EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Εντυπωσιακή αύξηση 95,9% στα φορτία της Cosco στον Πειραιά στο 9μηνο

 
Το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σπάει ο σταθμός εμπορευματοκιβωτίων της Cosco στον ΟΛΠ, την περίοδο που η ΕΕ εξήγγειλε νέα έρευνα, σχετικά με τυχόν φοροαπαλλαγές που τυγχάνει, από τη σύμβαση παραχώρησης, η κινεζική εταιρεία.
Η Cosco, στην προσπάθειά της να αυξήσει τη ροή φορτίων, ενέταξε στη λίστα των πελατών του ΣΕΜΠΟ ασιατικές εταιρείες μεγάλου διαμετρήματος, όπως η K-Line, η YML και η Hanjin, με τις οποίες συνεργάζεται, ενώ προχώρησε σε συμφωνίες και με άλλες εταιρείες-κολοσσούς διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, όπως η Evergreen, η Maersk κ.ά., προκειμένου να στρέψουν φορτία τους προς το λιμάνι του Πειραιά.
Η κίνηση αυτή φαίνεται ότι αποδίδει, καθώς στο 9μηνο του έτους, η Cosco διακινήσει, από την προβλήτα ΙΙ του Πειραιά, περί το 1,6 εκατ. κοντέινερ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 95,9%! Μόνο τον Σεπτέμβριο διακίνησε 171.000 κοντέινερ, αυξάνοντας κατά 77,4% την κίνηση, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011.
Ο Πειραιάς συνεχίζει να παραμένει το πιο δυναμικό κοντέινερ τέρμιναλ για τους Κινέζους, καθώς στο 9μηνο η διακίνηση φορτίων στο Σουέζ μειώθηκε κατά 9,6%, στη Νάπολη αυξήθηκε 19,1%, ενώ κατά 11,6% μειώθηκε η Αμβέρσα.
Τα επόμενα τρία χρόνια ο κινεζικός όμιλος έχει σκοπό να δαπανήσει περί τα 300 εκατ. δολάρια για την αναβάθμιση των λιμενικών εγκαταστάσεων και την κατασκευή του νέου προβλήτα, με σκοπό να υπερδιπλασιαστεί ο όγκος των φορτίων (βασικότερη επιδίωξη αποτελεί η ανάδειξη του ΣΕΠ ως του μεγαλύτερου container terminal στην Αν. Μεσόγειο).
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID