EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ θα έμενε η Αθήνα το καλοκαίρι!


 

Του ξέφυγε ή είχε απόλυτη συνείδηση του τι έλεγε; Μάλλον, το δεύτερο. Ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης αποκάλυψε στη Βουλή ότι το καλοκαίρι η Αθήνα κινδύνεψε να μείνει χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ και οι εργαζόμενοι σε ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ χωρίς μισθούς!

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια έγκρισης από τη Βουλή των νέων διευθυνόντων συμβούλων σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ (μπορείτε να παρακολουθήσετε την ακρόαση στη Βουλή από τα blogs etheldriversblogspot, osybusdrivers, trolleatzis), ο υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι «υπήρχε ένα τρομερό πρόβλημα στην ΟΣΥ. Το καλοκαίρι, τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, η Αθήνα κινδύνεψε να μείνει χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ και οι εργαζόμενοι χωρίς μισθούς.

Αντιμετωπίσαμε τελικά το πρόβλημα, παίρνοντας μέρος από τα οφειλόμενα υπουργείων προς τον ΟΑΣΑ. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ Γ. Οικονόμου ξέρει τα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει. ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ δεν έχουν τα ίδια προβλήματα»!

Πέφτουν οι δαπάνες προσωπικού, βελτιώνονται τα αποτελέσματα

Οι Οδικές Συγκοινωνίες, δηλαδή λεωφορεία και τρόλεϊ, έχουν κατά μέσο όρο ετήσια έσοδα 118 εκατ. από εισιτήρια και κάρτες και 120 εκατ. από κρατική επιχορήγηση, ενώ περίπου στα 200 εκατ. είναι τα έξοδα μισθοδοσίας και 50 εκατ. τα καύσιμα.

Στο 10μηνο του έτους παρουσίασαν έσοδα 111,2 εκατ., μειωμένα κατά 6,8%(!) και έλλειμμα λειτουργίας 32,9 εκατ., μειωμένο κατά 70,9% σε σχέση με το 10μηνο του 2011.

Ο δραστικός περιορισμός του ελλείμματος προέκυψε (κυρίως) από τον συστηματικό έλεγχο των λειτουργικών δαπανών και την πλήρη εφαρμογή των νόμων που σχετίζονται με το κόστος της μισθοδοσίας.

Ενδεικτικό είναι ότι, στο 10μηνο του 2012, οι δαπάνες μισθοδοσίας έφτασαν τα 164,1 εκατ., μειωμένες κατά 21,3%.

Δραστικός υπήρξε και ο περιορισμός της δαπάνης για ανταλλακτικά, λόγω της ορθολογικής διαχείρισης των αποθεμάτων και της προμήθειας μόνο των απαραίτητων υλικών.

Μετά από τουλάχιστον μια δεκαετία, κατά την οποία το έλλειμμα λειτουργίας της εταιρείας διευρυνόταν από έτους εις έτος, σήμερα κρίνεται ότι η εταιρεία προσεγγίζει την πλήρη εξυγίανση των οικονομικών της μεγεθών, χωρίς να προσφεύγει σε δανεισμό.



ΠΗΓΗ
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID