Το
ένα ρεκόρ μετά το άλλο σπάει ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων της Cosco
στον ΟΛΠ, την περίοδο που η ΕΕ εξήγγειλε νέα έρευνα, σχετικά με τυχόν
φοροαπαλλαγές που τυγχάνει, από τη σύμβαση παραχώρησης, η κινεζική
εταιρεία.
Η
Cosco, στην προσπάθειά της να αυξήσει τη ροή φορτίων, ενέταξε στη λίστα
των πελατών του ΣΕΜΠΟ ασιατικές εταιρείες μεγάλου διαμετρήματος, όπως η
K-Line, η YML και η Hanjin, με τις οποίες συνεργάζεται, ενώ προχώρησε
σε συμφωνίες και με άλλες εταιρείες-κολοσσούς διακίνησης
εμπορευματοκιβωτίων, όπως η Evergreen, η Maersk κ.ά., προκειμένου να
στρέψουν φορτία τους προς το λιμάνι του Πειραιά.
Η κίνηση αυτή φαίνεται ότι αποδίδει, καθώς στο 9μηνο του έτους, η Cosco διακινήσει, από την προβλήτα ΙΙ του Πειραιά, περί το 1,6 εκατ. κοντέινερ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 95,9%! Μόνο τον Σεπτέμβριο διακίνησε 171.000 κοντέινερ, αυξάνοντας κατά 77,4% την κίνηση, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011.
Ο
Πειραιάς συνεχίζει να παραμένει το πιο δυναμικό κοντέινερ τέρμιναλ για
τους Κινέζους, καθώς στο 9μηνο η διακίνηση φορτίων στο Σουέζ μειώθηκε
κατά 9,6%, στη Νάπολη αυξήθηκε 19,1%, ενώ κατά 11,6% μειώθηκε η Αμβέρσα.
Τα
επόμενα τρία χρόνια ο κινεζικός όμιλος έχει σκοπό να δαπανήσει περί τα
300 εκατ. δολάρια για την αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων και την
κατασκευή του νέου προβλήτα, με σκοπό να υπερδιπλασιαστεί ο όγκος των
φορτίων (βασικότερη επιδίωξη αποτελεί η ανάδειξη του ΣΕΠ ως του μεγαλύτερου container terminal στην Αν. Μεσόγειο).
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!