάφος τους χάθηκε ενώ πετούσε πάνω από τον Ειρηνικό Ωκεανό, κοντά στο νησί Howland. Τα πτώματα των δύο φιλόδοξων αεροπόρων δεν βρέθηκαν ποτέ, όπως ποτέ δεν βρέθηκε και κάποιο ίχνος από το σκάφος τους. Διάφορες θεωρίες προέκυψαν για να ερμηνεύσουν το γεγονός αυτό: Οι περισσότεροι ειδικοί θεωρούν πως το αεροπλάνο έμεινε από καύσιμα και συνετρίβη στη θάλασσα, άλλοι τονίζουν πως το ζεύγος των πιλότων επιχείρησε αναγκαστική προσγείωση στο νησί Gardner, χωρίς όμως να μπορούν να απαντήσουν που βρίσκονται τα συντρίμμια. Υπάρχουν όμως και αυτοί που δηλώνουν πεπεισμένοι πως η Αμέλια Έαρχαρτ ήταν κατάσκοπος των Αμερικανών που κατερρίφθη από Ιάπωνες, άλλοι ότι επέζησε του ατυχήματος αλλά θέλησε να αποσυρθεί στο Νιου Τζέρσεϊ, όπου έζησε για δεκαετίες με ψεύτικη ταυτότητα και τέλος υπάρχουν και κάποιοι που πιστεύουν πως η ίδια, ο πλοηγός της και το σκάφος τους απήχθησαν από εξωγήινους.

1944 : Η εξαφάνιση του Glenn Miller πάνω από την Μάγχη 


Ο Γκλεν Μίλερ, ζωντανός θρύλος της μουσικής και πολέμιος του Χίτλερ, μετά από παράσταση που έδωσε με τη μπάντα του αμερικανικού στρατού, στο Bedford της Βρετανίας, επιβιβάστηκε στις 15 Δεκεμβρίου 1944 σε ένα μονοκινητήριο της αγγλικής RAF με προορισμό το Παρίσι, για την επόμενη προγραμματισμένη εμφάνισή του μπροστά σε χιλιάδες Αμερικανούς στρατιώτες.

Το αεροπλάνο εξαφανίστηκε πάνω από τη Μάγχη και ουδέποτε βρέθηκε σημάδι του.

Οι θεωρίες και σε αυτήν την περίπτωση αρκετές: κάποιοι ισχυρίζονται πως το αεροπλάνο κατερρίφθη κατά λάθος από φιλικά πυρά. Υπάρχει όμως και μια επώνυμη μαρτυρία εντελώς διαφορετική.

Ο Γερμανός δημοσιογράφος Udo Ulfkotte, έγραψε στην εφημερίδα Bild, ότι ο Miller έφτασε στην Γαλλία αλλά πέθανε από καρδιά σε οίκο ανοχής στο Παρίσι.
1945 – Πτήση 19:


Τον Δεκέμβρη του 1945, 5 βομβαρδιστικά του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού απογειώθηκαν από τη Φλόριντα για μια εκπαιδευτική πτήση ρουτίνας. Όνομα της αποστολής ήταν η κωδική ονομασία “Πτήση 19”. Λίγες ώρες αργότερα, τόσο τα 5 αεροσκάφη, όσο και τα 14 άτομα που αποτελούσαν το πλήρωμά τους συνολικά εξαφανίστηκαν κυριολεκτικά. Ένα νέο αεροσκάφος απογειώθηκε αμέσως με 13 άτομα πλήρωμα για να αρχίσουν οι έρευνες.Σχεδόν αμέσως χάθηκε κι αυτό. Οι πρώτες πληροφορίες ήθελαν το δεύτερο αυτό σκάφος να εξερράγη στον αέρα. Ποτέ δεν βρέθηκαν συντρίμμια από κανένα αεροπλάνο.

Το Πολεμικό Ναυτικό έπειτα από ολόκληρες εβδομάδες ερευνών συμπέρανε πως ο αρχηγός της αποστολής, εκπαιδευτής Σμηναγός Charles Taylor, χάθηκε πάνω από τον Ωκεανό, όταν σταμάτησε να λειτουργεί η πυξίδα του, απέτυχε να βρει δρόμο επιστροφής και τελικά τα αεροπλάνα της πτήσης 19 χάθηκαν στα νερά όταν έμειναν από καύσιμα. Το πόρισμα του Ναυτικού δεν έγινε δεκτό από την μητέρα του Σμηναγού Taylor, ενώ και τα μέσα Ενημέρωσης αναζητούσαν πιο “πειστικές” απαντήσεις, αφού ποτέ δεν βρέθηκαν συντρίμμια ή πτώματα. Τελικώς το πόρισμα άλλαξε, η “Πτήση 19” επισήμως κηρύχθηκε απώλεια λόγω αδιευκρίνιστων συνθηκών κι έκτοτε αποτελεί το βασικό σενάριο για τις ιστορίες γύρω από το περιβόητο “Τρίγωνο των Βερμούδων”.

1947 – Star Dust:


Πτήση της εταιρίας British South American Airways που εκτελούσε την διαδρομή από την Χιλή προς το Μπουένος Άιρες, εξαφανίστηκε πάνω από τις Άνδεις, εν μέσω χιονοθύελλας.

Για περισσότερα από 50 χρόνια δεν βρέθηκε το παραμικρό σημάδι είτε από το σκάφος, είτε από τους συνολικά 11 επιβάτες του. Τελικά, μια αποστολή ορειβατών θα πέσει πάνω στο κουφάρι του μοιραίου αεροσκάφους τον Ιανουάριο του 2000! Συντρίμμια και κάποια ανθρώπινα απομεινάρια είχαν “κρυφτεί” για μισό και πλέον αιώνα στην κορυφή του βουνού Tupungato κοντά στα σύνορα Αργεντινής – Χιλής. Οι ειδικοί που εξέτασαν το σημείο της συντριβής και τα συντρίμμια αποφάνθηκαν πως το δυστύχημα οφειλόταν στον εξαιρετικά άσχημα καιρό και όχι σε ανθρώπινο λάθος του πιλότου.

Μάλιστα εικάζουν πως το αεροπλάνο δεν εντοπίστηκε επί σειρά ετών γιατί μόλις συνετρίβη προκάλεσε χιονοστιβάδα και τελικώς θάφτηκε κάτω απ” αυτήν. Πάντως μέχρι σήμερα κανείς δεν έχει λύσει το γρίφο του τελευταίου σήματος σε κώδικα Μορς που έστειλε το αεροσκάφος. Μάλιστα το συγκεκριμένο εστάλη δύο φορές. Επρόκειτο για μια λέξη: «STENDEC». Δεκάδες οι θεωρίες για το τι ακριβώς σήμαινε αυτή η λέξη, με τις πιο ακραίες να κάνουν λόγο για αναγραμματισμένο σήμα βοηθείας προς τρίτη, άγνωστη δύναμη ή για σήμα ειδοποίησης για επίθεση από το έδαφος. Πολλοί λένε πως το σκάφος κουβαλούσε σημαντικά διπλωματικά έγραφα.

1948 – Star Tiger:

Τέλη Ιανουαρίου 1948: Το σκάφος Star Tiger της BSAA απογειώνεται από την Santa Maria στις Αζόρες και κατευθύνεται στις Βερμούδες όπου όμως δεν θα φτάσει ποτέ. Σύμφωνα με τις αναφορές στην περιοχή επικρατούσαν πολύ κακές καιρικές συνθήκες, τέτοιες που ανάγκασαν το αεροπλάνο με τους 25 επιβάτες του να πετάει σε χαμηλό ύψος λόγω των ισχυρών ανέμων και μπροστά του να πετά αεροσκάφος της ακτοφυλακής για να ελέγχει τον καιρό και τη διαδρομή. Το προπορευόμενο σκάφος προσγειώθηκε στις Βερμούδες χωρίς προβλήματα. Το Star Tiger δεν έφτασε ποτέ, πουθενά. Δεν έχει βρεθεί ποτέ ούτε ένα ίχνος του.

