Σφιχτά
είναι τα χρονοδιαγράμματα του νέου Μνημονίου για τις αποκρατικοποιήσεις
και τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στο σιδηρόδρομο, του λιμένες
και τα αεροδρόμια.
Αναλυτικά, το νέο Μνημόνιο προβλέπει τα ακόλουθα:
Λιμάνια:
Η κυβέρνηση θα πρέπει να υιοθετήσει μέχρι τον ερχόμενο Δεκέμβριο τη νέα
εθνική στρατηγική που θα διασφαλίζει τη σύνδεση των λιμένων με τα
υπόλοιπα εθνικά μεταφορικά δίκτυα.
Στη
συνέχεια, το ΤΑΙΠΕΔ θα παρουσιάσει μια συνεκτική στρατηγική αξιοποίησης
των λιμένων (2/2013), βασισμένη κυρίως σε συμβάσεις παραχώρησης. Τον
επόμενο μήνα (3/2013) ξεκινούν οι προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος
για την παραχώρηση της εκμετάλλευσης των λιμένων της χώρας.
Σιδηρόδρομοι:
Τον Νοέμβριο η κυβέρνηση θα πρέπει να αποσχίσει τις εταιρείες Rosco
(συντήρηση) και ΓαιαΟΣΕ (ακίνητη περιουσία), να μεταφέρει όλα τα
μισθώματα τροχαίου υλικού στο Δημόσιο και να παρουσιάσει ένα
επικαιροποιημένο επιχειρησιακό σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Το
τροχαίο υλικό που δεν χρησιμοποιείται ή δεν ενδιαφέρει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ,
μεταφέρεται σε ένα φορέα που το μισθώνει σε τρίτους. Τέλος, τον Μάρτιο
2013 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρεται στο ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να προωθήσει την
αποκρατικοποίησή της.
Αεροδρόμια:
Μετά την υποβολή της εθνικής στρατηγικής για τα αεροδρόμια, το ΤΑΙΠΕΔ
ξεκινά (12/2012) την κατάλληλη διαδικασία που θα οδηγήσει στην
αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων.
Τον
ίδιο μήνα, η κυβέρνηση φέρνει τον νόμο για την αναδιάρθρωση της ΥΠΑ, με
στόχο την ψήφισή του μέσα στον Γενάρη. Τα αεροδρόμια που δεν θα
ιδιωτικοποιηθούν θα εισφερθούν σε ένα δημόσιο φορέα, ο οποίος θα είναι
διαχωρισμένος πλήρως από την ΥΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!