Έπειτα από μια μακρά περίοδο που οι Αθηναίοι έχουν κάνει μαύρα μάτια να δουν εργοτάξια μεγάλων έργων στην πρωτεύουσα, ανοίγει μέσα στο 2018 ο δρόμος για το μεγαλύτερο από τα νέας γενιάς έργα υποδομής.
Ο διαγωνισμός της Αττικό Μετρό για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, προϋπολογισμού 1,45 δισ. ευρώ πέρασε στη δεύτερη φάση.
Οι τέσσερις κοινοπραξίες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το σημαντικό αυτό έργο έχουν ενημερωθεί ότι παραμένουν στη διαδικασία που έχει ξεκινήσει και η οποία συνεχίζεται με τη δημοσιοποίηση του τεύχους δημοπράτησης στο τέλος Μαρτίου, με προοπτική το έργο να ανατεθεί για να ξεκινήσει αρχές 2019.
Βεβαίως οι πολίτες που κατοικούν πέριξ της νέας γραμμής του μετρό δεν θα απολαύσουν τις υπηρεσίες του αν δεν παρέλθουν τουλάχιστον 8 χρόνια από την έναρξη της κατασκευής του, δηλαδή θα χρειαστεί να περιμένουν έως το 2027 - και αυτό στην καλύτερη περίπτωση.
Το έργο είναι σημαντικό και για την ελληνική κατασκευαστική αγορά, μιας και είναι από τα ελάχιστα μεγάλα έργα που φαίνεται να προχωρούν. Αναπόφευκτα η τεχνική εταιρεία που συμμετέχει στην κοινοπραξία η οποία θα κηρυχθεί ανάδοχος θα αποκτήσει προβάδισμα έναντι των υπολοίπων, ειδικά σε μια περίοδο όπου φαίνεται να σημειώνονται ανακατατάξεις μεταξύ των τριών ισχυρότερων ομίλων του κλάδου.
Υπενθυμίζεται ότι οι 4 κοινοπραξίες που διαγωνίζονται για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 είναι: 1. Τέρνα - Vinci -Siemens, 2. J+P Άβαξ - Ghella - Alstom Transport, 3. Άκτωρ - Ansaldo - Hitachi Rail Italy και 4. FCC - Archirodon - Μυτιληναίος.
πηγη
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Ο διαγωνισμός της Αττικό Μετρό για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, προϋπολογισμού 1,45 δισ. ευρώ πέρασε στη δεύτερη φάση.
Οι τέσσερις κοινοπραξίες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το σημαντικό αυτό έργο έχουν ενημερωθεί ότι παραμένουν στη διαδικασία που έχει ξεκινήσει και η οποία συνεχίζεται με τη δημοσιοποίηση του τεύχους δημοπράτησης στο τέλος Μαρτίου, με προοπτική το έργο να ανατεθεί για να ξεκινήσει αρχές 2019.
Βεβαίως οι πολίτες που κατοικούν πέριξ της νέας γραμμής του μετρό δεν θα απολαύσουν τις υπηρεσίες του αν δεν παρέλθουν τουλάχιστον 8 χρόνια από την έναρξη της κατασκευής του, δηλαδή θα χρειαστεί να περιμένουν έως το 2027 - και αυτό στην καλύτερη περίπτωση.
Το έργο είναι σημαντικό και για την ελληνική κατασκευαστική αγορά, μιας και είναι από τα ελάχιστα μεγάλα έργα που φαίνεται να προχωρούν. Αναπόφευκτα η τεχνική εταιρεία που συμμετέχει στην κοινοπραξία η οποία θα κηρυχθεί ανάδοχος θα αποκτήσει προβάδισμα έναντι των υπολοίπων, ειδικά σε μια περίοδο όπου φαίνεται να σημειώνονται ανακατατάξεις μεταξύ των τριών ισχυρότερων ομίλων του κλάδου.
Υπενθυμίζεται ότι οι 4 κοινοπραξίες που διαγωνίζονται για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 είναι: 1. Τέρνα - Vinci -Siemens, 2. J+P Άβαξ - Ghella - Alstom Transport, 3. Άκτωρ - Ansaldo - Hitachi Rail Italy και 4. FCC - Archirodon - Μυτιληναίος.
πηγη
Συνδεθείτε στη σελίδα μας στο Facebook
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!