Τη
διακοπή της δρομολόγησης του πλοίου «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» από τις γραμμές
Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και
Πειραιάς-Αστυπάλαια-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος από 01.11.2012,
ανακοίνωσε η Attica Group, μετά τα αποτελέσματα του μειοδοτικού
διαγωνισμού του ΥΝΑ, σύμφωνα με τα οποία απορρίπτεται η συμμετοχή της
εταιρείας.
Η
Attica Group, με ανακοίνωσή της, εκφράζει τον προβληματισμό της,
παραθέτοντας τους λόγους αποκλεισμού, αλλά και τις απαντήσεις της.
Ο Όμιλος Attica εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Με
μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε τα αποτελέσματα του μειοδοτικού
διαγωνισμού του ΥΝΑ για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη
σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31.10.2013 (αρ.
Πρωτ. 3327.1/56/12), σύμφωνα με τα οποία η Επιτροπή διεξαγωγής του
διαγωνισμού απέρριψε τη συμμετοχή της εταιρείας μας, κατά τρόπο που θίγει την κοινή λογική και δημιουργεί ερωτηματικά για την άσκηση της Δημόσιας Διοίκησης στη Χώρα μας.
Ειδικότερα, η Επιτροπή σε μία πρωτοφανή προσπάθεια εξεύρεσης λόγων αποκλεισμού μας, και μη δυνάμενη να εντοπίσει πραγματικό λόγο για το σκοπό αυτό, «εφηύρε» καινοφανείς και άκρως πρωτότυπους τυπικούς λόγους αποκλεισμού μας από το διαγωνισμό.
Δεδομένου λοιπόν, ότι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα σύστημα, το οποίο επιλέγει να αφήσει τα νησιά μας, χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, γιατί δήθεν λείπει μία λέξη από μία πρόταση ή γιατί δεν έχει προσκομισθεί μια σφραγίδα που όχι μόνο δεν απαιτείται από την προκήρυξη, αλλά έχει και δια νόμου καταργηθεί, η εταιρεία μας δεν έχει άλλη επιλογή παρά να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και τους νησιώτες μας ότι είναι υποχρεωμένη να σταματήσει τη δρομολόγηση του πλοίου της ΔΙΑΓΟΡΑΣ από τις γραμμές Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς-Αστυπάλαια-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος και επιστροφή από 01.11.2012.
Εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη μας για την εξέλιξη αυτή που δείχνει ότι δυστυχώς η πορεία της χώρας μας προς την αποκατάσταση ενός ευνομούμενου και λειτουργικού ευρωπαϊκού κράτους είναι ακόμα μακρά υπόθεση».
Ειδικότερα, η Επιτροπή σε μία πρωτοφανή προσπάθεια εξεύρεσης λόγων αποκλεισμού μας, και μη δυνάμενη να εντοπίσει πραγματικό λόγο για το σκοπό αυτό, «εφηύρε» καινοφανείς και άκρως πρωτότυπους τυπικούς λόγους αποκλεισμού μας από το διαγωνισμό.
Δεδομένου λοιπόν, ότι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα σύστημα, το οποίο επιλέγει να αφήσει τα νησιά μας, χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, γιατί δήθεν λείπει μία λέξη από μία πρόταση ή γιατί δεν έχει προσκομισθεί μια σφραγίδα που όχι μόνο δεν απαιτείται από την προκήρυξη, αλλά έχει και δια νόμου καταργηθεί, η εταιρεία μας δεν έχει άλλη επιλογή παρά να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και τους νησιώτες μας ότι είναι υποχρεωμένη να σταματήσει τη δρομολόγηση του πλοίου της ΔΙΑΓΟΡΑΣ από τις γραμμές Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς-Αστυπάλαια-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος και επιστροφή από 01.11.2012.
Εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη μας για την εξέλιξη αυτή που δείχνει ότι δυστυχώς η πορεία της χώρας μας προς την αποκατάσταση ενός ευνομούμενου και λειτουργικού ευρωπαϊκού κράτους είναι ακόμα μακρά υπόθεση».
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!