EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Ηλεκτρονική πρόσβαση πελατών, από 1η Νοεμβρίου, στον Προβλήτα Ι του ΟΛΠ

Μια πρωτοποριακή εφαρμογή θέτει σε λειτουργία ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά από την 1η Νοεμβρίου 2012. Πρόκειται για το πρόγραμμα ηλεκτρονικής πρόσβασης πελατών (Community Access Portal-CAP), το οποίο απευθύνεται στους πελάτες του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ, στον Προβλήτα Ι του εμπορικού λιμένα (Ν. Ικόνιο).
Με την εφαρμογή αυτή όλοι οι χρήστες-πελάτες του Σ.ΕΜΠΟ. θα έχουν online πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες όπως:
  • Κίνηση Εμπορευματοκιβωτίων
  • Συναλλαγές Πύλης
  • Επισκέψεις Πλοίων
  • Προαναγγελίες Εμπορευματοκιβωτίων.
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID