Επικοινωνιακή ουρά της Ολγας Κεφαλογιάννη κατάντησε ο «μεταρρυθμιστής» Ανδρέαδης του ΣΕΤΕ.
Ο επικεφαλής των τουριστικών επιχειρήσεων της χώρας για τον οποίο είχαμε γράψει θετικά σχόλια στο παρελθόν, έρχεται να ρίξει νερό στον επικοινωνιακό μύλο της Ολγας και της κυβέρνησης που κάνουν λόγο για 17 εκατ. Τουρίστες την στιγμή που τα πεντάστερα ξενοδοχεία της χώρας ήταν άδεια σχεδόν στο σύνολό τους τον Μάιο.
Αντί ο ΣΕΤΕ να εκπαιδεύσει τα μέλη του-ξενοδόχους ώστε να μην προσλαμβάνουν ακόμη και δολοφόνους (σαν τον Πακιστανό της Πάρου και τον Ολλανδό της Κρήτης) έχει μεταβληθεί σε επικοινωνιακό γιουσουφάκι της κυβέρνησης με το μόνο έργο το οποίο έχει να επιδείξει είναι οι φωτογραφίες του Ανδρεάδη δίπλα στην Ολγα και τον Βρούτση.
Αντί ο ΣΕΤΕ να εκπαιδεύσει τα μέλη του στην σημασία του εναλλακτικού τουρισμού και στο πως να διευρύνουν την τουριστική περίοδο-αν είναι δυνατόν σε όλη τη διάρκεια του έτους-έχει μετατραπεί σε επικοινωνιακό γιο-γιο της κυβέρνησης. Ελπίζουμε στο τέλος της σεζόν να μας πείτε πόσοι τουρίστες πραγματικά επισκέφθηκαν την χώρα, πόσα χρήματα άφησαν πίσω τους και πόσες νέες θέσεις εργασίας είχαμε με συμβάσεις τυλάχιστον του ενός έτους-έστω και ατομικές.
Γιατί το να προσλαμβάνουμε για 3 μήνες σερβιτόρους δεν καταπολεμάμε την ανεργία...
Ο επικεφαλής των τουριστικών επιχειρήσεων της χώρας για τον οποίο είχαμε γράψει θετικά σχόλια στο παρελθόν, έρχεται να ρίξει νερό στον επικοινωνιακό μύλο της Ολγας και της κυβέρνησης που κάνουν λόγο για 17 εκατ. Τουρίστες την στιγμή που τα πεντάστερα ξενοδοχεία της χώρας ήταν άδεια σχεδόν στο σύνολό τους τον Μάιο.
Αντί ο ΣΕΤΕ να εκπαιδεύσει τα μέλη του-ξενοδόχους ώστε να μην προσλαμβάνουν ακόμη και δολοφόνους (σαν τον Πακιστανό της Πάρου και τον Ολλανδό της Κρήτης) έχει μεταβληθεί σε επικοινωνιακό γιουσουφάκι της κυβέρνησης με το μόνο έργο το οποίο έχει να επιδείξει είναι οι φωτογραφίες του Ανδρεάδη δίπλα στην Ολγα και τον Βρούτση.
Αντί ο ΣΕΤΕ να εκπαιδεύσει τα μέλη του στην σημασία του εναλλακτικού τουρισμού και στο πως να διευρύνουν την τουριστική περίοδο-αν είναι δυνατόν σε όλη τη διάρκεια του έτους-έχει μετατραπεί σε επικοινωνιακό γιο-γιο της κυβέρνησης. Ελπίζουμε στο τέλος της σεζόν να μας πείτε πόσοι τουρίστες πραγματικά επισκέφθηκαν την χώρα, πόσα χρήματα άφησαν πίσω τους και πόσες νέες θέσεις εργασίας είχαμε με συμβάσεις τυλάχιστον του ενός έτους-έστω και ατομικές.
Γιατί το να προσλαμβάνουμε για 3 μήνες σερβιτόρους δεν καταπολεμάμε την ανεργία...
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!