EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Κανονικά και με τον νόμο, επιβαρύνοντας τον Κρατικό Προϋπολογισμό με 100.000 ευρώ τον μήνα, συνεχίζει τα ταξίδια της η «Βουλή Airlines».

Κανονικά και με τον νόμο, επιβαρύνοντας τον Κρατικό Προϋπολογισμό με 100.000 ευρώ τον μήνα, συνεχίζει τα ταξίδια της η «Βουλή Airlines». Κι όπου «Βουλή Airlines» δεν εννοούμε τίποτα άλλο παρά τα αεροπορικά εισιτήρια, τα οποία διατίθενται δωρεάν κάθε εβδομάδα στους βουλευτές απομακρυσμένων από την πρωτεύουσα περιοχών, ώστε να πηγαινοέρχονται στις ιδιαίτερες πατρίδες τους.

Η σχετική απόφαση αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Κοινοβουλευτικής Διαφάνειας και αποκαλύπτει για πρώτη φορά με ακρίβεια ευρώ το ποσό που καλείται να πληρώσει η Βουλή. Πιο συγκεκριμένα, για 407 εισιτήρια τον μήνα που αντιστοιχούν σε περίπου 60 βουλευτές, η Βουλή πλήρωσε για τον μήνα Νοέμβριο σε αεροπορική εταιρία 101.054,44 ευρώ.

Πάντως, η ανάρτηση της σχετικής απόφασης στην ιστοσελίδα της Κοινοβουλευτικής Διαφάνειας ήταν αρκετή ώστε να ανοίξει και πάλι η συζήτηση για τις μετακινήσεις των βουλευτών, δεδομένου και ότι το σχετικό κονδύλι στον ετήσιο προϋπολογισμό της Βουλής αγγίζει το 1.500.000 ευρώ! Κονδύλι που φαίνεται ότι πιθανώς να μη φτάσει, αν συνυπολογιστεί ότι 32 βουλευτές -πέραν όσων χρησιμοποιούν τα αεροπορικά εισιτήρια- ζήτησαν και πήραν με έξοδα της Βουλής πάσο για δωρεάν διέλευση από τα διόδια. Για τα έξοδα αυτά, που είχαν προλάβει να δικαιολογηθούν εντός του 2013, δεν έχει αναρτηθεί προς το παρόν καμία σχετική απόφαση στη Διαύγεια της Βουλής.

Η συζήτηση που έχει ανοίξει επικεντρώνεται στο ότι, ενώ το Σύνταγμα προβλέπει συγκοινωνιακή ατέλεια για τους βουλευτές, δεν καθορίζει το μέσο με το οποίο θα μετακινούνται οι βουλευτές. Κάποιοι άλλοι, πάντως, προχωρούν ένα βήμα παραπέρα υποστηρίζοντας ότι, εφόσον το Σύνταγμα κάνει λόγο για ατέλεια, τότε οι βουλευτές θα έπρεπε να ταξιδεύουν δωρεάν με όποιο μεταφορικό μέσο επιθυμούν και το κόστος να επιβαρύνει τις αεροπορικές, ακτοπολοϊκές, σιδηροδρομικές κ.λπ. εταιρίες.

Γιώργος Λυκουρέντζος







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου










« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID