EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Λεωφορειολωρίδα στην Ίωνος Δραγούμη σχεδιάζει ο δήμος Θεσσαλονίκης

Το Σεπτέμβριο θα λειτουργήσουν οι τέσσερις νέες  λεωφορειολωρίδες στη Θεσσαλονίκη, ενώ εξετάζεται και πέμπτη, ώστε να αντιμετωπιστούν οι επιπτώσεις από την πεζοδρόμηση της οδού Αγίας Σοφίας. Την ίδια ώρα, οι υφιστάμενες λεωφορειολωρίδες σπανίως λειτουργούν, καθώς δεν αστυνομεύονται, με αποτέλεσμα να μετατρέπονται σε χώρους στάθμευσης.

Ο δήμος Θεσσαλονίκης έχει δρομολογήσει την κατασκευή των τεσσάρων νέων λεωφορειολωρίδων στις οδούς Γ. Παπανδρέου (Ανθέων), Αγγελάκη, Α. Παπαναστασίου και στη λεωφόρο Στρατού. Οι συγκεκριμένες λεωφορειολωρίδες είχαν προβλεφθεί από το 2003, σε μελέτη του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, η οποία επικαιροποιήθηκε το 2010 και πλέον έχουν ενταχθεί για χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.

Όπως εξήγησε το αρμόδιο στέλεχος του δήμου, Γιώργος Δημαρέλος, «πλέον έχει εγκριθεί η κατασκευή των λεωφορειολωρίδων από το δημοτικό συμβούλιο, υπάρχει χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και θεωρούμε πως μέχρι το Σεπτέμβριο θα λειτουργήσουν και οι τέσσερις». Το έργο θα ανατεθεί σε εργολάβο.

Όμως ο δήμος σχεδιάζει και τη δημιουργία λεωφορειολωρίδας στην οδό Ίωνος Δραγούμη και μάλιστα τη θεωρεί απαραίτητη, καθώς με την πεζοδρόμηση της Αγίας Σοφίας ο συγκεκριμένος δρόμος είναι συνεχώς μποτιλιαρισμένος. Οι κυκλοφοριακοί φόρτοι αυξήθηκαν στην Ι. Δραγούμη και σε συνδυασμό με τα παρκαρισμένα οχήματα και στις δυο πλευρές του δρόμου, τον έχουν καταστήσει… αδιάβατο. Γι’ αυτό και ο δήμος προβλέπει τη δημιουργία λεωφορειολωρίδας, ώστε να περιοριστεί η παράνομη στάθμευση και τουλάχιστον τα αστικά λεωφορεία να διασχίζουν τη μόνη κάθετη οδό στο κέντρο από την οποία διέρχονται, με μεγαλύτερη άνεση.

Έτσι κι αλλιώς από πέρσι για την υλοποίηση λεωφορειολωρίδων στην πόλη δεν απαιτείται απόφαση υπουργού, αλλά απόφαση του δημάρχου κι αυτή φαίνεται ότι είναι ειλημμένη και έχει συζητηθεί και στην πρόσφατη συνάντηση του δημάρχου, Γιάννη Μπουτάρη και του αρμόδιου αντιδημάρχου, Ανδρέα Κουράκη, με τον πρόεδρο του ΣΑΣΘ, Γιάννη Παλαιστή.
Το Σεπτέμβριο θα λειτουργήσουν οι τέσσερις νέες
Αυτό που προβληματίζει όμως τους ανθρώπους του δήμου (όπως άλλωστε και όλους τους Θεσσαλονικείς), είναι η χαώδης κατάσταση που επικρατεί με τις υπάρχουσες λεωφορειολωρίδες, οι οποίες σπανίως λειτουργούν. Ωράρια φορτοεκφορτώσεων δεν τηρούνται, η είσοδος ΙΧ εντός των λεωφορειοδρόμων είναι συνεχής και μάλιστα όχι μόνο για διέλευση, αλλά και για στάση ή στάθμευση, ενώ τα ταξί δεν μπορούν να περιοριστούν στις εσοχές και καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος των λεωφορειοδρόμων. Παράλληλα, οι κάμερες παρακολούθησης δε λειτουργούν και η αστυνόμευση είναι ανεπαρκής.

«Πονεμένη ιστορία» τη χαρακτηρίζει –ορθώς- ο κ. Δημαρέλος, ο οποίος επισήμανε ότι «προσπαθούμε κι εμείς να βρούμε τρόπους ώστε να βελτιωθεί η αστυνόμευση». Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δήμος εξετάζει το ενδεχόμενο προμήθειας καμερών, ώστε να λειτουργήσουν αποτρεπτικά για τους παραβάτες.

Πηγή:apospasma.gr
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID