Έντονη
ήταν η αντίδραση των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού στη φημολογούμενη
πρόθεση του υπουργείου Υποδομών περί αφαίρεσης της εποπτείας της
Εγνατίας από δυο συμβάσεις παραχώρησης αυτοκινητοδρόμων.
Συγκεκριμένα, η απόφαση αφορά την αφαίρεση της εποπτείας από τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65) και τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (Μαλιακός – Κλειδί).
Την
υποκατάσταση της Εγνατίας Οδού από υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών
έχει ζητήσει ο επικεφαλής της διαπραγμάτευσης για τη συνέχιση των έργων
στους αυτοκινητοδρόμους, Ευθύμιος Βιδάλης.
Αιτία,
η καθυστέρηση που παρατηρείται στην προσκόμιση στοιχείων από την
Εγνατία στις διαπραγματεύσεις, καθώς κάθε απόφαση πρέπει να εγκρίνεται
από το διοικητικό συμβούλιο και το νομικό σύμβουλο της εταιρείας.
Ο
σύλλογος εργαζομένων της Εγνατίας χαρακτηρίζει αδικαιολόγητη την
απόφαση, τονίζοντας ότι «όλα αυτά τα χρόνια η εταιρεία έχει αποδείξει
ότι μπορεί να προασπίζει το δημόσιο συμφέρον».
Ως
χαρακτηριστικά παραδείγματα αναφέρει τις περιπτώσεις επιβολής ποινικής
ρήτρας 45 εκατ. ευρώ στον παραχωρησιούχο Μαλιακός – Κλειδί για υπέρβαση
της 2ης και 3ης αποκλειστικής τμηματικής
προθεσμίας, όσο και την απόφαση της ΕΕ να κλείσει, προς όφελος του
Δημοσίου, το φάκελο καταγγελίας εις βάρος του έργου παραχώρησης Ε-65 για
περιβαλλοντικούς λόγους.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!