Έπρεπε
να παραδοθεί αυτό το μήνα. Αν’ αυτού πηγαίνει για το 2016, σύμφωνα με
το πιο αισιόδοξο σενάριο! Ο λόγος για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, το
οποίο έχει κατασκευαστεί μόλις σε ποσοστό 24%.
Το
έργο παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα, εξαιτίας των απαλλοτριώσεων και
των αρχαιολογικών ανασκαφών, αλλά και των προβλημάτων ρευστότητας που
αντιμετωπίζει ο ανάδοχος του έργου, η κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ
IMPREGILO-ANSALDO T.S.F.-SELI-ANSALDOBREDA.
Αχτίδα αισιοδοξίας για την επανεκκίνηση των εργασιών αποτελεί η θεσμοθέτηση της αύξησης της προκαταβολής που
μπορεί να λάβει ένας ανάδοχος δημοσίου έργου, μέχρι το 10% της
σύμβασης, έναντι 6% που ισχύει σήμερα. Η νομοθετική αυτή ρύθμιση
αναμένεται να τονώσει τη ρευστότητα της κοινοπραξίας της ΑΕΓΕΚ που
εκτελεί το μετρό Θεσσαλονίκης. Από την πλευρά της, η ΑΕΓΕΚ
Κατασκευαστική προχωρά στην έκδοση ομολογιακού δανείου 25 εκατ. ευρώ.
Το
υπουργείο Υποδομών εξετάζει, μεταξύ άλλων, και την υπογραφή
συμπληρωματικής σύμβασης. Εδώ είναι το δύσκολο κομμάτι, καθώς φαίνεται
ότι οι απαιτήσεις της κοινοπραξίας εκτιμώνται γύρω στα 300 εκατ. ευρώ,
έναντι 100 εκατ. που φαίνεται ότι προτείνει το υπουργείο.
Υπενθυμίζεται
ότι, τον Σεπτέμβριο του 2003 αποφασίστηκε να κατασκευαστεί το Μετρό της
Θες/νίκης ως δημόσιο έργο, με χρηματοδότηση του ελληνικού Δημοσίου και
της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η
σύμβαση με την ανάδοχο κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ IMPREGILO-ANSALDO
T.S.F.-SELI-ANSALDOBREDA υπογράφθηκε στις 7 Απριλίου 2006 και στα τέλη
Ιουνίου του ίδιου έτους ξεκίνησε η κατασκευή του έργου.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!