Παρουσιάστηκε
το 2007, αλλά ακόμα και σήμερα συνεχίζει να διχάζει. Το οξύμωρο είναι
ότι, βάση (και) αυτής της μελέτης, στηρίχτηκε το υπουργείο Μεταφορών για
το σχέδιο νόμου της απελευθέρωσης των φορτηγών ΔΧ.
Ο λόγος γίνεται για τη μελέτη του ΙΟΒΕ με θέμα: «Η Κλειστή Αγορά Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης: Προβλήματα και Προοπτικές».
Από τη μελέτη προέκυπτε ότι το -τότε- θεσμικό πλαίσιο λειτουργούσε
ανασταλτικά στην ανάπτυξη του κλάδου, ενώ αποθάρρυνε την ανανέωση του
στόλου των βαρέων οχημάτων, με δυσμενείς επιπτώσεις στην οδική ασφάλεια,
αλλά και το Περιβάλλον.
«Απευθυνόμενοι,
στη διοίκηση του ΙΟΒΕ (σ.σ. προΐστατο ο κ. Γ. Στουρνάρας τότε!)
ζητήσαμε να μας δώσουν την ταυτότητα της έρευνας, το χρονικό διάστημα
διεξαγωγής της, το συνολικό αριθμό των συμπληρωθέντων ερωτηματολογίων,
σε ποιες εταιρείες βασίστηκαν τα συμπεράσματα, την επιλογή του δείγματος
ερωτηθέντων ιδιοκτητών φορτηγών και εργαζόμενων στον κλάδο, αλλά και
με ποια κριτήρια πραγματοποιήθηκε και κυρίως ποιος/οι επεξεργάστηκαν τα
εν λόγω αποτελέσματα. Η απάντηση δεν ήρθε ποτέ!», καταγγέλλει εκπρόσωπος
μεγάλης ομοσπονδίας ιδιοκτητών φορτηγών.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!