1949 – Star Ariel:


Άλλο ένα αεροσκάφος της ίδιας εταιρίας «εξαφανίστηκε» στις 17 Ιανουαρίου 1949.

Το Star Ariel, το τρίτο της εταιρίας BSAA,εξαφανίστηκε κατά την διάρκεια μιας πτήσης από τις Βερμούδες στην Τζαμάικα.

Ήταν ίδιος τύπος αεροπλάνου με το Star Tiger και απογειώθηκε με πολύ καλό καιρό αλλά είχε προβλήματα επικοινωνίας με τον ασύρματο καθ´ όλη την διάρκεια της πτήσης.

Δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του και οι έρευνες για επιζώντες μεταξύ των 20 επιβαινόντων σταμάτησε στις 25 Ιανουαρίου. Οι θεωρίες για το τι συνέβη στην πτήση αυτή είναι πολλές, κάποιοι μιλάνε ακόμα και για σαμποτάζ.

1962 – FLYING TIGER LINE – Πτήση 739:

Μία πτήση ρουτίνας, με το στρατιωτικό μεταγωγικό τύπου Lockheed Super Constellation που μετέφερε Αμερικανούς στρατιώτες στο Βιετνάμ, κατέληξε σε άλλη μία τραγωδία.Το αεροσκάφος ανεφοδιάστηκε με καύσιμα στη βάση του Γκουάμ, στις 16 Μαρτίου του 1962, απογειώθηκε εκ νέου και απλά… εξαφανίστηκε. Επί 8 ημέρες το σύνολο των δυνάμεων του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού και της αεροπορίας σάρωσαν τον Ειρηνικό Ωκεανό για να βρουν ένα ίχνος της μοιραίας πτήσης. Δεν βρήκαν ούτε ένα κομμάτι του αεροπλάνου, ούτε ένα ίχνος από τους 107 επιβαίνοντες. Η επίσημη θέση των ΗΠΑ είναι πως το αεροσκάφος εξερράγη για άγνωστο λόγο στον αέρα. Οργιάζουν πάντως οι θεωρίες πως είτε κατερρίφθη, είτε συνετρίβη στη θάλασσα μετά από σαμποτάζ στις μηχανές του που έγινε ενόσω το σκάφος βρισκόταν στη ναυτική βάση του Γκουάμ. 

1994: USAIR Πτήση 427:


 Η Πτήση 427 της USAir βρισκόταν ελάχιστα λεπτά πριν την προσγείωση στο Πίτσμπουργκ, ενώ εκτελούσε πτήση από το Σικάγο.

Ξαφνικά το αεροσκάφος συνετρίβη στο έδαφος με ταχύτητα 300 μιλίων την ώρα.

Ακαριαίος ο θάνατος για τους 132 επιβαίνοντες και τεράστια τα ερωτήματα.

Οι έρευνες έδειξαν πως το αεροπλάνο, ένα Boeing 737-3B7, έπεσε σε περιδίνηση για 28 δευτερόλεπτα προτού συντριβεί και απέδωσαν την τραγωδία σε βλάβη της βαλβίδας του πηδαλίου. Μιας βαλβίδας που κατά πολλούς συνωμοσιολόγους δεν βρέθηκε ποτέ.
1996: TWA – Πτήση 800:


Η πτήση TWA – Πτήση 800 αποτέλεσε την μεγαλύτερη τραγωδία που έχει πυροδοτήσει τα περισσότερα σενάρια συνωμοσίας από κάθε άλλη στη σύγχρονη ιστορία. Η πτήση 800 της ΤWA εξερράγη στον αέρα, λίγο μετά την απογείωσή της από τη Νέα Υόρκη.

Δεκάδες αυτόπτες μάρτυρες δήλωσαν πως το αεροπλάνο χτυπήθηκε από μια “λωρίδα φωτός”, από κεραυνό, ή από κάτι “φωτεινό”. Η ουσία είναι πως χάθηκαν 230 ψυχές και πως επισήμως οι ερευνητές απέδωσαν την τραγωδία σε βραχυκύκλωμα στα ηλεκτρικά του αεροπλάνου που προκάλεσαν σπινθήρες και τελικώς έκρηξη του ντεπόζιτου καυσίμων. Οι θεωρίες πολλών λένε άλλα: πως το σκάφος χτυπήθηκε από πύραυλο, από βόμβα, ακόμα και από μετεωρίτη. Και πως σε κάθε περίπτωση η αμερικανική κυβέρνηση γνωρίζει τι συνέβη και το αποκρύπτει.

1999 – EguptAir – Πτήση 990: 

Μυστήριο περιβάλλει την συντριβή της πτήσης 990 της EgyptAir από τη Νέα Υόρκη στο Κάιρο. Το Μπόινγκ 767 απογειώθηκε στις 31 Οκτωβρίου 1999 και συνετρίβη στον Ατλαντικό νότια της Μασαχουσέτης λίγη ώρα μετά. Φυσικά χάθηκαν και οι 217 επιβαίνοντες. Η πτήση έχει μείνει γνωστή ως η “εκδίκηση του συγκυβερνήτη”. Η ιστορία θέλει τον Gamil el-Batouty, συγκυβερνήτη της πτήσης να είχε στο παρελθόν κατηγορηθεί για σεξουαλική παρενόχληση από μέλος της εταιρείας το οποίο κατά σύμπτωση επέβαινε στη συγκεκριμένη πτήση. Πάντα σύμφωνα με την ίδια ιστορία ο κυβερνήτης του αεροπλάνου, Hatem Rushdy, είπε στον el-Batouty ότι αυτή θα ήταν η τελευταία πτήση του. Τότε ο συγκυβερνήτης του απάντησε: “Και η δική σου”. Αργότερα, όταν ο πιλότος πήγε στην τουαλέτα τα μαύρα κουτιά έχουν καταγράψει τον el-Batouty να λέει ψιθυριστά: “Αφήνομαι στον Θεό”. Αμέσως μετά έβαλε τον αυτόματο πιλότο και έστρεψε το αεροπλάνο προς την θάλασσα… Επαναλάμβανε την φράση όσο το αεροπλάνο “έπεφτε”. Ο πιλότος επέστρεψε στο πιλοτήριο αλλά δεν μπόρεσε να επαναφέρει το αεροπλάνο.

2009: AIR FRANCE Πτήση 447:

Η τελευταία – χρονικά – μεγάλη ιστορία συνωμοσίας πριν από την τρέχουσα τραγωδία με το τζετ της Malaysia Airlines είναι η πτήση 447 της Air France με 228 επιβάτες. Το αεροπλάνο συνετρίβη στον Ατλαντικό την 1η Ιουνίου του 2009. Για μήνες οι έρευνες ήταν άκαρπες έως ότου αρχικώς βρέθηκαν κάποια συντρίμμια, μετά περίπου 50 πτώματα και τέλος τα μαύρα κουτιά της πτήσης, δύο ολόκληρα χρόνια μετά, τον Μάιο του 2011. Οι έρευνες κατέληξαν, μετά από 4 χρόνια , στο συμπέρασμα πως οι βασικοί αισθητήρες του αεροπλάνου έπιασαν πάγο με αποτέλεσμα να αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, πως το πλήρωμα προσπάθησε να επιδιορθώσει την ζημιά αλλά τελικά δεν τα κατάφερε και ουδέποτε μπόρεσε να ανακτήσει τον έλεγχο του σκάφους που τελικώς συνετρίβη στον ωκεανό. Μέχρι σήμερα πάντως δεν έχουν βρεθεί τα πτώματα 74 επιβατών.

e-reportaz


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID