Η επικείμενη ανάπλαση της οδού Πανεπιστημίου συνεπάγεται την απόδοση των περισσότερων από τους κάθετους δρόμους και των δημόσιων χώρων στους πεζούς. Ωστόσο, στη μελέτη του ΕΜΠ στην οποία βασίστηκε ο διαγωνισμός Rethink Athens για την ανασυγκρότηση του κέντρου της Αθήνας, υπάρχει πρόβλεψη για ορισμένες αναγκαίες διελεύσεις ΙΧ αυτοκινήτων, σε λίγους κάθετους δρόμους, για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης ζώνης (μεταξύ Σταδίου και Ακαδημίας) και της περιμετρικής περιοχής στην οποία υπάρχουν ξενοδοχεία, καταστήματα και χώροι στάθμευσης
Η επικείμενη ανάπλαση της οδού Πανεπιστημίου συνεπάγεται την απόδοση των περισσότερων από τους κάθετους δρόμους και των δημόσιων χώρων στους πεζούς. Ωστόσο, στη μελέτη του ΕΜΠ στην οποία βασίστηκε ο διαγωνισμός Rethink Athens για την ανασυγκρότηση του κέντρου της Αθήνας, υπάρχει πρόβλεψη για ορισμένες αναγκαίες διελεύσεις ΙΧ αυτοκινήτων, σε λίγους κάθετους δρόμους, για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης ζώνης (μεταξύ Σταδίου και Ακαδημίας) και της περιμετρικής περιοχής στην οποία υπάρχουν ξενοδοχεία, καταστήματα και χώροι στάθμευσης.
Δεν προβλέπονται ωστόσο θέσεις για στάθμευση, η οποία θα απαγορεύεται σε όλη την περιοχή ανάπλασης. Αντιθέτως, θεωρείται αναγκαίο να βελτιωθεί η πρόσβαση στην Πανεπιστημίου με την προέκταση της γραμμής του τραμ από τη λεωφόρο Αμαλίας ως την Πατησίων.
Η γραμμή αυτή προβλέπεται να φτάσει έως την πλατεία Αιγύπτου και μελλοντικά να προεκταθεί έως τον σταθμό του ηλεκτρικού στα Άνω Πατήσια. Το τραμ θα αναλάβει το μεγάλο βάρος της σύνδεσης των νότιων και παραλιακών περιοχών με τις πυκνοκατοικημένες γειτονιές στα βόρεια της Ομόνοιας.
Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον άξονα της Πανεπιστημίου
Στην οδό Πανεπιστημίου, σύμφωνα με τη μελέτη, θα περνάει μόνο η γραμμή του τραμ. Η κίνηση αντιστρέφεται στην οδό Ακαδημίας η οποία «παραλαμβάνει» την κάθοδο της Βασιλίσσης Σοφίας και τη μεταφέρει από τη Χαλκοκονδύλη προς τις οδούς Γ΄ Σεπτεμβρίου, Μάρνη και Αχαρνών και από εκεί προς τα βόρεια και τα δυτικά.
Η οδός Σταδίου θα διατηρεί τη σημερινή λειτουργία της και θα δέχεται την κυκλοφορία από την οδό Πειραιώς προς την οδό Φιλελλήνων, χωρίς δυνατότητα στροφής στην Πατησίων.
Έτσι, διαμορφώνεται μια ουδέτερη ζώνη με προτεραιότητα στον πεζό ανάμεσα στις οδούς Σταδίου και Ακαδημίας. Στη ζώνη αυτή προβλέπεται ένας εσωτερικός δακτύλιος συνεχούς κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτων από την Εμμανουήλ Μπενάκη προς τη Σταδίου και την Αμερικής, χωρίς δυνατότητα διαμπερούς διέλευσης. Αυτό σημαίνει, ότι τα αυτοκίνητα θα στρίβουν από την Αμερικής προς Ακαδημίας και από τη Μπενάκη προς Σταδίου. Ωστόσο, η Αμερικής από το Κολωνάκι και η Εμμανουήλ Μπενάκη από τα Εξάρχεια θα είναι κάθοδοι προς την οδό Ακαδημίας.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Το ΕΠΙΟΣΥ INFO ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!